Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7245 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במשך פעמים רבות, כשרציתי להחליף שמן ופילטר ברכב, הייתי קונה

שמן ופילטר ומחפש מוסך שיבצע לי את ההחלפה.

תמיד כשאמרתי למכונאי מה אני רוצה, הוא היה עושה לי פרצוף דיכאוני,

ואומר, "ואני, לא צריך להרוויח ?" כי בעצם אני מביא את החלפים.

 

בדרך כלל הייתי משלם לביצוע ההחלפה בין שמונים למאה ש"ח.

אתמול החלטתי לנסות אופצייה חדשה, יש לי בבית כמה פילטרים ספייר (של MANN).

לקחתי פילטר שמן, ונסעתי לאוטו דיפו סניף ירקונים פתח תקווה.

לקחתי שמן ליקווי מולי שעולה 160 שח, והעבודה צריכה לעלות 50 שח.

עשו לי הנחה של 30 שח, וסה"כ יצא לי 180 שח, להחלפת שמן ופילטר,

כמו שאמרתי, את הפילטר הבאתי בעצמי.

 

אני רוצה להדגיש גם, שחייבים לקנות את השמן אצלהם (אוטו דיפו)

כי אם תבואו גם עם שמן וגם עם פילטר, הם לא יסכימו לבצע את העבודה.

 

בנוסך לכל מה שכתבתי, זה גם יוצא יותר זול, ולמעשה אנחנו מקבלים

כאן החלפת גם חלפים איכותיים, וגם מחיר סביר.

 

בקיצור, אם אתם רוצים להחליף שמן בצורה איכותית, מהירה, ובלי

ריגשי נחיתות של מוסכניקים ממורמרים, תלכו לאוטו דיפו, ותהיו מרוצים.

 

אני רוצה להדגיש, שחשוב להביא פילטר איכותי, כי באוטו דיפו

יש להם פילטרים תוצרת טורקייה או משהו כזה...

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אגב, זה גם מה שאני עשיתי דיי מזמן כשלא היה לי כוח להחליף לבד שמן גיר+דיפרנציאל+מנוע, הייתרון הגדול הוא שאתה בוחר איזה שמן לשים.

פורסם

השייבה משמשת כאטם למניעת נזילות, השייבה עשוייה מנחושת (אולי גם מפליז) שהיא מתכת רכה ובזמן הידוק הבורג השייבה נמעכת ולאחר תקופה מסויימת השייבה מקבלת את הצורה של הבורג בצד אחד ומצד שני של איזור האגן .

במידה ואתה תשתמש באותה שייבה פעם נוספת אזי כדי שהשייבה תאטום או תתיישב בצורה טובה תצטרך לסגור במומנט סגירה גדול יותר דבר שעלול לגרום נזק לתבריג באגן במיוחד בקרטרים העשויים מאלומיניום.

לא ציינתי שהשיבה לאחר סגירה ראשונית מקבלת עיוות שמעלה את החוזק המכני שלה.

איזה כייף לי :)

פורסם

באוטו דיפו בירושלים לא יחילפו לך פילטר אם לא תקנה אותו אצלהם לגבי מקוריות הפילטר הם אמרו שיש להם חליפי או שהם יכולים להזמין מהיבואן מקורי. אך בשום אופן הם לא ירכיבו פילטר שהבאתה גם אם הוא מקורי מהחברה.

פורסם

כל העניין פה הוא לחסוך בכמה שקלים, הרי גם במוסך אחר היו מבצעים את העבודה אבל עבור תשלום גבוהה יותר זה הכל.

 

אגב, את השמן שקנית ב 160 ש"ח באוטו דיפו, ניתן למצא בחנויות השונות ב-100 ש"ח אם לא בפחות.

 

ככה שאיך שלא תסתכל על זה, נדפקת ולא שילמת גרוש פחות. רק החלפת מוסך זה הכל.

אם תרצה לחסוך תבצע את הטיפול לבד בבית

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אבל הרוויח מוסך שלא עושה פרצוף חמוץ על זה שבוחרים איזה שמן שרוצים ומביאים אותו.

 

כמה לדעתך היה עולה טיפול כזה עם שמן כזה במוסך?

 

ברור שבבית חוסכים יותר...

...Carpe Diem

פורסם

אני דווקא לא מחפש לחסוך, אם ההבדל הסופי במחיר, הוא משהו כמו 20, 30 ש"ח,

אז אני דווקא מסתכל על השירות, המהירות, ואיכות החלפים, בשביל לחסוך 50 ש"ח,

לא שווה לי להחליף את השמן לבד. השמן בעצם עלה לי 130 ש"ח, העבודה עוד 50 שח.

יוצא 180 שח. אם הייתי קונה שמן ב100 שח ונותן למוסך עוד 100 שח זה יוצא 200 שח,

אז למה אתה חושב שדפקו אותי ?

פורסם

כי אוטו דיפו לא לוקחים 20 שקל יותר מהשוק על השמני מנוע.

 

הם לוקחים בחלק מהמקרים 50 אחוז יותר.

 

קנית את הבקבוק בצבע זהב של השמן מנוע.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

יפה

 

השמן הזה נמכר סביב 70 ש"ח בחנויות כמו הפרסי.

 

הפרש של 50 ש"ח, על סתם בשביל החלפת שמנים, לא צריך פה שירות מי יודע מה.

 

ו100 ש"ח על עבודה, לוקחים לי במורשה, אז מוסך רגיל מזדמן שלוקח לך ככה, הוא קצת יקרן.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תאמין לי, שהגעתי למסקנה שכדאי לעשות מה שעשיתי, אחרי הרבה מאד

נסיון בטיפולים לרכב, במוסך מורשה אני עושה רק טיימינג קומפלט. באוטו דיפו אתה לא צריך

לעבור את כל התהליך של להשאיר את הרכב, לדבר עם נציג שירות וכל השטויות האלה

אתה בא, מחליף שמן, משלם והולך הבייתה.


×
×
  • תוכן חדש...