Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפונטו ספייס 16V 80 כ"ס לא נכנסת בתקציב.

 

עוד אופציה שקיימת היא הקאיה פרייד. אני לא ממליץ עליה אבל היא נכנסת בתקציב ועומדת בכל הדרישות שלך. כמו שכבר ציינו לפניי האופציות הנוספות הן השרייד והסיריון. מבין ה-3 אני הייתי בוחר (בלית ברירה) בסיריון.

 

אם אתה מתעקש על חסכון אז מדוע לא רכב ידני?

 

 

אסף

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הפונטו ספייס 16V 80 כ"ס לא נכנסת בתקציב.

 

עוד אופציה שקיימת היא הקאיה פרייד. אני לא ממליץ עליה אבל היא נכנסת בתקציב ועומדת בכל הדרישות שלך. כמו שכבר ציינו לפניי האופציות הנוספות הן השרייד והסיריון. מבין ה-3 אני הייתי בוחר (בלית ברירה) בסיריון.

 

אם אתה מתעקש על חסכון אז מדוע לא רכב ידני?

 

 

אסף

הרכב חייב להיות אוט' מפני שיש לי הגבלה ברישיון

הפונטו ספייס 16V 80 ו פונטו ספייס ELX זה אותו אוטו?

פורסם

פונטו ELX נמכר בסביבות 40,000

 

סיריון מצאתי רק בנפח 1.4 ,שנת 02 ב 45,000

 

כעט אני מתלבט בין סיריון 1.3 לפונטו ELX ,בכל הנוגע לעלויות אחזקה,בטיחות,אמינות ,נוחות,התנהגות בכביש

 

איזה דגם עדיף?

פורסם
תקציב 20-30 אלף על בשום אופן לא יותר מ 30 כמו שאמרתי מקודם יש הבדל בין 20K 30K ו40K. עכשיו ניתן לך יעוץ לגבי מכוניות ב 40K והתקציב יגדל במפתיע ל 50K?

איזה דרישות לא פרטתי? לא פירטת בדיוק את הדרישות האלה: בטיחות,נוחות,התנהגות בכביש.

סחירות לא כ"כ מעניינת אותי אבל אמינות בהחלט מעניינת אותי ועוד דרישה די קריטית ועקרונית,עלות טיפולים זולה יחסית,עדיף לחסוך כסף ללימודים לשנים הבאות :wink:

 

5 תווים

פורסם

ל 50 התקציב לעולם לא ייגדל

 

בעקרון התקציב הוא בסביבות ה 30 אלף ,אבל,אם רכב שעולה בסביבות 40 טוב יותר בצורה משמעותית מרכב בסביבות ה 30 ,אעדיף את את הרכב היקר יותר.

 

הכי חשוב מבחינתי עלות אחזקה נמוכה שזה כולל צריכת דלק קטנה וטיפולים זולים יחסית,ההקצבה לטיפולים קטנה כאשר מדובר בכמה שפחות טיפולים לאורך תקופה {המצב האידיאלי כאשר נעשים רק טיפולים תקופתיים} ומכאן שנושא האמינות מאוד חשוב גם כן

 

הדבר השני בחשיבותו ,נוחות סבירה עד טובה שזה כולל תנוחת נהיגה כמה שיותר גבוהה,והגה נוח

כמו כן,נוחות כוללת (כמו שלמדתי בפורום 8) )התנהגות הרכב במישור ,שהרכב לא יהיה נוקשה (שהגוף לא ירגיש כל פס האטה או בור הכי קטן)

 

הדבר השלישי בחשיבותו,בטיחות-אם רכב מתאים לי גם מבחינת עלויות האחזקה וגם מבחינת הנוחות ובנוסף יש ברכב ABS או כ.אוויר,זה רק יוסיף ,אם אין את אחד מהשניים או אפילו את שניהם,לא נורא

 

אני לא יודע לאיזו התנהגות כביש צריך לצפות מרכב משומש בן 4-5 שנים,אני מחשיב את עצמי כנהג שיעדיף פניה איטית והדרגתית על פני פניה במהירות גבוהה ולכן התנהגות בסיבובים אינה מעניינת אותי

מצד שני,אם התנהגות כביש כוללת גם היגוי יתר ,אז מאוד חשוב לי ,להרגיש כמה שפחות בהיגוי יתר (ברכב הישן שלי,היגוי יתר מורגש גם במהירות 15-20 קמ"ש בפניה או בכיכר וזה מעצבן אותי)

 

מבחינת עלויות אחזקה נמוכות תתאים לי הפונטו ספייס ELX

באשר לדרישות האחרות שלי אני לא בטוח שפיאט תעמוד בכולן או אפילו ברובן,מכאן ההתלבטויות באשר לרכב שייקנה

 

