Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי את האוטו לפני שבוע(קליאו rsi 95), בבדיקה אמרו את הדברים הרגילים נזילת שמן, ברקסים, קלאץ'

היום בנסיעה בכביש מהיר הילוך רביעי 70 קמ"ש האוטו התחיל לרעוד לי בעצבנות רבה

העברתי לחמישי ממשיך לרעוד ,האטתי והאוטו רעד אבל קצת פחות מקודם.

אבל כשהמשכתי לנסוע עם הרעידות שמתי לב ש בכל פעם שאני עם הקלאץ' לחוץ האוטו לא רועד בכלל...

מישהו ניתקל בבעיה דומה או יש לו מושג מה יכול לגרום לבעיה כזו?

בא לי להרביץ לי אז בבקשה תעזרו לי למנוע את זה מעצמי ידעתי שרכב ספורט בטח יקרה משהו מתישהו אבל לא בשבוע הראשון שאני נוהג בו :sad:

 

לסיכום.. רע לי

בבקשה תייעצו לי .

בתקווה שיהיה יותר טוב בקרוב.

גל [email protected]

פורסם

שלום,

כשאתה קונה רכב שהוא נחשב רכב "ספורטיבי" אתה צריך לקחת בחשבון שזה רכב שבעליו היו צעירים, שהדביקו תמיד את הדוושה לרצפה, על תיקונים וטיפולים הם לא שמעו - התעללות פשוטו כמשמעו. בקיצור ולעניין אם כבר קונים רכב ספורט עושים לו בדיקה מקיפה לבדוק את כל הבעיות לפני הקניה.

 

בעניין נזילות השמן, כנראה תצטרך לעשות טיפול מקיף, קרטר מחזיר שמן ועוד מה מהתאור שלך - אין לי מושג.

תיקוני בלמים תקווה שיסתכמו ברפידות וצלחות חדשות בלבד.

קלאץ' - להחליף. והגה רועד זה כבר יישור גלגלים (אם צריך) ויישור פרונט. למרות שאצלך זה נשמע כמו בעיה בגיר.

 

זה אוטו מצוין כמובן אם שומרים עליו, חבל שלא נשארו כמעט שמורים.

בהצלחה.

פורסם

יכול להיות שהרכב לא אוהב לנסוע 70 בהילוך חמישי.

 

אתה לא חוסך בדלק את מבזבז כסף על טיפולי מנוע.

 

בדיוק כמו שלהיות על הילוך נמוך מדי זה לא בריא כך גם על הילוך גבוהה מדי, היות והמנוע מתאמץ להעביר לך כוח אבל אתה לא נותן לו את הכלים לעשות זאת.

 

תנסה אתה השיטה הבאה ותסגל אותה לרכב שלך

 

הילוך 1: 0-20 קמ"ש

הילוך 2: 20-40 קמ"ש

הילוך 3: 40-60 קמ"ש

הילוך 4: 60-80 קמ"ש

הילוך 5: 80-... קמ"ש

כמובן שבכל רכב היחסים שונים מעט אפילו מפריט לפריט אבל זה הבסיס לכך שלרכב יהיה לפחות מינימום כוח.

להעלות הילוך כאשר הרכב נותן לך סימנים של חוסר כוח, זאת טעות.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם
קניתי את האוטו לפני שבוע(קליאו rsi 95), בבדיקה אמרו את הדברים הרגילים נזילת שמן, ברקסים, קלאץ'

היום בנסיעה בכביש מהיר הילוך רביעי 70 קמ"ש האוטו התחיל לרעוד לי בעצבנות רבה

העברתי לחמישי ממשיך לרעוד ,האטתי והאוטו רעד אבל קצת פחות מקודם.

אבל כשהמשכתי לנסוע עם הרעידות שמתי לב ש בכל פעם שאני עם הקלאץ' לחוץ האוטו לא רועד בכלל...

מישהו ניתקל בבעיה דומה או יש לו מושג מה יכול לגרום לבעיה כזו?

