Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב......

 

רכשתי השבוע מכשיר של פלאפון ,סמסונג 770,עם נגן MP3 ,קיבלתי ערכה עם כבל USB ,ודיסק התקנה.

 

התקנתי את התוכנה והכנסתי את הכבל בימקומו ,אבל מישום מה אני לא מצליח להוריד את השירים למכשיר.

 

יש למישהו ניסייון עם זה? צריך לעשות קוד מסויים?

 

תודה לעוזרים...:lol:

מאזדה 6 2.3 פרימיום בציר 048)

פורסם

עשית הכל בדיוק כמו שרשום בהוראות כמו תוכי?

 

עוד משהו אחד שאני יכול לחשוב עליו, נסה לחבר לUSB אחר במחשב.

פורסם

חבר את הכבל למחשב ולפלאפון.

לך למחשב שלי, אמור להתווסף לך כונן חדש.

אם מתווסף, מצוין. פשוט העבר את הקבצים כאוות נפשך לכונן הנ"ל.

 

אם לא, אני לא יודע איך לעזור.

(בהנחה והתקנת הכל כמו שצריך.. נסה להתקין בשנית אם עדיין לא עובד לך)

 

אור.

פורסם
ערב טוב......

 

רכשתי השבוע מכשיר של פלאפון ,סמסונג 770,עם נגן MP3 ,קיבלתי ערכה עם כבל USB ,ודיסק התקנה.

 

התקנתי את התוכנה והכנסתי את הכבל בימקומו ,אבל מישום מה אני לא מצליח להוריד את השירים למכשיר.

 

יש למישהו ניסייון עם זה? צריך לעשות קוד מסויים?

 

תודה לעוזרים...:lol:

תתחדש על הנייד.

 

אני לא יודע איך מוסיפים, אבל אני ממליץ לך לעשות חיפוש בפורום הבא:

http://www.pocket.co.il/community/forumdisplay.php?s=&daysprune=-1&f=23

פורסם

כל המוטורולות אותו הדבר בהעברת אינפו'

חבר את הכבל,יש אינדיקציה על המסך לחיבור הכבל,לך לשיר ששאתה רוצה להעביר קליק ימני על העכבר העבר למכשיר שיופיע בתור דיסק F ונסגר הסיפור

אל תתקרב לתכנת I TUNES של מוטרולה,מרגיזה ולא ידידותית למשתמש.

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם
18 תווים.
עזוב אותי,הייתי אחרי 2.5 ליטר גינס...

(אחרי 4 שנים בסלקום אני רואה 770 וישר חושב שזה המטורולה המסריח הזה)

ובכלל אני מככב ביומיים האחרונים..:|

ומישהו יכול להסביר לי לעזאזל מה זה הענין עם התווים?

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

חבר את הפלאפון למחשב, כנס לתוכנה (pclink נכון?), לחץ על tool, אז configuration, שם תלחץ על port setup, שם תהיה לך רשימה של com1, com2, com3, וכן הלאה, עד com8. תנסה להחליף את הcom ל3 או 4, זה מה שבדרך כלל עובד. יכול להיות גם 2. תלחץ על אחד מהם, תאשר, וחכה כמה שניות. אם זה הcom הנכון, אתה תראה מן מסגרת באמצע המסך שאומרת לך שהמחשב מתחבר לפלאפון. אם לא מופיעה לך כזאת מסגרת, תחזור על ההוראות מההתחלה ותבחר בcom אחר עד שכן תופיע המסגרת.

 

ברגע שנפתחה ונסגרה המסגרת הזאת, אתה מחובר למחשב. עכשיו במרכז המסך הראשי יהיו לך אופציות כמו my mp3, cam images, cam movies, וכ'ו. אתה רוצה להעביר שירים מהפלאפון למחשב ולהיפך? תלחץ על my mp3 ואז יפתח לך מסך חדש. שם באמצע בצד שמאל יהיו לך 2 כפתורים על סרגל אפור: phone to pc ו-pc to phone. שם אתה בוחר אם להעביר מהמכשיר או אליו. תלחץ על pc to phone ותתחיל להעביר.

 

בהצלחה

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
×
×
  • תוכן חדש...