Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

היום בבוקר אני יורד לאוטו אינ מסתכל עליו מקדימה ואני רואה שהוא נוטה ימינה(לצד של הנהג)

 

נכנסתי לאוטו הנעתי יישרתי את ההגה כיבתי יצאתי ועדיין האוטו באותו מצב

 

מה זה? מה קרה? מישהוא יכול לעזור? מה לעשות?

קו---------------------------------------

פורסם

אולי הלכו לך הקפיצים...

איפה נסעתה ואיך לפני שזה קרה?

למכירה ספרים בעברית!!! נדירים ביותר לרנו מגאן החדשה לכל המעונינים נא לפנות אלי בפרטי

פורסם
שלום לכולם

היום בבוקר אני יורד לאוטו אינ מסתכל עליו מקדימה ואני רואה שהוא נוטה ימינה(לצד של הנהג)

 

נכנסתי לאוטו הנעתי יישרתי את ההגה כיבתי יצאתי ועדיין האוטו באותו מצב

 

מה זה? מה קרה? מישהוא יכול לעזור? מה לעשות?

 

קודם כל הצד של הנהג הוא שמאל. לפחות בארץ.

 

דבר שני - האם כל האוטו נוטה או רק מלפנים? (או מאחור...)

 

בדקת שאין לך פנצ'ר? אם כן - בדוק את מצב הבולמים או הקפיצים (רד מתחת לאוטו בצד שזה בסדר ובצד שלא, ותבדוק מה ההבדלים).

 

בכל מקרה - תן יותר פרטים, אפשר יהיה לעזור יותר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
שלום לכולם

היום בבוקר אני יורד לאוטו אינ מסתכל עליו מקדימה ואני רואה שהוא נוטה ימינה(לצד של הנהג)

 

נכנסתי לאוטו הנעתי יישרתי את ההגה כיבתי יצאתי ועדיין האוטו באותו מצב

 

מה זה? מה קרה? מישהוא יכול לעזור? מה לעשות?

 

קודם כל הצד של הנהג הוא שמאל. לפחות בארץ.

 

דבר שני - האם כל האוטו נוטה או רק מלפנים? (או מאחור...)

 

בדקת שאין לך פנצ'ר? אם כן - בדוק את מצב הבולמים או הקפיצים (רד מתחת לאוטו בצד שזה בסדר ובצד שלא, ותבדוק מה ההבדלים).

 

בכל מקרה - תן יותר פרטים, אפשר יהיה לעזור יותר.

 

רוני

 

נסעתי רק בכביש

ירדתי מתחת לאוטו והכל נראה טוב ואותו דבר כמו בצד שנוטה

קו---------------------------------------

פורסם

נסעתי רק בכביש

ירדתי מתחת לאוטו והכל נראה טוב ואותו דבר כמו בצד שנוטה

 

טוב, מן הסתם משהו לא בסדר. אולי בבולמים, אולי בקפיצים, אולי במשהו אחר. אתה פשוט מתעקש לנדב כמה שפחות פרטים אז קשה לעזור.

 

במצב כזה אני יכול רק לייעץ לך לגרור את הרכב למוסך.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

נסעתי רק בכביש

ירדתי מתחת לאוטו והכל נראה טוב ואותו דבר כמו בצד שנוטה

 

טוב, מן הסתם משהו לא בסדר. אולי בבולמים, אולי בקפיצים, אולי במשהו אחר. אתה פשוט מתעקש לנדב כמה שפחות פרטים אז קשה לעזור.

 

במצב כזה אני יכול רק לייעץ לך לגרור את הרכב למוסך.

 

רוני

 

תגיד לי מה לבדוק שאני יוכל לתת לכם יותר פרטים

קו---------------------------------------

×
×
  • תוכן חדש...