בא לי להרביץ לי אז בבקשה תעזרו לי למנוע את זה מעצמי ידעתי שרכב ספורט בטח יקרה משהו מתישהו אבל לא בשבוע הראשון שאני נוהג בו :sad:

קצת הבנת הנקרא, או שהמטרה שלך בחיים זה לעקוץ?!

יום טוב גם לך

פורסם

gal_p כתב:

היום בנסיעה בכביש מהיר הילוך רביעי 70 קמ"ש האוטו התחיל לרעוד לי בעצבנות רבה

העברתי לחמישי ממשיך לרעוד ,האטתי והאוטו רעד אבל קצת פחות מקודם.

קצת הבנת הנקרא, או שהמטרה שלך בחיים זה לעקוץ?!

 

יש לי סתם קליאו, לכל מהירות יש הילוך "הולם", אתה רוצה לאנוס את המנוע ?

אתה לא חייב שיצעק אתה יכול גם בשקט.

 

גל, אני מבין שאתה נהג די חדש, הייתי ממליץ לך לנסוע ברכב עם מישהו שאתה סומך עליו מבחינת נהיגה, אחד שיש לו הניסיון והותק המספיקים כדי להיחשב נהג מנוסה (לא מישהו שנוהג כבר שנה שלמה על העונדה ספורט שלו ומגיע בהילוך שני ל90 דוגמא קיצונית).

תציע סיבוב לאיזה אח שכן או סתם מכר, תסתכל על אופי הנהיגה שלהם ובמקביל תקשיב לרכב, העברת הילוכים הינה משהו שתלוי בהמון גורמים וכדי להנות באמת מהרכב אתה צריך לדעת לעשות נכון גם את זה.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

לבן אדם רועד האוטו ב70 קמ"ש בהילוך רביעי, המהירות מתאימה לסל"ד אפילו על פי הטבלה שאתה בעצמיך כתבת, רק לשם הבדיקה הוא העביר הילוך כדי ליראות אם הרעידות יפסקו. על פי מה החלטת שהוא לא יודע מתי להעביר הילוך??

יום טוב גם לך

פורסם

ראשית כתבתי שהייתי ב70 בהילוך 4 ובכדי להעביר לחמישי האצתי קצת כדי לראות אם הבעיה היא אולי ברביעי בלבד והיא לא.

אז בדקתי עוד אופציות לראות מתי ישנם רעידות ומתי אין.!

שנית אני נוהג כבר שש שנים על מספר די גדול של רכבים שונים רובם רכבי ספורט ידניים שאוהבים סל"ד גבוהה! אז עם אין לך משהו שיכול לעזור בבקשה ממך אל תבזבז את זמנך היקר ותחפש מישהו אחר להציק לו.

פורסם

גל, אח שלי גיבור.

דברי לא נכתבו כדי לפגוע ונבעו ממחסור בפרטים.

 

האם בדקתה את הזרקת הדלק ?

האם אתה מתדלק בתחנה קבוע ?

האם מנוע הצעדים תקין?

האם המקרה קרה שוב לאחר מכן ?

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

גל לרכב הוחלף גיר או בוצע החלפת מצמד לאחרונה ...?

 

בקיצור יש צמת חשמל שעוברת ליד הכבל מצמד (קלא'צ)תבדוק אם במקרה אבל רק במקרה לחיצה על הקלא'צ מזיזה את הצמה ואם היא יושבת במקום ?

אגב הצמה עוברת מתחת למצבר ותבדוק טוב שהיא לא משופשפת או לחוצה מדי .

בברכה !

 

KamiTech

פורסם

גיברותי ורבותי תודה רבה על התגובות שלכם הבעיה הייתה חופש בציריות בוצע החלפת ציריות על הדרך כיוון פרונט החלפת בולמים קידמיים (הברקסים היו בסדר גמור) החלטתי גם להחליף מצמד באותה ההזדמנות ונזילת השמן הייתה מהקרטר שמן שהוחלף גם באותו הטיפול עכשיו הבובה נוסעת כמו בובה!

שיהיה אחלה יום לכולם.

  • שנתיים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...