Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם היום 8 שנים לאחר הצגתה,הפיג'ו 206 היא עדיין הסופר מיני הטובה ביותר-והמהנה ביותר.

מבין האופציות שהצעת,הסיריון עונה בצורה הטובה ביותר על דרישותיך,ובלי קשר למחירה היא עדיפה על הסוויפט,שלמרות המראה שלה די מאכזבת על הכביש,והרבה פחות מרווחת.

לגבי ביקוש ושמירת ערך-אף אחד לא נביא,למרות שככל מכוניות קטנות תמיד היו מבוקשות יחסית.

תערכי נסיעת מבחן על כל המועמדות ותני לטעמך האישי לקבוע.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המרווח בסוויפט לא גרוע, ולעומת זאת יש לה יתרונות רבים על פני הסיריון. הייתי מעדיף את הסוויפט באופן משמעותי אם זה סוויפט או סיריון. אגב גם מבחינת הנאה מנהיגה הסוויפט עדיפה על הסיריון.

 

לסיום, כדאי לבדוק אם כבר התחילו למכור את הסיריון עם 4 כריות אוויר. אם היא מסתפקת בשתי כריות אוויר בלבד, הייתי מוותר ומעדיף את היתרון הבטיחותי של הסוויפט. (אם כי כאמור לפי דעתי לפחות, הסוויפט עדיפה בלי קשר)

פורסם

אדון חן פרחי.

 

עפ"י איזה מבחן אתה קובע בדיוק שהסיריון טובה מהסוויפט? עפ"י איזה מבחן אתה קובע כי הסוויפט מאכזבת? עפ"י אילו מדדים אתה קובע כי ה- 206 (הישנה והטובה) היא המיני המובילה בקטגוריה זו?

 

בקיצור, לכתוב דברים ללא כל ביסוס זה קל, אך לצערי גם עלול להטעות את פותחת השרשור.

 

אני אוסיף את דעתי בעניין:

 

הסוויפט, נכון להיום היא הקניה המשתלמת ביותר, עם היחס תמורה/מחיר הגבוה ביותר בקטגוריית המיני.

הרכב מגיע ברמת אבזור גבוהה מאד המקובלת ברכבים יקרים הרבה יותר, כגון: גלגלי מגנזיום, 6 כריות אויר, רדיו דיסק מקורי כולל MP3 נשלט מגלגל ההגה- שדרך אגב מצופה עור. פנסי ערפל, 4 חלונות חשמל, נעילה מרכזית עם סגירה ממפתח הרכב ועוד...

מבחינת המנוע- שוב החזק בקטגוריה 1.5 המפיק 102 סוסים.

כמו כן, עיצוב הרכב- ממש מוצלח ושובה את הלב (טעם וריח).

 

אי לכך, אם היתה עומדת בפני ההחלטה הנ"ל, הייתי ללא ספק ממתין כשלושה חודשים לסוויפט החדשה!

בברכה

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם
אדון חן פרחי.

 

עפ"י איזה מבחן אתה קובע בדיוק שהסיריון טובה מהסוויפט? עפ"י איזה מבחן אתה קובע כי הסוויפט מאכזבת? עפ"י אילו מדדים אתה קובע כי ה- 206 (הישנה והטובה) היא המיני המובילה בקטגוריה זו?

 

בקיצור, לכתוב דברים ללא כל ביסוס זה קל, אך לצערי גם עלול להטעות את פותחת השרשור.

 

אני אוסיף את דעתי בעניין:

 

הסוויפט, נכון להיום היא הקניה המשתלמת ביותר, עם היחס תמורה/מחיר הגבוה ביותר בקטגוריית המיני.

הרכב מגיע ברמת אבזור גבוהה מאד המקובלת ברכבים יקרים הרבה יותר, כגון: גלגלי מגנזיום, 6 כריות אויר, רדיו דיסק מקורי כולל MP3 נשלט מגלגל ההגה- שדרך אגב מצופה עור. פנסי ערפל, 4 חלונות חשמל, נעילה מרכזית עם סגירה ממפתח הרכב ועוד...

מבחינת המנוע- שוב החזק בקטגוריה 1.5 המפיק 102 סוסים.

כמו כן, עיצוב הרכב- ממש מוצלח ושובה את הלב (טעם וריח).

