Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רנו קליאו שנת 98

לפני כחודש משהוא נחמד שבר לי את המגב האחורי. (בכוונה) השבר הוא בבסיס, יש רק את המנוע .

זה לקנות את כל המוט והקפיץ.

 

עכשיו השאלה.

אני מחר הולך לטסט עם הרכב.

ויש הרבה מכוניות בלי מגב אחורי. אז אני חייב את המגב או לא?

כי אני יכול לקנות בפרוקיה. אבל אני גם כך לא משתמש בו בכלל.

 

השאלה עם הרכב בלי המגב יעבור טסט?

 

תודה לעונים. ולילה טוב.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אם הם יראו שאין מגב וקרוב לוודאי שכן - הרכב שלך לא יעבור טסט. אתה צריך לברר אם יש זרוע תחליפית לרכב שלך.

 

אצלי השנה בטסט אפילו בדקו את הגומי עצמו. (השנה זו הייתה שנת המגב, שנה שעברה זו הייתה שנת הצמיגים)

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

אפרופו מגבים - שאלה מפגרת ממי שעוד לא החליף מגבים אף פעם - מה בדיוק קונים כשמחליפים מגב?

 

רק את פס הגומי?

את פס הגומי עם כל המוט המתכתי הזה שהוא יושב עליו?

את הכל כולל הזרוע?

 

זה הולך לפי יצרן רכב? או לפי מידה כלשהי?

מה מחיר נורמלי לזוג מגבים קדמיים?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

פעם היה ניתן לקנות את פס הגומי הזה לבד, היום לא ראיתי דברים כאלו.

אתה קונה אותו עם חתיכת הברזל שצמודה אליו, בלי הזרוע.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

אתה קונה אותו עם חתיכת הברזל שצמודה אליו, בלי הזרוע.

ואז מפרק ממנו את פס הגומי, ככה עשיתי בפונטו שלי.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

אני לא נתקלתי בגומי שניתן להוציא אותו, הוא בנוי מסביב למתכת שעל החלק שמחזיק אותו.

 

חוץ מזה, למה אתה מפרק את הגומי? למה לא להתקין את כל העסק חדש?

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

1. ההבדל בין מגבים שונים הוא רק האורך? אין בעיה של התאמה של מגב לרכב נתון?

2. מה אמור להיות מחיר טוב של זוג מגבים פשוטים?

 

פשוט כדי לדעת בטסט, כשיגיע, האם לקנות מגבים במכון או לא, במידה ויציקו על זה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אם המגבים יבשים או חלק מהגומי מתפרק מהבסיס, תחליף ואל תחכה לטסט. חורף מתקרב.

מגבים הם לא אוניברסלים ויש במידות שונות. תתאים לפי המגב הישן.

מחיר מגבים לא אמור לעבור את ה-80 ש"ח.

Veni Vidi Vici

פורסם

המגבים תקינים לחלוטין למיטב הבנתי, ויש עוד כמה חודשים לטסט.

ברור שאם הם לא יתפקדו כראוי בגשם הם יוחלפו לאלתר.

 

פשוט זה אחד מהדברים שאוהבים בטסט, אז רציתי להיות מוכן.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

השאלה היא למה לא?

הרי יש הרבה רכבים בלי מגב אחורי. ואין חוק שמחייב מגב אחורי.

אז למה שהרכב לא יעבור טסט?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

ומי אמר שאין תקנה כזו?!

 

סעיף 6 באוגדן לבחינת רכב:

ברכב פרטי דו-שימושי בעלי 3/5 דלתות ששנת יצורם 1995 ואילך יותקן מגב שמשה על השמשה האחורית ומתז מים.

 

סעיף זה אינו בא לפטור רכבים אחרים משנות יצור מוקדמות ו/או בעלי מרכב אחר אשר מצויידים במגב אח'.

כל רכב אשר מצוייד מאת ייצרנו במנגנון כלשהו ברכבו חייב שיהיה תקין בכל עת.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

ניתן, אם מתאמצים, להשיג גומיות בלבד.

העניין הוא שהטרחה לא שווה את זה.

זוג בוש לקסנטיה (שני אורכים שונים,יקר יותר) עלה לי 60 ש"ח אצל הפרסי.

מגבים זולים (יחזיקו שנה ללא בעייה) עולים 20-30 ש"ח לזוג.

לא שווה את בלבול המוח של החלפת הגומייה בלבד.

פורסם

אני לא נתקלתי בגומי שניתן להוציא אותו, הוא בנוי מסביב למתכת שעל החלק שמחזיק אותו.

חוץ מזה, למה אתה מפרק את הגומי? למה לא להתקין את כל העסק חדש?

סליחה, התכוונתי שאני קונה מגב (כמו בתמונה), ומפרק ממנו את הפס ברזל (כולל הגומי).

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

×
×
  • תוכן חדש...