Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלפת שמן במוסך פשוט באזור המסגר, כשאני מביא איתי שמן+פילטר עולה 50 ש"ח.

 

אם לא לקבל פרצוף חמוץ שווה לך כמעט 100 ש"ח - סבבה.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא צריך להחליף את השייבה הזאת בכלל, לפחות לא אצלי, 50 אלף ק"מ עשיתי, עם קרוב ל 10 החלפות שמנים, ואותה השייבה.

לא נוזלת טיפת שמן.

פנתר אבל לא ורוד

פורסם

עדיף לעשות לבד ולחסוך בעבודה ולהרוויח באיכול שמן,פילטר וכו' הרי זה לא כזה ביג דיל להחליף שמן לבד!!!!! אני לא מבין ממה אתה מתלהב?

DROZD

פורסם
לא צריך להחליף את השייבה הזאת בכלל, לפחות לא אצלי, 50 אלף ק"מ עשיתי, עם קרוב ל 10 החלפות שמנים, ואותה השייבה.

לא נוזלת טיפת שמן.

כנראה שלא נשאר שמן במנוע.

אם בשביל שקל שעולה שייבה שווה לך לא להחליף , יבושם לך. הסיבה להחלפת השייבה הוסברה במדוייק בשרשור.

פורסם
לא צריך להחליף את השייבה הזאת בכלל, לפחות לא אצלי, 50 אלף ק"מ עשיתי, עם קרוב ל 10 החלפות שמנים, ואותה השייבה.

לא נוזלת טיפת שמן.

לצערי רבים חושבים שמיותר להחליף את השייבה, לכן ניסיתי להסביר למה ומדוע צריך להחליפה, אני מקווה שאנשים שקוראים את האשכול במלואו התעלמו מהמקרה הספציפי שלך.

חפש בפורום כמה אנשים החליפו או שיפצו קרטר מכיוון שההברזה בקרטר נגזרה (נחרשה) עקב סגירה במומנט סגירה גבוה מהדרוש.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק אין קשר בין הריסת ההברגה לשייבה.

ייתכן ואתה צודק יותר ממני, אבל לפחות תרשום פרטים הגיוניים כדי לנמק את מה שאתה טוען.

האם אתה טוען בעצם שבחור שמתקמצן על שייבה יסגור אותה יותר חזק כדי שלא תנזול? שטויות.

שמר, העניין פה הוא לא הקמצנות, אני רק טוען שמי ששאל פה האם הוחלפה השייבה ,ייתכן וניסה להראות לפותח השרשור שעשו אצלו עבודה גרועה, אני אומר שזה בכלל לא קריטי ולא משנה בכלל אם החליפו.

פנתר אבל לא ורוד

פורסם

דבר ראשון השייבה הזאת חד פעמית, זה נקודה שאין להתעלם ממנה.

אתה יכול להשתמש 50 פעם באותה הכוס חד פעמית נו אז?

 

דבר שני, בתוך השייבה, לפחות אלה שקניתי ל106 שלי, יש גומי שכאשר השייבה מלחצת הגומי יוצא ממנה החוצה ומבצע אטימה מלאה. מה קורה לגומי אחרי כמה אלפים ק"מ? מתייבש!

 

דבר שלישי שמר, יש שייבות שעולות 15 ש"ח ליחידה, ככה לפחות אמרו לי במוסך מורשה פיג'ו כשביקשתי שייבה (שאלו אם אני רוצה של 15 או של 3 שקל)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
מרק אין קשר בין הריסת ההברגה לשייבה.

ייתכן ואתה צודק יותר ממני, אבל לפחות תרשום פרטים הגיוניים כדי לנמק את מה שאתה טוען.

האם אתה טוען בעצם שבחור שמתקמצן על שייבה יסגור אותה יותר חזק כדי שלא תנזול? שטויות.

.

בדיוק לזה התכוונתי ! ברגע שאתה משתמש באותה שייבה מספר פעמיים עלייך לסגור במומנט סגירה גדול יותר על מנת לבצע אטימה, לכן בסופו של דבר סגירה חזקה מדי גורמת לגזירת התבריג או לאי-יכולת פתיחה של הבורג.

אני מודע לכך שזו לא הסיבה היחידה לפעמים פשוט סוגרים ללא רגש או ללא טורקמטר והתוצאה בסופו של יום גזירת התבריג.

איזה כייף לי :)

פורסם

אני מודע לכך שזו לא הסיבה היחידה לפעמים פשוט סוגרים ללא רגש או ללא טורקמטר והתוצאה בסופו של יום גזירת התבריג.

מרק, אתה צודק לחלוטין, שייבה מחליפים כל פתיחה של בורג הניקוז.נקודה.

דבר שני, אני מכריז על פרס כספי של 1000 ש"ח לכל מוסך שסוגר בורג ניקוז עם טורק מטר.

אני משוכנע שלא יהיה אפילו דורש אחד לכסף!

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יניב באמת קשה למצוא אחד כזה.

השבוע עזרתי לידיד להחליף שמן מנוע, האמת שלקחתי אותו לתחנת דלק שיש בה שירות של החלפת שמנים הבחור ניסה במשך 20 דקות לפתוח את בורג הניקוז של הקרטר של רכב מודל שנת 2002, לאחר מספר נסיונות עם כול כלי המשחית מאריכים, בוקסות שונות הבחור התייאש כי פחד לגזור את הבורג (כמובן חרש את ראש הבורג) ושלח את הידיד למוסך המורשה שינסו לפתוח.

איזה כייף לי :)

פורסם

קרה כמעט לי כשהחלפתי שמן לבד, סגרתי במומנט חזק מדי וכשבאתי לפתוח ראש הבורג לא שמח מהענין וסירב לשתף פעולה.

ליפט ומאריך עצום והבעיה נפתרה (ו-80 ש"ח :()

...Carpe Diem

פורסם

מאריך עצום? מה הקשר בין מאריך לבין פתיחת בורג שלא נפתח ולא צריך מאריך בשביל לפתוח אותו?

סתם לידע כללי

גם בסגירה של תבריג וגם בפתיחה של תבריג שיש מאריך-הקושי לפתוח גדל שיש מאריך!!!

פורסם
מאריך עצום? מה הקשר בין מאריך לבין פתיחת בורג שלא נפתח ולא צריך מאריך בשביל לפתוח אותו?

סתם לידע כללי

גם בסגירה של תבריג וגם בפתיחה של תבריג שיש מאריך-הקושי לפתוח גדל שיש מאריך!!!

לא הבנתי.

כשאני נתקע עם בורג סורר אני מלביש מאריך ותמיד מצליח לפתוח בקלות יתרה את הבורג(אם הראש לא חרוש כמובן)איך זה שהקושי גדל כשיש מאריך?

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"


×
×
  • תוכן חדש...