Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחריות יצרן ואביזרי After Market


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה מותר ומה אסור לעשות ברכב מבלי לאבד את אחריות היצרן? נניח שאני רוצה להחליף פנסים ראשיים בפנסים של איזו חברת After market - האם מותר לי? מה לגבי מעבר מהפילטר המקורי ל - CAI? ומה בקשר לטיפולים - מותר לי לבד (דווקא על זה אני יודע את התשובה אבל אני מנסה להבין איפה עובר הקו)?

 

איפה בדיוק עובר הגבול בו יכול היצרן לטעון שהוא לא אחראי יותר בגלל שינוי שעשיתי ברכב?

פורסם

בכל תקופת האחריות הרכב חייב להיות מטופל במוסך מורשה יבואן במידה ולא, האחריות בטלה.

לגבי החלפת חלקים לחלקי AM פשוט לך ליבואן ותשאל הוא יוכל לתת לך תשובה על כל חלק וחלק והתשובה שלו היא היחידה שתופסת. אנחנו יכולים רק לשער..

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

אין אולי איזשהו חוק גורף שמשרד התחבורה העביר? בארה"ב לדוגמא יש חוק שהועבר ב - 75, Magnuson-Moss Warranty Act, האומר שכל מה שהיצרן לא מספק לך בחינם, תוכל להחליף ב - AM ועדיין האחריות תישאר בעינה. יכול להיות שלא הבנתי נכון את החוק, כי זה נשמע קצת תמוה, אבל מעניין אם בארץ יש חוק מקביל. קצת מבאס על כל פיפס ללכת ליבואן ולבקש רשות...

פורסם

אתה לא מחוייב לטפל במוסך מורשה יבואן אלא במוסך מורשה משרד התחבורה.

אתה חייב לשמור את הקבלות וטפל ברכב לפי הוראות היבואן.

 

במידה ותבצע את שני הנ"ל אז תוכל לשמור על האחריות, אפילו שהיבואן יעשה הכל ע"מ להתנער מכך (גם אם תטפל במוסך מורשה יבואן, רובם עדיין ינסו להוריד מעצמם את האחריות, אבל זה כבר סיפור אחר).

 

בנוגע לחלקים AM - אני לא יודע מה החוק אומר, אבל תהיה בטוח שכל אחד מנסה להפיל את האשמה על מישהו אחר, אם זה מתקין האזעקה, הרדיו או הפנסים.

 

בגדול אם אתה רוצה להיות 100% בטוח תשלח מכתב ליבואן ותשאל.

×
×
  • תוכן חדש...