Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על אף שהנושא בניגוד לכללי הפורום, עקב חשיבות יום זה לעם היהודי, מצאתי לנכון לפתוח תרד' במהות החשובה מכל :

גמר חתימה טובה, לכל מנהלי הפורום, לכל חברי הפורום, ולכל הגולשים המזדמנים.

אני מבקש סליחה מכל מי שפגעתי בו או לחילופין נפגע ממני בצורה מסויימת.

באיחולי צום קל למי שצם.

בברכה ובתודה--

דני זומרשטיין

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

מצטרף לדני,סליחה עם פגעתי באדם כלשהוא בשוגג או במזיד,שיהיה צום קל למי שצם,צפיה מהנה למי שצופה.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

דני, ברשותך רצוני להסביר בקצרה את המשפט שכתבת:"עקב חשיבות יום זה לעם היהודי."

ידידי חברי הפורום הצעירים,מלחמת יום הכיפורים הייתה כציון ,כאבן דרך לעם היהודי.

אני הייתי בתעלה כשבוע לאחר פרוץ הקרבות,מי שהיה שם לא ישכח לעולם.

6 באוקטובר 1973 בשעה 14:00 יום כיפור, 5 דיביזיות חיל-הרגלים המצרי, שהחלו צולחות את התעלה, ו-3 דיביזיות חיל-הרגלים הממוכן הסורי, שתקפו לאורך הגבול ברמה, נהנו מהפתעה טקטית. אבידות חיל השריון וחיל האוויר הישראלי במלחמה היו חסרות-תקדים, וגרמו לחששות כבדים בסגל המדיני והצבאי הבכיר, עד לסף פאניקה בימי הלחימה הראשונים. יש הטוענים כי בתחילת ימי המלחמה, משה דיין - שהיה שר הביטחון - השווה את המלחמה ל"חורבן בית שלישי", וחשש כי זהו סופה של מדינת ישראל. במהלך המלחמה עבר צה"ל מהתגוננות ובלימה בשתי החזיתות, למתקפת-נגד בשטח האויב.המיתקפות הצליחו,ואנו ניצחנו בשתי החזיתות.אבדותינו במלחמה היו:

2.222 מחיילנו נהרגו.

7.000 נפצעו.

314 נפלו בשבי.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

מחילה אם סרטתי, חתכתי, נהגתי בפראות, עברתי באדום, לא נתתי זכות קדימה, עברתי את המהירות המותרת...

 

מבקש סליחה ומחילה!!!

 

צום קל וגמר חתימה טובה!!!!

Polo 2012

פורסם

מבקש סליחה אם דרסתי מישהו.

 

 

אגב, אם אני לא טועה, יום כיפור לא נועד לסליחות בין אדם לחברו.

אבל יכול להיות שאני טועה?

פורסם

סליחה מכל חברי הפורום , במידה ומישהו נפגע ממני אי פעם .

 

מי יתן ויום כיפור הזה יכפר על כל עוונותינו בשנה החולפת .

 

צום קל לצמים .

פורסם
מבקש סליחה אם דרסתי מישהו.

 

 

אגב, אם אני לא טועה, יום כיפור לא נועד לסליחות בין אדם לחברו.

אבל יכול להיות שאני טועה?

טועה.

 

סליחה מכולם וצום קל. (ובתיאבון לכופרים [במסורת, לא {רק} באמונה]).

 

 

אביעד

פורסם
טועה.

 

סליחה מכולם וצום קל. (ובתיאבון לכופרים [במסורת, לא {רק} באמונה]).

 

 

אביעד

יש משפט שאומר: "איש איש ומה שהוא מרגיש"...

Polo 2012

פורסם

(אני במקרה מסתכל מהחלון...איזו שכנה יש לי...), שתהיה לכולנו שנה חדשה נפלאה וטובה יותר מהקודמת.

שיתנקה דף החטאים של כולנו (כדי שנוכל למלא אותו מחדש במהלך השנה הבאה..) שיסלחו לנו כל חברינו וגם מי שלא חברינו ובטעות או שלא בטעות פגענו בהם. שיסלח לנו האל על כל מה שעשינו ושעוד נעשה.

 

גמר חתימה טובה ושנה טובה לכולם וגם למי שטועה במהות החג.

 

אלעד.

בריאות לכולם!

פורסם

אגב, אם אני לא טועה, יום כיפור לא נועד לסליחות בין אדם לחברו.

אבל יכול להיות שאני טועה?

אתה טועה.

יום כיפור נועד כדי לבקש סליחה בראש ובראשונה מבני האדם.

הדת היהודית טוענת שלאלוקים יש סבלנות רבה ברוב המקרים.

והראיה הגדולה לזה היא שאני עוד כאן:-)

 

אבל

מה שיום הכיפורים לא מכפר - גם אם תשים כיפה לבנה ותצעק בקולי קולות (כמו שכתבו כאן כמה) - זה על עבירות בין אדם לחברו,

אלא אם יבקש סליחה מחברו קודם לכן.

 

יש כאן 2 מישורים שונים ביהדות.

האחת-בין אדם לאלוקים-ששם יעשה כל אחד כרצונו וכמחשבתו-את ההתחשבנויות נשאיר לכל אדם עם אלוקיו.

 

המישור השני לעומת זאת,זה שמנסה ליצור חברה חיובית יותר-אומר לך שכלום לא יעזור לך (כיפות ציציות כובעים פאות וצום ביום כיפור) אם לא תהיה גבר ותבקש סליחה על מה שעשית לחברך.

 

כמו שאמרה תמיד אמא שלי

כשתיגמרו לריב אחד עם השני-אני אעשה סדר.

 

כאן אומר לך אלוקים במפורש

מה שבינינו-תשאיר לנו-אני אסלח (וזה לא אומר שאתה לא צריך לבקש סליחה.בדיוק כמו מההורים שלך-למרות שאתה יודע שהם יסלחו לך.)

 

אבל מה שבינך לחברך-אני לא מתערב

ולא רק זה -אני גם לא סולח,כי אין לי רשות.

 

שתהיה לכולם חתימה טובה.

שנאהב את חברנו לפחות כמו שאנחנו אוהבים את עצמנו

 

שנה טובה וסליחה מכל מי שפגעתי בו בכוונה או שלא בכוונה.

אייל

פורסם

צום קל, גמר חתימה טובה, וסליחה אם פגעתי במישהו במהלך כתיבת בפורום.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יום כיפור נועד לכפר על החטאים בין אדם לאלוהיו. ובנימה זו אני מבקש סליחה אם ייבשתי אותכם עכשיו.

 

 

החתימה של אביחי במסנג'ר:p

 

צום קל...

קו---------------------------------------

×
×
  • תוכן חדש...