Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלא תחשבו שישר כתבתי פה, לשכת תעסוקה סיפקה עבודה זמנית, עבדתי, נגמר, ועכשיו אין :(

 

גם חיפשתי לאחר מכן עבודה ובנתיים כלום וחשבתי אולי להעזר בכם ממשהו שידוע לכם.

 

אני לא רוצה משהו זמני, מחפש משהו קבוע (עד שמתרגלים למקום ולאנשים זה נגמר תמיד וזה סתם מעצבן), משהו רצוי עם משמרות! תחנות דלק, חנויות... לא יודע מה... לא עולים לי לראש הרבה דברים כרגע.

 

רוב המשרות לנוער כבר תפוסות ע''י נוער כי אנחנו באמצע החופש ניתן לומר...

 

רשיון יש, וגם לא הזגמן לי לשמוע על מקומות שזקוקים לשליח... כל עוד מביאים לי רכב בכיף :) בטח ובטח לא על האלפא שלי (יהיה מהיר אבל...)

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

90 אחוז מהכסף שאני מרוויח הולך על הרכב אז אני אעשה איתו עוד שליחויות? בחיים לא! לא על אהובתי!

 

אלפא לא מיועדת לזה (למרות שזה יכול להיות כיף)

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
90 אחוז מהכסף שאני מרוויח הולך על הרכב אז אני אעשה איתו עוד שליחויות? בחיים לא! לא על אהובתי!

 

אלפא לא מיועדת לזה (למרות שזה יכול להיות כיף)

 

עמית.

מצחיק...

 

אני השקעתי 150% מהכסף שהרווחתי על הספרינט...

 

תתחיל לשאול שכנים וקרובים עצמאיים אם הם צריכים עוזר לקיץ (אינסטלטורים, חשמלאים, שיפוצניקים וכאלה).

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

בשליחויות בכיף תוכל למצוא מקום שיתן לך רכב. אם יש לך רשיון על אופנוע יותר קל למצוא אבל גם על רכב זה טוב לשליחויות תוכל למצוא מקום. אני יודע שאצלנו משלוחים של הסופר ושל מכבסה מקומית זה רק נוער שטוחן איזה טרנזיט מסכן ועייף.

...Carpe Diem

פורסם

יחד עם הנסיון למכור האוטו קיבל טיפול בלא מעט כסף וקיבל זוג נעליים חדשות! כמו שאמרתי הסיכוי שהרכב ימכר שווה לסיכוי שלי להיות בלרינה!

 

עם זאת לא הייתי מתנגד לפנות את המקום בלב לאיזה פיאסטה חמודה אבל עד אז כל גרוש הולך על הרכב :)

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

תנסה שטיפת מכוניות, בקיץ תמיד צריכים, העבודה קשה אבל אתה מקבל גם בסיס וגם טיפים...

 

זה מה שאני עשיתי לפחות בחופש הגדול.

×
×
  • תוכן חדש...