 

אי לכך, אם היתה עומדת בפני ההחלטה הנ"ל, הייתי ללא ספק ממתין כשלושה חודשים לסוויפט החדשה!

 

בברכה

עידן

ראשית,אני לא אדון אלא סתם חן פרחי..

הסיריון לא יותר טובה מהסוויפט היא מישתלמת יותר.

לעול,אבל לעולם,גם כשהייתי מישתמש "רגיל" לא הייתי מייעץ על קניית מכונית ללא שנהגתי בה כברת דרך לא קצרה.

שים לב שכל הרשימה שהצגת כרשימת יתרוהות היא לא יותר מרשימת מכולת נטו,ללא שום היתייסות למרכיבי ניהוג\שלדה של המכונית.

ואם במנוע עסקינן,לפיג'ו 206 יש מנוע חזק יותר-110 כ"ס,וניהוג ושלדה שלא יהיו לסוויפט גם בעוד עשור.

העיצוב החיצוני של הסוויפט שובה לב,אך לבחור מכונית רק על סמך הפרמטר הזה זו שטות גמורה-ראה אופל קורסה דור שני,מזדה 121 למשל.

בכל מקרה אף אחד לא מצפה שהגברת תקנה את המכונית על סמך המלצתנו בלבד,אלא עדיף שתבצע נסיעת מבחן קודם.

מאחר ואין היום מכוניות גרועות,כל אחת מהאופציות שהועלתה היא די טובה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אני מחפשת רכב קטן, חדש מיצרן, עדיף לא לחרוג מ100,000 שח שיהיה שילוב של בטחון, נוחות, יציבות והתנהגות כביש טובה (אלו הכי חשובים) ורצוי שישלב גם איבזור נוח ומראה אטרקטיבי..המטרה היא ברובה נסיעות בינעירוניות..

ואם במנוע עסקינן,לפיג'ו 206 יש מנוע חזק יותר-110 כ"ס,וניהוג ושלדה שלא יהיו לסוויפט גם בעוד עשור.

עם כל הכבוד, אני לא בטוח שניהוג הוא שיקול עבור הגברת, מופלא ככל שיהיה ב-206. חוץ מזה שהיא יקרה מהתקציב המוצע וימיה ספורים. היא אומנם נוחה ובטוחה - העיצוב זה כבר עניין של טעם - אבל בגלל המעבר ל-1,600 סמ"ק היא עולה 106 אלף שקל ומאובזרת בדלות (2 כריות אוויר, בלי רדיו-ידסק, חלונות חמשליים קדמיים בלבד).

 

ולעניין: הסוויפט היא קנייה טובה מאוד שעונה היטב על רוב הדרישות. היא לא הכי נוחה, והיא קצת חורגת מהתקציב בדגם הבטוח והמאובזר שלה (6 כריות, שליטה מההגה ברדיו-דיסק). דגם 2 הכריות עומד בדרישה. מדובר במכונית בהחלט מומלצת, כל עוד חסרונותיה היחסיים אינם מהווים מכשול: ספסל אחורי קצת צפוף, תא מטען קטן, וצריכת דלק מאוד ממוצעת בגלל מנוע ה-1,500 סמ"ק.

 

בסיריון אין שום דבר רע, מלבד היותה מיובאת עדיין רק עם 2 כריות אוויר בלבד, וקפיצת המחיר שלה בדגמי 2007 - ללא כל סיבה - מ-94 ל-98 אלף שקל לפני רישוי.

 

לסוויפט במחיר הנוכחי קשה למצוא מתחרים. וגם אם צריך להמתין עבורה חודש, זה עדיין כדאי לדעתי. הרי המכונית תשמש כמה שנים, אז חבל להתפשר.

פורסם

חברים יקרים!

חייבת לציין שמרשימה אותי ההתמסרות שלכם לבקושתיי ולבטיי :)

 

אתם נשמעים לי כמביני עניין, ולכן, למרות שכמובן שאבצע נסיעת מבחן ללא קשר אני פשוט אשאל שאלה פשוטה-

האם מבחינת יציבות על הכביש, תחושה נעימה ובטוחה בעת הנהיגה- האם בפרמטר הזה עדיפה הסוויפט על הסיריון?

3 חודשים זה לא הרבה לחכות אבל כשמדובר בנסיעות יומיומיות של שעות וטרמפים...זה הופך מעט בעייתי!

