Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש לי פיאט אונו 1100 S60 שנת 92, אני רוצה לקנות לה מערכת פשוטה יד שניה (פאנל של פיוניר בסביבות ה400 שקל, רמקולים פיוניר 6*9 80 RMS, ומגבר 2 יציאות בסביבות ה60-70RMS ב400 שקל), השאלה שלי אם זה לא יהיה כבד על האלטנטור של הפיאט (למרות שזה מערכת בכלל לא רצינית)? זה יפעל חלק בלי שום בעיות כמו באוטו קצת יותר חדש\חזק?

 

תודה...

עמית.

יש הרבה דגים בים....אבל הכל תלוי באורך החכה שלך :wink:

פורסם

amit_a,

 

אני חושב שמערכת החשמל של הרכב הנ"ל, תוכל להתמודד עם מערכת פשוטה כמפורט לעיל.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אין שום בעיה אם הכל תקין.

 

בהצלחה, רוץ קדימה ותהנה.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

לא אין שום בעיה עם החשמל של האוטו (טפו טפו טפו)

 

תודה רבה לעונים אשמח לעוד...

ויאללה ברצלונה!!! :-D

 

עמית.

יש הרבה דגים בים....אבל הכל תלוי באורך החכה שלך :wink:

פורסם

מבחינת מערכת החשמל כבר ענו לך על השאלה, אבל לא יכלתי שלא להגיב בקשר למערכת שאתה מתכוון להרכיב.

רדיו דיסק פשוט יד שנייה זה אחלה ואין לי טענות לזה.

אבל אתה רוצה לקנות שש תשע של פיוניר 80 RMS (אם תשים לב כל הדגמים של 350/420/460 וואט) מוכרזים כ80RMS.. זה לא מדליק לך נורה אדומה בקשר לאיכות של הפיוניר ברמקולים?!

בנוסף לזה אתה רוצה לקנות מגבר שני ערוצים... ולא ציינת שאתה רוצה משהו קדימה או שיש כבר.

אני מסיק מזה שאתה רוצה לחבר את הפיוניר למגבר שזו לדעתי טעות שנייה.

 

במקומך הייתי משקיע ברמקולים איכותיים קודם כל לחלק הקדמי של הרכב (רצוי קומפוננט).

גם אם אתה לא מעוניין לשום דבר מקדימה, עדיין הייתי שוקל במקומך ללכת על רמקולים שש תשע יותר איכותיים כמו למשל JBL 70RMS או קנווד או מורל פולס או כל דבר אחר סביבות 300-400 שקל לחדש.

ואז כבר תוכל לחבר אותם למגבר ותקבל צליל הרבה יותר חיי ובאסים לא חורקים כמו שהיית מקבל מהפיוניר.

 

ושוב.. אם אתה רוצה משהו איכותי לקדימה עכשיו או בעתיד.. הייתי שוקל לחפש כבר ישר מגבר 4 ערוצים יד שנייה כדי שלא תצטרך להוסיף מגבר שני בעתיד או להחליף את הקיים במגבר 4 ערוצים.

 

מקווה שלא חפרתי יותר מדי.

בכל אופן שיהיה בהצלחה עם המערכת.

פורסם

רק שתדע ,סתם ככה

 

רמקול 4 אינטש איכותי מאוד מקדימה

בשילוב עם סאב יתנו לך בגלל מבנה הדאש צליל מעולה

 

סאב 350 COMP של KICKER

מגבר 4 ערוצים 800-600

קידמיים http://zap.co.il/model.asp?model_id=369821 500

מערכת יד שניה לפי בחירתך נניח 400

סתם הצעה

פורסם

תודה על התעניינות....

 

הסיפור הוא כזה, אני חייל ואני פשוט חוסך לרכב בסביבות ה25 אלף שקל, הפיאט שקניתי הייתה ממש בפוקס בגלל שזה היה במציאה אז זה רכב זמני לגג שלוש חודש עד שאני יחסוך את הסכום הנדרש.

 

אני יודע שהמערכת האידיאלית היא: פאנל, מגבר, מונובלוק, קומפננטים מקדימה וסאב, והכל טוב ויפה ואתה מרוצה עד השמיים, אבל במקרה שלי, שאני אוהב לשמוע מוזיקה באוטו, אני רוצה לחסוך בכמה שיותר כסף לאוטו הבא, והחיסכון יתבטא בזה שאני מעדיף לקנות 6*9 במקום קומפננט וסאב (למרות שזה הבדל של שמיים וארץ), אבל שוב, אני צריך לחסוך כמה שיותר.

 

עמית.

יש הרבה דגים בים....אבל הכל תלוי באורך החכה שלך :wink:

פורסם

מגבר 2 ערוצים כמו שאמרת, רדיו דיסק פשוט 300-400 שקל גם קנווד הולך

רמקולים אחוריים ללא ספק הג'יי בי אל! הרמקול הכי טוב ששמעתי בטווח מחירים הזה

באס מעולה יורד נמוך מאד צליל חזק ונקי.

קח בחשבון שאם יהיו רעשים (ויש אפשרות כזאתי) זה בגלל האקוסטיקה של הרכב (חלק אחורי)

אשמח לעזור לך במציאת חלקים במחיר מוזל

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

לאור התגובות פה אני חושב שאני אלך על הJBL, אני גם שמעתי עליהם חו"ד מעולות פשוט לא מצאתי כאלה ביד שניה.

 

אלירן אשמח אם תעזור לי למצוא מוצרים כמו שרשמתי שאני מחפש יד שניה, או כל מישהו אחר.

 

תודה, עמית.

יש הרבה דגים בים....אבל הכל תלוי באורך החכה שלך :wink:

פורסם

עוד לא קניתי שום דבר ואתה כבר מחליט שאני ימכור בהפסד?..חח

יש הרבה דגים בים....אבל הכל תלוי באורך החכה שלך :wink:

×
×
  • תוכן חדש...