Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זהו, אחרי הרבה נושאים שהציקו לכולכם החלטתי ללכת על מערכת הבאה...

 

נגן - עוד לא הוחלט.. בינתיים אני נשאר עם הקראון הפשוט עם החיבור הזה לUSB

דלתות קדמיות- קומפוננט מורל פולס 6.5

דלתות אחוריות - קנווד 120 וואט (מה שיש לי עכשיו, אני אשאיר)..

מגש אחורי- 6X9 מורל פולס

מגבר- JBL 75.4

סאב- לא קונה בינתיים

 

איך המערכת לדעתכם?

 

אגב- תודה לכולכם שעזרתם לי להבין פחות או יותר עם מה אני מתעסק P:

פורסם

שמעתי על ה-JBL הזה שבעומס ובחום הוא מוציא צליל שונה וקצת מעוות הכל טוב איתו וזה אבל סתם ככה על הדרך תגידו לי אם למישו שיש אותו גם לו קורא לפעמים שהצליל טיפטיפה מתעוות חח..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1157799#post1157799

 

לראות ואז להאמין...חח=]

פורסם

וואלה אחי בחירה טובה..אני גם הולךלשים משו דומה..רק שלא יהיו לי רמקולים בדלתות האחוריות..

ומגבר אחר נראה לי..

HU : DEH-P4800MP pioneer

גם לא סגור על זה..יכול להיות 5800..

 

 

אתה מבאר שבע במקרה?

פורסם

הכל סבבה חוץ מהקטע שאין סאב ואתה מביא אחוריים.. במקום להביא אחוריים תשים סאב.. ייצא לך כמעט אותו מחיר והנאה כפולה לדעתי..

רותם

פורסם

מסכים עם RREISS סאב נותן תמורה הרבה יותר גדולה מרמקול 6X9 תשים 6X9 שתקצה תוספת לסאונד (מה שלא תיהיה צריך כי יש לך רמקולים מאחורה)ובמחיר של 6X9 עם תוספת קטנה אתה יכול להביא אחלה סאב שבעולם

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

אל תתפתה לדברים זולים. מה שזול עולה ביוקר.

כי בסופו של דבר תרצה להחליף ואז זה עוד ועוד ועוד שקלים להשקיע. עדיף להתאפק ולקנות משהו טוב כבר מההתחלה.

 

לדעתי אל תקנה אחוריים. תקנה רק קומפוננט ומגבר.

תסתפק בבאס שהקנווד יספקו לך.

 

לאחר מכן תשתדרג בשני שלביםף

הראשון-הד יוניט (=או כמו שאתה קורא לו "נגן"), ברמה טובה, כל פיוניר או אלפיין יספק אותך יפה.

השני- תעיף את הקנווד האיומים שלך ותביא סאב שתגשר אותו על המגבר.

 

תקבל מערכת ברמה טובה.

נ.ב - אני לא הייתי הולך על המורל פולס בעיניים עצומות.

בברכה, שי.

×
×
  • תוכן חדש...