Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

יש לנו גולף 2001, רציתי לדעת איזה קומפוננט קיים באוטו? ואם אפשר נתונים עליו.

מה היא המידה הגדולה ביותר שניתן להכניס בדלת ללא בניות?

 

השמיעה באוטו ממש טובה, לפי מה שהבנתי האוטו אקוסטי מאוד.

לפני כמה ימים התקנתי HU 580 פרימייר שעלה 1200 שקל עם אחריות ל-3 שנים (ד"א איך המחיר?)

 

תודה מראש, ושבוע טוב.

"אתה רוצה לקנות ביוניר דולבינים?! חדש, לא גנוף. נפל ממשאית"

HU: pioneer 5800 AMP: soundstream lw 4.500 COMP: morel pulse SUB: rockford P2

פורסם

אוקיי

אקוסטי כן בוודאי

לVAG יש פח עבה ומסיבי אז הוא אקוסטי

עדיין מומלץ איטום.

 

איכות - זה תלוי

אם אתה משווב את הרמקולים האורגינליים של כל אוטו סטנדרט לא המאובזרים אז VAG מפתיעים ומשווקים את האוטו עם קומפוננט.

לעומת סתם דוגמה מזדה 3 חדשה מהסידרה הגבוהה. שבאה עם מערכת של JBL

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם

וואלה איזה הפתעה נעימה!!:-D

תמיד ידעתי שהסאונד לא רע בשביל מערכת בלי מגבר,אבל באמת שלא ידעתי שיש לי קומפוננט באוטו!:oops:

מצטרף לשאלה- של איזה חברה?

פורסם

המערכת אמנם של בלאופונקט

 

אבל הקומפוננט הוא משהו מוזר רשום עליו VAG ולא כלום מעבר

 

ומה עוד שאפשר להכניס עד 8" עם קצת עבודה - זה אמר לי עופר

 

אני אישית הכנסתי 6.5 אצלי באוטו

ואצל בן דוד שלי הכנסתי 6.5 עם עומד גדול יותר (פולס)

וגם נכנס בלי שם בעיה

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם

מישהו יודע נתונים של הקומפוננט? rms וכ'ו?

 

ואיך המחיר של הHU?

"אתה רוצה לקנות ביוניר דולבינים?! חדש, לא גנוף. נפל ממשאית"

HU: pioneer 5800 AMP: soundstream lw 4.500 COMP: morel pulse SUB: rockford P2

פורסם

העוצמה אם אני זוכר נכון היא 15RMS

ככה רשום על הרמקול.

אל תתפסו אותי במילה אבל זה מה שאני זוכר

 

אבל הכל טוב ויפה זה עדיין קומפוננט מנייר.

ולא רמקול איכותי - בסטנדרטים של הפורום

טוב לך תשאיר

אתה מרגיש שחסר לך משהו?

 

תחליף ל...(השמיים הם הגבול)

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

×
×
  • תוכן חדש...