Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

אני מחפש כעט קומפוננטים שיהיו זולים נגיד... עד ה-450 שקל בערך.

מה דעתכם על המאגנט? בול פאוור 216?

יש עוד הצעות?

האם התקנה בפוקוס של הרמקולים הנ"ל צריכה להיות מסובכת?

בהתחשב בזה שהרמקולים בפוקוס הם 5X7...

ושוב סלחו לי אבל אני גם פונה לגל ולאדי ששמעו את המערכת אצלי

האם השיפור יהיה משמעותי? או שחבל על הכסף והשיפור לא יהיה מורגש?

תודה רבה

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

ההתקנה לא מסובכת, אבל לא הייתי ממליץ על המגנאט.

אם אתה לא יכול להרשות לעצמך את הפולס (אותו מחיר כמעט אגב) אז תחכה מעט.

זו דעתי כי אני מכיר היטב את שני הסוגים הנ"ל.

פורסם

מצטרף לגל בנושא הפולס , יצא לי לשמוע זוג בשבוע שעבר והם נשמעים אחלה.

 

אולי תרצה לשקול אינפיניטי , למרות שאני לא מעורה במחירים שלהם .

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

גל תודה על הפרטית,

עכשיו שאלות בקשר להתקנה,

איזה רמקולים אני אוכל להכניס לפוקוס? את ה6.5 או ה5.25?

אני אוכל להשאיר את הכיסוי המקורי של הרמקולים של הפוקוס?

הם יעבדו טוב על הגברה של 25RMS מהרדיו דיסק?(בתור התחלה)

האם בעזרתם אני אוכל ליצור "במה" טובה מקדימה?

שוב... תודה רבה.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

1. 6.5" יכנס לדעתי בעזרת הגבהות עץ אם יש לך מקום/מרחב לשם כך (אביחי עשה זאת במזדה)

2. התחלה טובה, כן, רק תדאג שתהיה המשכיות ;) (מגבר)

3. כן, הכל תלוי באופן ההתקנה וכיוון המערכת (כיום האחוריים שלך מאוד דומיננטים לדעתי)

פורסם

מילניום ופולס זה כמעט אותה הגברת רק בשינוי אדרת.

 

סה"כ רוב ההבדלים בין שתי הסדרות הם ההספקים עליהם מצהיר היצרן.

 

לסדרה המקורית של המילניום היו טוויטרים שונים מהפולס אבל בתקופה מסויימת כבר התחילו למכור את המילניום עם הטוויטרים של סדרת הפולס, ככל הנראה בגלל שהפסיקו לייצר את הטוויטרים המקוריים של המילניום.

 

הטוויטרים של הפולס הם הtw1 ובמחיר הזה הם טוויטרים טובים מאוד! ובסדר גודל הזה של המחירים הם נשמעים הרבה יותר מפורטים מרוב המתחרים שלהם שלרוב גם נשמעים מתכתיים מאוד.

 

באחד הרכבים במשפחה עדיין מותקן המילניום הישן שלי - מאוד אהבתי את הסט.

 

למשל - אינפיניטי סדרת רפרנס - מידבאסים חביבים מאוד, יחסית מדוייקים והצליל שלהם נקי אבל טוויטרים זוועת עולם - כנ"ל לגבי הסט המקבלי של JBL

 

והמחיר שלהם בין 800 ל900 שקל - עדיף ללכת על הפולס או להשקיע קצת יותר ולהביא כבר את הדוטק או הקאפא או אלפיין SPS

 

בהנחה ואתה הולך יותר לכוון המורל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם יש לך 400 שקלים אז אתה יכול לחפש קצת ולירכוש מורל פולס ב450 חדשים ...עזוב אותך יד שנייה עדיף כבר חדש במיוחד אם יש תקציב... ובעתיד תביא להם איזה מגברון קצת...

עקרונית עכשיו לא ממש מסובך להביא איזה מגבר יד שנייה ב400-500שקלים:idea:

×
×
  • תוכן חדש...