Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום כולם!

 

 

היום בדקתי לאימי רכב בקומפיוטסט – סופר לנסר אוטומט. הרכב טופל במוסך המנכ"ל בראשון ונראה כי היה שמור - למעט נקודה אחת מטרידה. בהיסטוריית הטיפולים ראיתי שהוחלף שמן גיר לפני כחצי שנה – והיה כתוב בהיסטורייה שמן גיר שחור – בלאי גבוה. נשאלת השאלה: האם יש שמן גיר "ישן" שאינו שחור ונראה כמו חדש? כלומר, למה הם התכוונו באבחנה.

 

 

יש לציין כי למעט דפיקה בהורדת קיק דאון (שלמיטב הבנתי מקורה לא בגיר) אין שום דפיקות והרכב נוסע חלק, הגיר לא מתבלבל וכולי...

 

 

יש ממה לפחד? למה למוסך לכתוב דבר כזה בהיסטוריית הטיפולים?

 

 

 

תודה רבה, אביעד.

 

פורסם

בד"כ "החלפת נוזל גיר" פירושה ריקון והחלפה של לא יותר משליש מהנוזל כך שבהחלט סביר שהנזול ישאר שחור.

 

נדירים המקרים בהם נעשית שאיבה של כל הנזול החוצה והחלפת נוזל הגיר כולו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שלום רב

 

לגבי הרכב הנ"ל יש מספר דברים שיש לשים לב אליהם

 

1.הגיר האוטומט רגיש לאי טיפול כלומר יש להחליף ( המלצה שלי ) שמן גיר + מסנן גיר אחת ל35 - 40 אלף ק"מ ולמלא שמן דרגה 3 ( איכותי ) והסיבות לכך .השמן עים הזמן מתחמצן וסופח אליו לכלוך ושבבי מתכת דבר הסותם את המסנן שיושב בתחתית המוח של הגיר את המצנן של הגיר ואת מזרקי השימון בעקבות כך גם הלחצים של הגיר משתנים וגם גלגלי השיניים של הגיר לא מקבלים שימון טוב .

 

2. שימוש בשמנים לא איכותיים או אי החלפת שמנים בזמנים מוקצבים מראש גורם לבוצה בתוך המנוע ויבוש והריסת אטמים במנוע ( מחזירי שמן וגומיות שסתומים ) דבר היוצר בלאי ולשרפת שמן אשר עובר דרך גומיות השסתומים

 

בברכה זיסו יוסף

פורסם

כבעל סופר לנסר 97 אני יכול להמליץ לך לקנות את הרכב מכמה סיבות והראשונה שכל רכב בגיל כזה לא יהיה במצב מכני יותר טוב,והשנייה מחיר המחירון של הסופר לאנסר נמוך ביחס לשאר המתחרים ולפי דעתי לא בצדק כך שגם אם תספוג את עלות הגיר בעוד זמן מה הרכב שווה את זה,

דרך אגב איזו שנה ואיזה דגם GLI או GLXI.?

×
×
  • תוכן חדש...