מקווה שעכשיו דרישותיי יותר ברורות ושיש רכב שעומד בהן :wink:

 

תודה מראש לכל המגיבים

פורסם
אם אין תגובות ,כנראה הפונטו היא האופציה הטובה ביותר,נכון?
קראתי את כל הרישומים בהודעה שלך

המסקנות :

א. מההתחלה הודעת שאתה רוצה ספייס ושאלת על אופציות אחרות

ב. לפחות 5 אנשים שונים המליצו לך ללכת על השרייד/סריון ולא על הפונטו

ג. אף אחד לא המליץ לך על הפונטו (אסף היחיד שהתייחס והמליץ בלת ברירה על הסריון)

ד. החלטת ללכת על הפונטו

 

עכשיו השאלה שלי - למה בכלל שאלת את השאלה ???

פורסם
קראתי את כל הרישומים בהודעה שלך

המסקנות :

א. מההתחלה הודעת שאתה רוצה ספייס ושאלת על אופציות אחרות

ב. לפחות 5 אנשים שונים המליצו לך ללכת על השרייד/סריון ולא על הפונטו

ג. אף אחד לא המליץ לך על הפונטו (אסף היחיד שהתייחס והמליץ בלת ברירה על הסריון)

ד. החלטת ללכת על הפונטו

 

עכשיו השאלה שלי - למה בכלל שאלת את השאלה ???

לא אמרתי שאני רוצה פונטו וגם לא החלטתי ללכת על הפונטו

 

השרייד רכב ישן ואני מחפש רכב משנת 01 ומעלה

 

הסיריון יכולה להתאים

האם קיימים הבדלים בין מנוע 1000 ל1300 בדייהטסו סיריון,בהתייחס לדרישות שלי?

 

תודה

פורסם

הבעייה בכל השירשור הזה הוא שהוא מבולבל בגלל שבהתחלה לא היו דרישות בכלל חוץ מזול, אוטומטי ואמין (לפי דעתי אוטובוס-רכבת-מונית שירות עונים על הדרישות האלה בצורה הטובה ביותר). אח"כ נכנס פקטור התקציב ואז היה צריך לבחור בין שרייד לסיריון 1000 ולבסוף התקציב עלה ונכנסו דרישות של נוחות בטיחות וכו'.

 

על הסיריון 1000 אוטומטית המלצתי בלית ברירה מכיוון שהפונטו לא נכנסה בתקציב (שהשתנה מאז) ומכיוון שאני לא יכול להמליץ על השרייד ולא היו אופציות אחרות.

 

אם התקציב עולה והבחירה היא בין פונטו 80 כ"ס לבין הסיריון 1300 אז אני ממליץ על הפונטו.

גם כי יהיה קשה מאוד עד בלתי אפשרי למצוא סיריון 1300 למכירה בעוד הפונטו נפוצה ולכן יש מבחר גדול יותר ואין צורך להתפשר. בנוסף, ואף יותר חשוב, הפונטו הרבה יותר נוחה ופחות קשיחה מהסיריון. דבר נוסף הוא שהפונטו קיבלה 4 כוכבים ב Euro- NCAP מול 3 כוכבים של הסיריון.

 

 

אסף

פורסם

אסף, תשובה טובה :)

בכל מקרה אני ממליץ לך בנוסף לתקציב של רכישה + הביטוחים (תזכור שרכב מעל 30K עדיף לעשות מקיף) לזכור לשים בצד 2000-3000 לטובת טיפול 10K וטיפולים קטנים שתצטרך בהתחלה...

בברכת יום נפלא

פורסם
פונטו ספייס ELX קיימת בשני דגמים:דגם ראשון עם 8 שסתומים ודגם שני עם 16 שסתומים,נכון?
פונטו ספייס ELX קיימת בדגם אחד, מנוע 1.25 סמ"ק 16 שס' ו-80 כ"ס, תיבה ידנית או רציפה.

פונטו ספייס SX, מנוע 1.25 סמ"ק 8 שס' ו-60 כ"ס, קיים רק בתיבה ידנית ורובוטית בשנים מאוחרות יותר.

 

הפונטו יותר בטוחה מהסיריון, יותר מפנקת ומרווחת, יותר נוחה.

פורסם
פונטו ספייס ELX קיימת בדגם אחד, מנוע 1.25 סמ"ק 16 שס' ו-80 כ"ס, תיבה ידנית או רציפה.

פונטו ספייס SX, מנוע 1.25 סמ"ק 8 שס' ו-60 כ"ס, קיים רק בתיבה ידנית ורובוטית בשנים מאוחרות יותר.

 

הפונטו יותר בטוחה מהסיריון, יותר מפנקת ומרווחת, יותר נוחה.

איזה מדגמי הפונטו עדיף מבחינת אמינות או ששניהם זהים?


×
×
  • תוכן חדש...