 

לכן בלי קשר ל2000 או 3000 שח (או אפילו לכריות אוויר- כי החשוב ביותר הוא שהנהג-אני-יהיה בטוח) מסקרן אותי לדעת האם קניית סיריון, או פונטו, או גטס- תהיה החלטה שאצטער עליה בדיעבד

 

(לדעתכם, כמובן)

פורסם
דגם 2 הכריות עומד בדרישה. מדובר במכונית בהחלט מומלצת, כל עוד חסרונותיה היחסיים אינם מהווים מכשול: ספסל אחורי קצת צפוף, תא מטען קטן, וצריכת דלק מאוד ממוצעת בגלל מנוע ה-1,500 סמ"ק.

הכי חשוב,לאחר שקונים אוטו,שתיהיה יכולת אחזקה.

 

מה צריכת הדלק של הסוויפט?

האם הטיפולים יקרים?

 

תודה למגיבים

פורסם
האם מבחינת יציבות על הכביש, תחושה נעימה ובטוחה בעת הנהיגה- האם בפרמטר הזה עדיפה הסוויפט על הסיריון?

3 חודשים זה לא הרבה לחכות אבל כשמדובר בנסיעות יומיומיות של שעות וטרמפים...זה הופך מעט בעייתי!

לכן בלי קשר ל2000 או 3000 שח (או אפילו לכריות אוויר- כי החשוב ביותר הוא שהנהג-אני-יהיה בטוח) מסקרן אותי לדעת האם קניית סיריון, או פונטו, או גטס- תהיה החלטה שאצטער עליה בדיעבד

 

(לדעתכם, כמובן)

הסוויפט יציבה יותר מהסיריון ונותנת תחושת ביטחון עדיפה לנהג, במיוחד בכבישים מפותלים בקצב מהיר.

 

מספר הכריות משנה גם לנהג. אם מדובר בכרית בהגה בלבד (שתי כריות אוויר), או בכרית בהגה + צד + וילון - כל זה לנהג בלבד (שש כריות אוויר).

פורסם
הכי חשוב,לאחר שקונים אוטו,שתיהיה יכולת אחזקה.

 

מה צריכת הדלק של הסוויפט?

האם הטיפולים יקרים?

 

תודה למגיבים

צריכת דלק בינעירונית בנהיגה רגועה: 1/15- 1/16

צריכת דלק עירונית: 1/11

משולבת: 1/13

 

עלות טיפולים וחלפים זולה יחסית כמו בכל יפנית טיפוסית.

 

בברכה ויום טוב

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

אני עדיין חושב שה 206 תהיה קנייה טובה יותר משתי האופציות היפניות (סיריון וסוויפט) .

 

מבחינת הרכב עצמו, ה 206 יותר מהנה לנהיגה (וזה פרמטר חשוב לכולם, לא רק לכאלה שמחפשים את זה) יותר נוח ולטעמי הרבה הרבה יותר יפה.

גם מבחינת "כדאיות" אני דיי בטוח שה 206 תשמור על ערכה בצורה הרבה יותר טובה לאורך השנים, הסוויפט והסיריון ייציפו את השוק בחברות הליסינג וההשכרה השונות.

זה גם הזמן ללחוץ את היבואן עם תוספות והנחות במחיר הרכב, בגלל נושא הדגם המתחלף.

 

זה הזמן להגיד שככל שתשאלי יותר אנשים יהיו לך יותר דעות.

על נסיעת מבחן בכל המכוניות שאת שוקלת לא הייתי מוותר.

פורסם
עלות טיפולים וחלפים זולה יחסית כמו בכל יפנית טיפוסית.

Say what?!

דווקא מחירי החלפים של היפניות הם לא בדיוק זולים ושעתוני העבודה אינם זולים יותר מיבואני תוצרת אירופה.

אם יש לך מחירים וחשבוניות של טיפולים לגבות את טענתך, כולנו נשמח.

עד אז, משפטך לא מחזיק מים, בייחוד כשיש לך סוויפט: אובייקטיבי אתה לא.

 

דניאל

 

נ.ב.

לא שאני נגד סוויפט חלילה, אבל אל נא נטעה את הגברת. :wink:

MCS 2008

פורסם
אני עדיין חושב שה 206 תהיה קנייה טובה יותר משתי האופציות היפניות (סיריון וסוויפט) .

