Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מדבר על מאריך שמתחבר לבוקסה ומחבר בין הבוקסה לידית הכח\רצ'ט פטיש אויר

 

כמובן שהלבשת מוט בר\ל חלול על הידית כח\רצ'ט יתן מומנט גבוה יותר ויאפר פתיחה קלה הרבה יותר של הבורג.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
דבר ראשון השייבה הזאת חד פעמית, זה נקודה שאין להתעלם ממנה.

אתה יכול להשתמש 50 פעם באותה הכוס חד פעמית נו אז?

 

דבר שני, בתוך השייבה, לפחות אלה שקניתי ל106 שלי, יש גומי שכאשר השייבה מלחצת הגומי יוצא ממנה החוצה ומבצע אטימה מלאה. מה קורה לגומי אחרי כמה אלפים ק"מ? מתייבש!

 

דבר שלישי שמר, יש שייבות שעולות 15 ש"ח ליחידה, ככה לפחות אמרו לי במוסך מורשה פיג'ו כשביקשתי שייבה (שאלו אם אני רוצה של 15 או של 3 שקל)

אני לא יודע מה אצלך, אבל אצלי ב-106 אין שום גומי בשייבה עד כמה שאני זוכר, וגם אני לא החלפתי (נתקעתי בלי כלים בערב חג, סיפור...) :oops:

פורסם

שים לב בצידה הפנימי של השייבה יש פס כאילו הנחושת לא סגורה.

 

כשלוחצים השייבה יוצא משם הגומי. ראיתי את זה על שייבה ישנה שמרוב שעבר 3 טיפולים גב התפרקה לי ל2 טבעות.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אפילו אצל צ'מפיון הגנבים עולה בורג + שייבה (מקורי) איזה 4 ש"ח (אחרי מע"מ)...

 

אני מחליף גם את הבורג בכל טיפול. שיהיה.

 

ודרך אגב, בפולו פעם אחת התרשלתי ולא החלפתי שייבה, ובטיפול הבא התגלתה הזעת שמן באזור

פקק הריקון. לא משהו היסטרי אבל מיותר לחלוטין.

 

אבל כן, אני מסכים עם פותח השרשור שאין מה ללכת למוסך (במיוחד לא למורשה) כדי להחליף שמן ופילטר.

 

רק תזכור שטיפול כולל הרבה יותר מהחלפת שמן.

יש לבדוק מצב מערכות חיוניות כגון ברקסים, להחליף פילטר דלק לפי הצורך, נוזל בלמים,נוזל קירור , בדיקת מצבן של רצועות שונות וכו'...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בן אדם שמבין במכונאות ועוקב אחר המתרחש עם רכבו ידע עוד לפני הטיפול מה להביא לטיפול (או שהוא לא יחכה עד לטיפול סדיר) אם יש רצועה יבשה או ברקסים שכבר שחוקים ברמה כזאת שצריך להחליף ולא יתחיל לעשות טיפול, באמצע הטיפול יתחיל לחפור ולבחון את מצב הרכב ויסע בעוד הרכב עומד על בוקים לקנות חלקי חילוף.

סתם נקודה למחשבה...

פורסם

כנראה שגם אצלי השייבות מזהב טהור.

 

גם אני אף פעם לא מחליף אותן ואין נזילות.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
שים לב בצידה הפנימי של השייבה יש פס כאילו הנחושת לא סגורה.

 

כשלוחצים השייבה יוצא משם הגומי. ראיתי את זה על שייבה ישנה שמרוב שעבר 3 טיפולים גב התפרקה לי ל2 טבעות.

Roger that.

אני אחליף בפעם הבאה.

פורסם
במידה ואתה תשתמש באותה שייבה פעם נוספת אזי כדי שהשייבה תאטום או תתיישב בצורה טובה תצטרך לסגור במומנט סגירה גדול יותר דבר שעלול לגרום נזק לתבריג באגן במיוחד בקרטרים העשויים מאלומיניום.

לא ציינתי שהשיבה לאחר סגירה ראשונית מקבלת עיוות שמעלה את החוזק המכני שלה.

מרק, אני מסיר את האין כובע.

ציינת גם ציינת את הסיבה העיקרית לצורך בהחלפת שייבה מנחושת - עיוות המקשה את חומר השייבה.

לתופעה קוראים בעברית תקנית 'הקשיית מעוותים' והיא קיימת במתכות פלסטיות שונות (מתכת פלסטית - מתכת שניתן לשנות את צורתה ע"י הפעלת כוח או לחץ מכני, והיא שומרת על הצורה החדשה לאחר הסרת הכוח). למשל ניתן להקשות פני שטח של פלדת סגסוגת ע"י יריה שיטתית של כדוריות פלדה על פני השטח החיצוניים.

לחוסכים למיניהם - ניתן לרכך מחדש את שייבת הנחושת (כמובן אם אין בה חלק גומי) ע"י כך שמלהטים אותה על להבת גז ביתי ואז זורקים אותה לכוס מים (תהליך דומה לחיסום מאולתר בפלדה, אבל בנחושת החומר מתרכך כתוצאה מכך).

 

יוסי

פורסם

יוסי שלום,

 

תודה על ההתייחסות, אכן אני יודע מהי הקשיית מעוותים "חוק הוק" גבול הכניעה גבול הפרופורציונליות..ושאר המושגים בחוזק חומרים, פשוט רציתי להסביר בצורה פשוטה אבל עדיין יש כאלה שסבורים שמיותר להחליף את השיייבה.

דרך אגב גם למוטות עגולים לשימוש במבני מגורים מבצעים הקשיית מעוותים (פיתול המוט).

איזה כייף לי :)

פורסם
אני לא יודע מה אצלך, אבל אצלי ב-106 אין שום גומי בשייבה עד כמה שאני זוכר, וגם אני לא החלפתי (נתקעתי בלי כלים בערב חג, סיפור...) :oops:
יש שייבות עם גומי, עולות כ10 ש"ח אצל ג'אן.

יש שייבות בלי גומי, עולות כמה שקלים בודדים בכל חנות חלפים.

 

שתיהן מתאימות ל106. חלק מה106 אוהבות גומי וחלק לא.

:roll:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
יש שייבות עם גומי, עולות כ10 ש"ח אצל ג'אן.

יש שייבות בלי גומי, עולות כמה שקלים בודדים בכל חנות חלפים.

 

שתיהן מתאימות ל106. חלק מה106 אוהבות גומי וחלק לא.

:roll:

מדברייך אני מבין ש-106 דומה לאישה..

איזה כייף לי :)

פורסם
מדברייך אני מבין ש-106 דומה לאישה..
ה106 היא יותר בכיוון של נערה.

האישה האמיתית במשפחה היא ה205.

 

:lol:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט


×
×
  • תוכן חדש...