Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יודע אם הבעיה באמת קשורה לקלאץ', אבל כך ז נראה לי.

נגיד אם אני נוסע על 30-40 קמ"ש (בהילוך שני) ולוחץ הרבה על הגז (לצורך הדוגמה נניח שאני לוחץ עד הסוף), אז כל האוטו מתחיל לרעוד ויש גם קטע כזה ששומעים את המנוע כאילו דוושת הקלאץ' לחוצה קצת - כלומר כאילו (לא באמת) אני לוחץ על על חצי קלאץ' ואז כשאני עוזב את הגז האוטו נותן תאוצה קטנה כזאת כאילו שחררתי את הקלאץ'...

אני מקווה שמשהו הצליח לבין אותי כי זה קצת קשה לתאר את זה במילים.

יכול להיות שפשוט הקלאץ' עומד לסיים את חייו?

פורסם

תודה!

 

סתם עוד שאלה שלא קשורה: אם אני ב40 קמ"ש בשני (עם קלאץ' תקין) ואני לוחץ את דוושת הגז עד הסוף זה גורם בלאי מואץ לקלאץ'?

פורסם
הקלאץ' מחליק, יש צורך להחליפו
נכון הקלאץ' מחליק. "להחליפו" רק לאחר בדיקת הכבל ,יש מצב שהוא מתוח מידיי.

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
אני לא יודע אם הבעיה באמת קשורה לקלאץ', אבל כך ז נראה לי.

נגיד אם אני נוסע על 30-40 קמ"ש (בהילוך שני) ולוחץ הרבה על הגז (לצורך הדוגמה נניח שאני לוחץ עד הסוף), אז כל האוטו מתחיל לרעוד ויש גם קטע כזה ששומעים את המנוע כאילו דוושת הקלאץ' לחוצה קצת - כלומר כאילו (לא באמת) אני לוחץ על על חצי קלאץ' ואז כשאני עוזב את הגז האוטו נותן תאוצה קטנה כזאת כאילו שחררתי את הקלאץ'...

אני מקווה שמשהו הצליח לבין אותי כי זה קצת קשה לתאר את זה במילים.

יכול להיות שפשוט הקלאץ' עומד לסיים את חייו?

האוטו נשאר באותה מהירות , או שמאיץ חזק ואז פתאום מתחיל לרעוד עד שאתה עוזב קצת גז?

פורסם

ofir, אתה עושה לי "הבה נתחקמה לו". :-D

 

טוב,ננסח את זה אחרת. נכון הקלאץ' מחליק. "להחליפו" רק לאחר בדיקה שמזלג הקלאץ' לא לחוץ.

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
האוטו נשאר באותה מהירות , או שמאיץ חזק ואז פתאום מתחיל לרעוד עד שאתה עוזב קצת גז?

כשהרכב רועד הוא מאיץ אבל לאט. גם הרכב פחות סוחב בעליות.

תודה לכם!

אני כנראה אקח את הרכב לבדיקה במוסך...

  • ספונסר פורום
פורסם

לדעתי(מבלי לפגוע בנהג) אתה פשוט מנסה להאיץ כשהמנוע בסל"ד נמוך מדי, כשזה קורה(הרעידה) באיזה סל"ד נמצא המנוע?

אורן

פורסם

WRX , לא ענית על השאלה שלי . האם הרכב מאיץ כרגיל ואחרי זמן מה פתאום נחנק ומתחיל לרעוד כשאתה נותן גז? או שמא מרגע ההאצה יש רעידות וכו'.

 

אורן , 30 -40 קמ"ש ,בהילוך שני , לא אמור לגרום לתופעה שתיארת.

×
×
  • תוכן חדש...