Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מר תעלול, לך יש נסיון רק עם גרסת ה 60 כ"ס. ה 80 טובה יותר. וטוב לראות שאתם מרוצים ממנה. הקודמת שלי שירתה אותי יותר מנאמנה במשך השנתיים שהיא הייתה בבעלותי.

 

בכל מקרה, חלפים יפנים. אני רק אציין שהיאריס של דודים שלי, יקרה יותר לאחזקה מהפיאט שלי. והפיאט שלי מורכבת בהרבה מהיאריס שלהם. זה מתבטא הן בטיפולים, והן בחלפים. וזה לא שהיא מתקלקלת כל שני וחמישי.

 

לגבי הפאביה. מומלץ בהחלט ! אבל, לא בגרסה האוטומטית. הן באמת קצת כבדות על ההספק שמפיקה הגרסה האוטומטית. יצא לי לא פעם אחת לנסוע ברכב, ללא כל מטען או מסע מיותר, וקצת קשה לו. הפאביה של RS זה סיפור אחר לגמרי. אבל היא מגיעה רק בידני.

 

אני מניח שידני הוא לא מה שאת מחפשת, אבל אם כן, אז הפאביה בהחלט מומלצת.

!AWDSOME

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ה206 לא מוחלפת ע"י ה207, היא תמשיך להיות מיוצרת לפחות בשנתיים הקרובות אליבא דפג'ו.

 

107K ש"ח זה המחירון הרשמי אבל יש הרבה מבצעים. חבר שלי קנה אחת כזאת לפני חודש ועלתה לו בדיוק 100K ש"ח - הנחת מועדון "חבר". שווה לבדוק אם את מעוניינת באוטו.

פורסם
בכלל לא ברור.

 

אם יש לך 100,000 ש"ח פנויים האם ברור שעדיף שתאכל רק קוויאר ותבלה חופשה במלונות 5 כוכבים בטוקיו? (זה יעלה פחות מ-100,000 ש"ח) למרות שיש את התקציב לכך, יתכן שכדאי לשקול לקנות משהו זול יותר (כי אחרי חופשה בטוקיו כבר אי אפשר לקנות סוויפט).

 

קודם כל, בתקציב של 100,000 ש"ח צריך לעשות פשרות (או על זמן אספקה כמו בסוויפט, או על אבזור, או על ערך שוק עתידי). אחת הפשרות האפשריות היא על רכישת יד ראשונה - ובכלל לא ברור שזה לא שווה את הסיכון. בתמורה לסיכון מקבלים פרמיה לא קטנה, שהיא הירידה המשמעותית במחיר הרכב בשנתיים הראשונות.

 

שנית, אפשר לעשות פשרה קצת יותר גדולה, ולקנות רכב משומש ב-80,000 או 60,000 או 20,000 ואז יישאר גם עודף - שאיתו אפשר לעשות דברים אחרים (נגיד, לאכול קוויאר אדום ולעשות חופשה במלונות 4 כוכבים בטוקיו).

 

אדגיש פעם נוספת: אני לא אומר שהדבר הנכון עבור לי הוא לקנות רכב משומש. אני אומר שבכך שהיא מראש נמנעת מלבדוק את האפשרות, היא אולי עושה פשרה גדולה (באבזור/מחיר/שמירת ערך) במקום פשרה בינונית (רכב מיד שניה).

 

(חוץ מזה, ממני ודאי לא תשמעו אף מלה רעה על הסוויפט - בעצמי קניתי אותה לפני חצי שנה ומדובר בעונג צרוף :-D)

התכוונתי לומר שאם לבחורה של 100K פנויים לקניית רכב סופר מיני אין טעם שתקנה מכונית יד שניה. זו החלטה שלה. זה שמבחינת כלכלית זה לא נכון, אתה לא צריך לשכנע אותי.

פורסם

לנו במשפחה יש את הסוויפט החדשה.

פשוט רכב נהדר!!!

ממליץ בחום לחכות.

חכי עד ינואר.

בינתיים את הכסף שימי בפק"מ שבועי ובכמה גרושים שיתווספו יהיה יותר נחמד לשלם

ביטוחים ושטויות.

 

ללא ספק הרכב הקטן הטוב ביותר שיש היום בישראל , וזה לאחר סקר שווקים ארוך ומייגע.

רכב שגם בטוח בטוח יהיה קל למכור ביום מן הימים.

בברכה,

ק.

פורסם

מצטער להסיט קצת את השרשור אבל אשמח לתשובה:

 

מה דעתכם על פולקסווגן פולו 1.4 אוטומטית החדשה?

 

האם זה נכון שצריכת הדלק שלה גבוהה מהגטס? 10 ק"מ לליטר?!

 

תודה מראש..

פורסם

לא ראיתי עוד המלצה על הסיאט איביזה ואני לא מבין למה



רכב נאה, נוח, די מרווח, ועם מנוע מספק ביותר.

לא כדאי לקחת בחשבון ?


×
×
  • תוכן חדש...