Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתנה שימושית לרכב,יש דבר כזה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7258 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם
אני מאמין שזה יעלה יותר מ500 ש"ח, אלא אם יש לו כבר מחשב כף יד, ואתה צריך לקנות רק את המתאם GPS.
אני משיג את זה ב 500 שקל כולל המחשב,זה לא העניין העניין הוא שזה לא ממש שימושי.

הוא קיבל מירס מהצבא שבו כבר יש GPS שהוא משתמש בו בקטנה.

מה אתם ממליצים?

בעיקר בתחום מושב הנהג?

החתימה נמחקה על ידי הנהלת האתר.

פורסם

לקנות לו בקט משומש מיד שניה של ספארקו,או איזה באקט של אימפרזה טורבו..יותר טוב ממזרון מגאס מעפן של זקנים .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
לקנות לו בקט משומש מיד שניה של ספארקו,או איזה באקט של אימפרזה טורבו..יותר טוב ממזרון מגאס מעפן של זקנים .
לא מעוניין להחליף את המושב כולו,רק לשים מעליו משו.

החתימה נמחקה על ידי הנהלת האתר.

פורסם

משום מה ניראה לי אתה פולני...

קיצר באם אני צודק,הכי טוב [ומוערך] אם תישאל את אביך למה הוא זקוק ונחוץ בעת נהיגתו ברכב כי החלטת לפנקו לאור המצב הביטחוני הירוד בארצינו.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אתה יכול לחפש כאן כל מיני דברים בחנויות אביזרים נגיד

ב"חנות" האביזרים של מוטוקאר

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם
משום מה ניראה לי אתה פולני...

קיצר באם אני צודק,הכי טוב [ומוערך] אם תישאל את אביך למה הוא זקוק ונחוץ בעת נהיגתו ברכב כי החלטת לפנקו לאור המצב הביטחוני הירוד בארצינו.

זה לא העניין,העניין הוא שהוא נוסע עכישו לפעמים בלילה עד הבוקר לעבודה ואני רוצה שיהיה מושב נוח.

המושב המקורי של הרכב מאוד נוח לו,השאלה אם יש עוד אביזר אולי שעושה מסאג' משו בסגנון :)

אני אשכנזי כפרע :)

הוא לא לוקח כסף.

החתימה נמחקה על ידי הנהלת האתר.

פורסם

כן ראיתי משהו כזה לא מזמן ניראה לי באוטו דיפו זה מסאג' 3 מנועים רוטטים קטנים עם שלט חוטי קטן מתחבר למצת..באיזור ה199 שח אם זכור לי נכון..עד כמה זה מועיל ועושה משהו-אין לי ניסיון עם המוצר..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..


×
×
  • תוכן חדש...