Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה רכב ספורט יצרה פיאט?-שיבאו אותה לארץ?


BlackSheep
שימו לב! השרשור הזה בן 7612 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מחללים פה יצירות כמו פיאט קופה :evil:

מהעיצובים שיחרטו לעד בהיסטוריית הרכב !

 

גם טכנולוגית אין למכונית הזאת במה להתבייש גם כיום, במיוחד עם מנועי ה-5 צילנדרים.

זה התחיל מחילול שמה של הטורבו II וממשיך עם הפיאט קופה, ואני זוכר גם שציינו שהמודנה מכוערת מעניין מה בפעם הבאה... :roll:

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אישפוז

שכחת לציין עוד אלמנט שלא נהוג להשתמש בתעשיית הרכב, וזה הדשבורד כולל הלק מהפח של רכב.

PININFARINA בהחלט עשו עבודה טובה, מבחינתי אם היא הייתה הנעה אחורית, לא היה לה מחיר...

 

לדעתי דייהטסו שרייד הוא לא אוטו מכוער, הוא שום דבר - לא יפה ולא מכוער, לא מוגדר כזה...סתם משהו שאמור לקחת אותך מנקודה א' לנקודה ב' במהירות בינונית ונוחות פושרת...

מתי - אלפא 90 3.0 V6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד פעם ויכוחים

 

ואני אצטט את מורתי בכיתה ג' :

 

" על טעם וריח אין מה להתווכח , מי עושה שם רעש ? אוהד עוף למנהל !!! "

 

 

העיצוב לדעתי לא הכי יפה , הרכב שמנמן , יש לי בעיה עם רכבים שמנמנים

 

גם הג'אנטים לא יפים

 

העיצוב החיצוני מרשים , לא יפה , נועז בהחלט אבל חסר בו קלילות...

 

בכל מקרה הדבר היחיד שאני אוהב ברכב זה התא נוסעים / נהג , יאמי יאמי :wink:

 

 

ולדעתי המודנה היא יפה אבל לא מושלמת , עגולה מדי , ה 348 שאותה החליפה ה 355 שאותה החליפה ה 360 מודנה שלכם , יותר יפה לדעתי בהרבה

 

תגידו לי לא ?

 

כל אחד והטעם שלו , אני שחור , בטח הטעם שלי זה שוקולד.... של רוני , פילסברי.... לכל אחד יש טעם אחר

 

:wink:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן פיאט קופה

אוטו מדהים

גם נוסע נפלא (לצערי לא מניסיון אישי)

יובא לארץ עם 2 מנועים (בחו"ל אולי היה יותר אני לא יודע)

שתיהם 2000 סמ"ק טורבו

עד כמה שאני יודע רק הראש מנוע שונה

אחד עם 16 שסתומים והשני עם 20 שסתומים

נתונים מדויקים אני לא זוכר אבל "גוגל" בטוח יעזור

בעיקרון היא אחותה התאומה +- של האלפא GTV שמתחרה בתחרות היופי

 

מנוע אחד הוא 4 צילינדרים (16V) ואותו החליף מנוע עם 5 צילינדרים (20V).

היו גם גרסאות אטמוספריות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מדהים , גם היופי וגם האופי !

 

יצא לי לנסוע באחת כזאת (לא לנהוג ) ואני יכול להגיד שהאוטו הזה מדהים .

 

כמובן שהאמינות היא אמינות של פיאט , הצבא דוהה עם הזמן , הפלסטיק של הפנסים מתקלף ועוד מלא בעיות .

 

נ.ב. הרכב לא יושב על אותה השלדה כמו של טמפרה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל כמו במקרים רבים אחרים לקחו המהנדסים (יש האומרים בסיוע לאנצ'יה) בסיס בינוני והפכו אותו לדובדבן אמיתי.

כמו כן יש שימוש בדיפרנציאל צמיגי מוגבל החלקה כדי להתמודד עם 200 פונים ומעל 30 קג"מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל כמו במקרים רבים אחרים לקחו המהנדסים (יש האומרים בסיוע לאנצ'יה) בסיס בינוני והפכו אותו לדובדבן אמיתי.

כמו כן יש שימוש בדיפרנציאל צמיגי מוגבל החלקה כדי להתמודד עם 200 פונים ומעל 30 קג"מ.

רגע , אתה רוצה להגיד שטיפו , אלפא 33 ופיאט קופה יושבים על אותה הפלטפורמה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על הפלטפורמה של הטיפו ישבו גם הטמפרה לנצ'יה דלתא ודדרה וגם ה- GTV...

אם כי ראוי לציין שבGTV המתלה האחורי הוחלף ממקפרסון לרב חיבורי.

 

פלטפורמות משותפות הן דבר די נפוץ בקונצרן האיטלקי וספיחיו. על הפלטפורמה של הפיאט כרומה, לדוגמא (שנקראה טיפו-4) נבנו גם הלנצ'יה תמא, אלפא 164, וכן הסאאב 9000 (לא חברת בת של פיאט, אבל בכל זאת).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על הפלטפורמה של הטיפו ישבו גם הטמפרה לנצ'יה דלתא ודדרה וגם ה- GTV...

אם כי ראוי לציין שבGTV המתלה האחורי הוחלף ממקפרסון לרב חיבורי.

 

פלטפורמות משותפות הן דבר די נפוץ בקונצרן האיטלקי וספיחיו. על הפלטפורמה של הפיאט כרומה, לדוגמא (שנקראה טיפו-4) נבנו גם הלנצ'יה תמא, אלפא 164, וכן הסאאב 9000 (לא חברת בת של פיאט, אבל בכל זאת).

 

אם כך אז למה כל היצרנים לא עושים פלטפורמות משותפות ? הרי עלות תכנון במקרה הזה יוצאת יותר זולה ורוחית , לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה יצרנים כן עושים את זה. (אל תתפסו אותי במילה פה כי אני שולף מהזכרון)

קח לדוגמה בוטה את הקונצרנים האמריקאיים. שברולט, ביואיק, אולדסמוביל, פונטיאק וקדילאק אלו בדרך כלל אותן מכוניות בעיצוב ומיצוב שונה. כנ"ל לגבי קרייזלר עם פליימוט ודודג', ופורד עם מרקורי ולינקולן.

באירופה ויפן תמצא כמובן את פולקסווגן, אאודי, סקודה וסיאט. שיושבות על אותן פלטפורמות עם אותם מנועים.

את ניסאן ורנו שמשתפות פעולה. את מאזדה ופורד.

 

לא חסרות דוגמאות כאלו. אפילו הסוסיתא הייתה שת"פ עם בריטיש ליילנד...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל כמו במקרים רבים אחרים לקחו המהנדסים (יש האומרים בסיוע לאנצ'יה) בסיס בינוני והפכו אותו לדובדבן אמיתי.

כמו כן יש שימוש בדיפרנציאל צמיגי מוגבל החלקה כדי להתמודד עם 200 פונים ומעל 30 קג"מ.

רגע , אתה רוצה להגיד שטיפו , אלפא 33 ופיאט קופה יושבים על אותה הפלטפורמה ?

 

לא.

 

האלפא 33 יושבת על שלדת האלפא סוד מלפני תקופת פיאט.

 

האלפא 145-146 יושבות על שלדת הטיפו, וגם ה- 147 ו- 156 מבוססות עליה, אבל זו כנראה כבר ממש לא אותה שלדה.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7612 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...