 

מבחינת הרכב עצמו, ה 206 יותר מהנה לנהיגה (וזה פרמטר חשוב לכולם, לא רק לכאלה שמחפשים את זה) יותר נוח ולטעמי הרבה הרבה יותר יפה.

גם מבחינת "כדאיות" אני דיי בטוח שה 206 תשמור על ערכה בצורה הרבה יותר טובה לאורך השנים, הסוויפט והסיריון ייציפו את השוק בחברות הליסינג וההשכרה השונות.

זה גם הזמן ללחוץ את היבואן עם תוספות והנחות במחיר הרכב, בגלל נושא הדגם המתחלף.

 

זה הזמן להגיד שככל שתשאלי יותר אנשים יהיו לך יותר דעות.

על נסיעת מבחן בכל המכוניות שאת שוקלת לא הייתי מוותר.

ה- 206 אמנם מהנה לנהיגה ונוחה, אך יש לקחת בחשבון שהרכב בן 8 ומיושן ביחס לרכבים החדשים הנמכרים כיום.

פרט לכך,הדגם הנ"ל מוחלף ב- 207 שנמכרת באירופה ותגיע ארצה בקרוב. אני לא הייתי קונה רכב חדש שאמור להיות מוחלף בעוד מספר חודשים.

 

מבחינת שמירת ערך, אי אפשר לצפות שמירת ערך של רכב לטווח הארוך, אך בגדול רכבים צרפתיים שומרים על ערכם באופן גרוע ומחירם נוחת בעשרות אחוזים בשנה. כך שלומר שה- 206 תשמור על ערכה טוב יותר מכל מכונית יפנית זה הימור גדול מידי.

 

בברכה ויום טוב

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

יש מי שממליץ על פאביה חדשה...

חוץ מזה שהיא היתה קצת כבדה לי, המלצתי עליה די הרבה בזמנו.

איפה RS שצריכים אותו.

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם

לי שלום,

לגבי היכולת לחכות זו החלטה שרק את יכולה להחליט. אני מאמין שבמידה ותיבחרי בסיריון, את תתאהבי בה ולא תביני על מה כל המהומה בלחכות לסוויפט. אגב, הסיריון מכונית מצוינת וטובה מאוד ובנוסף לייתרון שלה (מרווח פנימי) על הסוויפט היא נהנית מתנוחת ישיבה גבוהה יותר ושטח חלונות גדול יותר (פחות קלסטרופובית), שוב, בהשוואה לסוויפט.

 

למרות כל אלו, אני אישית כן הייתי מחכה לסוויפט כי כחבילה כוללת היא עדיפה. מפרט הבטיחות שלה גדול יותר (וזה מאוד חשוב, לא משנה מי נוסע ברכב) מפרט האיבזור שלה ארוך יותר. היא מהנה יותר לנהיגה בעלת מנוע גדול יותר שמגיב נהדר גם בעליות+מזגן ובסך הכול אחת התמורות היותר טובות לרכב חדש עד 105K.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

אני יכול להמליץ מכל אלו שהצעת רק על הפונטו דור 2 (ספייס).

 

הייתה לי כזו במשך כשלוש שנים ו80,000 ק"מ, אמינה לחלוטין, לא נתקעתי איתה מ-ע-ו-ל-ם, לא היה שום דבר שחורג מבלאי טבעי (למעט רדיאטור חימום פנימי).

 

 

אין לי כוח לתקצר מראש עליה (שוב), תתרחקי מאלו שאומרים לך בלי שהייתה להם בחיים "פיאט זה לא אמין" כי הדיעה שלהם פחות אמינה מדעתם על המכונית.

 

רכב קטן, בטיחותי, זול (יחסית) לאחזקה ולקנייה, חסכוני (מאוד מאוד מאוד), נחמד לנהיגה (חוץ מהגה חשמלי מסרס), ומרווח יחסית (בטח יותר מהרכב שיש לי עכשיו) :twisted:

 

שיהיה בהצלחה, תפני בפרטי אם יש שאלות ספציפיות, פשוט באמת שאין לי כוח לכתוב תקציר של שלוש שנים עם הרכב.

 

בכללית - הייתי ממליץ. יש לי רק חוויות טובות ממנה, מלבד המנוע החלש וההגה החשמלי - היא מעולה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]


×
×
  • תוכן חדש...