Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מפצל פלוסים \ מאגד מינוסים

מפצל עם כניסה אחת של 0 גייג' ו 4 יציאות 4 גייג' אחרי פיוז 100 אמפר

מאגד 4 כניסות 4 גייג' ליציאה אחת של 0 גייג' למינוס

מפצל רימוט - כניסה אחת 4 יציאות!

 

חבילה מושלמת לעשות סדר בבגאז'!

 

ממש שימושי לחיבור ארבעה מגברים

 

newpa070004cw6.jpg

 

newpa070005ij0.jpg

 

newpa070006wy5.jpg

 

newpa070007zl7.jpg

 

newpa070010ut9.jpg

 

סתם חשבתי שיהיה מעניין

 

שוקל 1.8 קילו

באדיבות חבר פורום מאוד מוערך מצידי :D

תודה רבה

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

דבר ראשון תתחדש, בדיוק ראיתי את המוצר הזה היום באונלייןקארסטריאו.

שראיתי אותו חשבתי "מה זה עושה בקטגורית הAmp Installation Kits".

נראה אחלה דבר למרות שעוד לא הבנתי מה היעוד שלו כי אני לא ממש מבין מה ההבדל בין 0AWG

ל4 AWG, זה עובי הכבל?

ואם כבר בקשר לזה אז אני רוצה לשדרג את החיווט ברכב שלי שהמתקין שם לי.

החיווט העכשיוי שמתי לב רק עכשיו של California Boom, צחקתי שראיתי את זה, כי הרבה חברים שלי אמרו לי שהמתקין הזה משתמש בחיווט איכותי.

אז על מה אתה ממליץ? בתור אחד שאני יודע שיודע הרבה בתחום האודיו :)

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

שעמום+עודף כסף+חיבה לג'אנק[בלינג בלינג] מביאים אדם שנוי במחלוקת כמו אלי לקניה של דברים כאילו

אלי,רק בריאות.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

התחושה השנייה שלך יותר נכונה.

 

תחדש אליקו!

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

איתמר - ההבדל הוא באמת עובי הכבל וכמות הזרם שהוא מסוגל להעביר

0 גייג' = 55מ"מ^2

4 גייג' = 25מ"מ^2

 

הייתי אומר שיש קצת הבדלים בעובי החיווט

ובגלל שאני מעביר כבל 0 גייג' יחיד ברכב, ואשתמש בארבעה מגברים , אני לא אצטרך יותר מחצי מטר של 4 גייג' לכל מגבר , אחרי המפצל, וגם הוא עושה את הפיצול אחרי פיוז!

וכנ"ל גם למינוס , מאגד [אוסף] את המינוסים לתוכו , ויוצא למינוס 0 גייג' אחד בשביל כולם.

וכנ"ל גם לרימוט , מתפקד בתור רילאיי , נכנס 18 גייג' רימוט - יוצאים ארבעה!

 

אה כן , ויש לו הכנה לקבל גם .

הייתי אומר שהוא מסוגל לעשות המון סדר בתא מטען מבחינת חיווט

 

speedseeker - יש לך תחושות טובות :)

אסף - בעע!

סלבה - תודה רבה :) מחכה כבר לדחוף את הדבר הזה לרכב!

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

כן העכביש דולק ו לא רק בחושך אלה הוא נידלק אם הדלקת המערכת.

אם הדלקת המערכת עובד הממסר ו מדליק את REMOTE של כל ה 4 או 3 או 2 מגברים מחוברים למפצל. בוא יש 4 מקומות ל4 פיוזים לכל מגבר פיוז אחד ה 4 מנורות למעלה מראות לנו שהפיוזים בסדר בזה שהם גם דולקים ברגע שהפיוז נישרף המנורה שליד פיוז מסויים תפסיק לעבוד. אחלה דבר תתחדש. היה לי כזה, נוח מאוד. המחיר לצרכן של הדבר הזה כמו מגבר 4 ערוצים של V12 החיכוי. קרוב ל 500 שקלים.

פורסם

יש לך משהו נגד הבלינג בלינג הזה?

למה? בגלל שהמפצל הזה בגודל של הפז'ו שלך?

או בגלל שלא ניתן להשיג כאלו בארץ יותר?:)

אסף, למה יש לי הרגשה שאתה נוטר פה טינה כלשהי על משהו?

 

רוצה להחליף? המפצל תמורת הפז'ו?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
איתמר - ההבדל הוא באמת עובי הכבל וכמות הזרם שהוא מסוגל להעביר

0 גייג' = 55מ"מ^2

4 גייג' = 25מ"מ^2

 

שאלה שהרבה זמן לא העזתי לשאול.

4 גייג' בתחלס כמה מילימטר זה יוצא? 12 וחצי? כתבת "25מ"מ^2" אתה מתכוון פה ל-2 כבלים?

ראיתי אצל מתקין כבל שהוא דק יחסית הוא חיבר אותו למישהו באוטו ואמר לי שזה 6 מילימטר, הכוונה ל-8 גייג'?

אני צריך הסבר לזה פעם אחת שאני אהיה בטוח בעצמי.

 

תודה רבה

×
×
  • תוכן חדש...