Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתנה שימושית לרכב,יש דבר כזה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אוקיי אז הוא מעודכן בעניין המערכת ,זאת שבסימלון אני מבין תפוסה ..

אוליי תקנה לו אגזוזו זרימה חופשית או איזה פילטר פתוח בשילוב עם מדבקה של ריגר..?יוסיף לו עוד כמה סוסים..

לדעתי תקנה לו מיניבאר לרכב כזה נייד שמתחבר למצת של הרכב כדי שהבירות שלו[או קולה לצורך העניין] יהיו קרות בזמן שהוא שותה..או המיניבאר הזה טוב לשמר פיתות ואוכל והכל...ועוד ישאר לך עודף,הצעצוע הזה עולה כ250-300 שח..ו200 שח הנותרים תהיה יצירתי ...

אממ,יש דברים נוספים לדעתכם?

בעיקר שמתרכזים בנהג.

(לא צעצועי מין :) )

החתימה נמחקה על ידי הנהלת האתר.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם
אממ,יש דברים נוספים לדעתכם?

בעיקר שמתרכזים בנהג.

(לא צעצועי מין :) )

לנהג ולנהיגה[לצורך הנהיגה] ממ..כן!

משקפי שמש איכותיות ואופנתיות להגנה על הראיה בזמן הנהיגה וגם כי משקפי שמש זה פריט אופנתי די חשוב...

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
לנהג ולנהיגה[לצורך הנהיגה] ממ..כן!

משקפי שמש איכותיות ואופנתיות להגנה על הראיה בזמן הנהיגה וגם כי משקפי שמש זה פריט אופנתי די חשוב...

יש לו משקפיים בשווי 1200 שקל.

לא הולך להחליף אותם.

החתימה נמחקה על ידי הנהלת האתר.

פורסם
פיאט אונו 88'.
מדובר בקאוואליר 2001.

וקורס נהיגה מתקדמת הוא לא צריך.

החתימה נמחקה על ידי הנהלת האתר.

פורסם

[יש מין מכשיר כזה שמלבישים על הכסא והוא עושה מסאז(גב תחתון,עליון ורגליים), ללא ספק הוא יעשה את העבודה ואפילו עולה הרבה פחות מ500 שקל. ניתן להשיג אותו בתחנות דלק.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם
הרסת לי בדיחה. :?

 

התכוונתי שתקנה לו את זה. :|

 

(בדיחה, You Know... :roll: ).

גדול,לא הבנתי פשוט בהתחלה :)

מה אתה אומר יש משו מתאים ושימושי בו זמנית לרכב?

שעון יש לו,זיפו יש לו,הכל יש לו :)

אבל מושב חשמלי עם מסאז' אין לו.

למישו יש נסיון עם משו טוב? ובעיקר חנות טובה שמוכרת.

תודה.

החתימה נמחקה על ידי הנהלת האתר.

פורסם

אבא שלי התלונן על זה שהוא צריך להחליף בולמי זעזועים ברכב בגלל שהם כבר מתים וכל באמפר נותן לנהג או לנוסעים "בום" לגב! לא היה לאבא שלי זמן מתי לעשות את זה, אז לקחתי את הרכב והחלפתי לו בולמי זעזועים בגלל שלי היה זמן פנוי! אבא שלי היה מאוד מופתע.

 

אין לכם איזה משהו באותו שרציתם להחליף או משהו כזה ברכב?

איזה משהו שהוא תקול או דורש תיקון?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

יש לי ניסיון לא טוב עם מושבים חשמליים שעושים מסאז'.

לא נוח לנהוג עם זה, זה סתם מציק ולא עושה מסאז' כמו שצריך.

בסופו של דבר אין כמו מסאג' אמיתי שמבוצע ע"י מסאז'יסטית.

הייתי מחפש לו משהו אחר.

מה עם מקרר לרכב או לחלופין כוס שמחממת את הקפה?

פורסם
מדובר בקאוואליר 2001..

ממן לו מודעת למכירה ענקית על שני עמודים בעיתון האיזורי , ותקווה שהוא יקח את זה ברוח טובה.

GOT סחוג?

פורסם
ממן לו מודעת למכירה ענקית על שני עמודים בעיתון האיזורי , ותקווה שהוא יקח את זה ברוח טובה.
למה שאני אממן לו מודעת מכירה? כי תימני זולל סחוג אמר לי? :) (הכל ברוח טובה )

באמת שגם אני וגם הוא נהנים מהרכב.

ריפודים חדשים כבר הזמנתי בקרוב,מה דעתכם על מכשיר GPS אמיתי לרכב?

החתימה נמחקה על ידי הנהלת האתר.


×
×
  • תוכן חדש...