Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראיתם את רכב השטח בטופ גיר? 0-60mph 4.8


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Land Rover is to support the Defender-based Bowler Wildcat in this year’s season of FIA organised cross-country rallies

 

The Bowler Wildcat uses Discovery front and rear axles

 

תרגום:

הוא בנוי בשביל לנדרובר בשביל מרוצים.

נראה כמו הדיפנדר ויש לו כמה חלקים של לנדרובר.

כל השאר מתאים יותר לפורמולה 1 מאשר לשטח.

 

עשו איתו דברים בתוכנית שנראים כמו משחק טלויזיה ולא מציאות.

תחשוב מה זה לטפס על סלעים עם תאוצה של 4.8.

WC200.jpg

פורסם

חברה קבלו איזה ביצועים הגיפ הזה לוקח למבורגיני! בפתיחות!

הינה ציטוט מהאתר:

 

MODEL YEAR 0-60mph

BOWLER WILDCAT SIGNATURE 2000 4.8

LAMBORGHINI DIABLO VT 1994 4.9

SUBARU IMPREZA 2.0ltr TURBO 2000 5.3

ASTON MARTIN DB7 6.0ltr 1999 5.2

LOTUS ELISE 2001 5.8

CHEVROLET CORVETTE 5.7 1993 5.5

PONTIAC FIREBIRD TRANS AM 1992 6.3

RANGE ROVER 4.6ltr HSE 1994 10.5

JAGUAR XK8 1998 6.6

DATA BASED ON 5.0LTR UK RACE SPEC

למכירה ספרים בעברית!!! נדירים ביותר לרנו מגאן החדשה לכל המעונינים נא לפנות אלי בפרטי

פורסם
חברה קבלו איזה ביצועים הגיפ הזה לוקח למבורגיני! בפתיחות!

הינה ציטוט מהאתר:

 

MODEL YEAR 0-60mph

BOWLER WILDCAT SIGNATURE 2000 4.8

LAMBORGHINI DIABLO VT 1994 4.9

SUBARU IMPREZA 2.0ltr TURBO 2000 5.3

ASTON MARTIN DB7 6.0ltr 1999 5.2

LOTUS ELISE 2001 5.8

CHEVROLET CORVETTE 5.7 1993 5.5

PONTIAC FIREBIRD TRANS AM 1992 6.3

RANGE ROVER 4.6ltr HSE 1994 10.5

JAGUAR XK8 1998 6.6

DATA BASED ON 5.0LTR UK RACE SPEC

 

0ל100 הוא מהיר בגלל שהוא 4 על 4.

תאמין לי ש 0 ל 160 הלמבורגיבי או מכוניות אחרות יקחו אותו, גם בגלל שהוא לא אווירו דינמי

אני שונא את הקיץ!

פורסם

הוא עדיין לוקח דיאבלו מ 0 ל 100

אבל מעל 100 אז הלמבורגיני תיקח ביקר בגלל הצורה האווירודינמית...

למכירה ספרים בעברית!!! נדירים ביותר לרנו מגאן החדשה לכל המעונינים נא לפנות אלי בפרטי

פורסם
הוא עדיין לוקח דיאבלו מ 0 ל 100

אבל מעל 100 אז הלמבורגיני תיקח ביקר בגלל הצורה האווירודינמית...

 

אתה בחור הזוי... זה בדיוק מה שכתבו לך הודעה אחת למעלה...

 

ו-4.8, 4.9, מה זה משנה...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לידיעתך הנעה כפולה פירושה שהתאוצה מ 0-100 יוצר ארוכה...

אם לאקחים שתי מכוניות זהות לחלוטין אחת עם הנעה אחורית והשניה עם הנעה כפולה אז המכונית עם ההנעה האחורית מהיאה יותר ...

היתרון בהנעה כפולה זה באחיזת כביש והתנהגות ולא בשביל התאוצה ...

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

זה לא מדויק

ההנעה הכפולה עוזרת ביציאה מהמקום ועוזרת להתגבר על הפירפור (שהוא מאבד כוח)

מה שנכון זה שככל שהמהירות עולה ההנעה הכפולה פוגעת בביצועים(בקו ישר)

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

דבר ראשון לרוני: הזוי או לא הנתונים מדברים בעד עצמם...

וזה כן משנה כי עדיין הג'יפ הזה לוקח למבורגיני בפתיחות!

 

דבר שני: אתם אומרים שהנעה כפולה לא מומלץ לפתיחות אולי אתם צודקים אולי לא

אף אחד מאיתנו לא מתכנן רכבים בנתיים אז לפי הביצועים של האימפרזות טורבו למניהן

אני חושה שההנעה הכפולה הורסת אבל מתקנת את הנזק הזה כי הנעה כפולה גם עוזרת וגם הורסת

היא טובה לפתיחות אבל במהיריות גבוהות מעל ל70 בערך היא מתחילה להרוס

אז זה לא רלוונטי

ולמי שראה את הפתיחות שצילמו M3 נגד אימפרזה WRX STI משופרת עם קצת ציפס

ועוד כמה שטיות, בהתחלה האימפרזה פשוט קופצת מהמקום ועוברת בקצת את הM אבל ככל

שהמהירות גוברת הM מתחילה להתרחק ממנה.

 

ודרך אגבל למקרה ששכחתי לציין: הג'יפ הזה לוקח למבורגיני!!!

למכירה ספרים בעברית!!! נדירים ביותר לרנו מגאן החדשה לכל המעונינים נא לפנות אלי בפרטי

פורסם

ולמי שראה את הפתיחות שצילמו M3 נגד אימפרזה WRX STI משופרת עם קצת ציפס

ועוד כמה שטיות, בהתחלה האימפרזה פשוט קופצת מהמקום ועוברת בקצת את הM אבל ככל

שהמהירות גוברת הM מתחילה להתרחק ממנה.

 

ודרך אגבל למקרה ששכחתי לציין: הג'יפ הזה לוקח למבורגיני!!!

 

 

דיאבלו.... מדובר כאן על דיאבלו שנת94 VT

מחיפוש מהיר, אתר אחר טוען כי היא עושה 0-100 ב 4.6 זאת אומרת 0.2 פחות מה ג'פ :wink: עם זה יעזור לך.

 

וחבל שלא משווים כאן את הג'פ מול שנת דיאבלו שנת 2000. אחרת היא תקבל רכבת לקהיר.

 

זה כמו להשוואת מכונית פורמולה הנוכחית למכונית פורמולה 1 שנת 90 בכל זאת יש הבדל.

 

ובקשר לסרט של הM3 VS STI. אם M3 היא שחורה, אז ה STI היא סטנדרטית לחלוטין,וזה היה שה M3 תיקח. :p

 

בקשר ל דיאבלו.

http://www.supercars.net/cars/1994@$Lamborghini@$Diablo%20VTg.html

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

בקשר לג'יפ נגד הדיאבלו אני סתם צחקתי

ובקשר לסרט עם הM אז היא בכלל הייתה בצבע טורקיז כמו זאתי שהביאו לטופ גיר וטיף נידל קרע לה את הצורה והאימפרזה הייתה

אני חושב בצבע לבן או כחול לא זוכר ממש כבר אין לי את הסרט הזה יותר הוא נמחק לי

אבל זה לא משנה מי לקח זאת דוגמה ליתרונות ולחסרונות של ההנעה הכפולה...

למכירה ספרים בעברית!!! נדירים ביותר לרנו מגאן החדשה לכל המעונינים נא לפנות אלי בפרטי

×
×
  • תוכן חדש...