Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7287 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני מספר חודשים הרכב לא עבר טסט שנתי בגלל פליטת גזים.

( מצובישי סופר לנסר 96 ידני )

במכון טסטים המליצו אינפוזיה, לאחר אינפוזיה הרכב עבר טסט.

( אינפוזיה – פחית LM מחוברות אם מכשיר לצינורית וואקום)

לא הוחלף שמן מנוע

מאז הרכב עבר בערך 3000 ק"מ

הגיתי למוסך מורשה לטפול 135 אלף

התגלתה נזילת שמן מאתם ראש מנוע וממחזיר שמן של מפלג.

חשוב לציין שרכב נכנס כל חצי שנה לאותו מוסך ולא היו שום נזילות!

האם הנזק נגרם בגלל שלא הוחלף שמן מייד או כי הגיע זמם של שני

הנזילות בו זמנית?

 

תודה מראש, ושבת שלום במאוד בצפון…

פורסם

מוזר מאוד, למה שני הנזילות מתגלות בו זמנית,

רכב נכנס כל חצי שנה למוסך

הכל טוב ויפה, ופתאום שניהם ביחד.

אני חושש שהחומר "שמדלל" את הפיח במערכת הזרקה, הוא גם

זה שגורם לנזק באטם ומחזיר שמן

פורסם

לדעתי צביקה צודק, האינפוזיה נכנסת דרך סעפת היניקה ויוצאת דרך הפליטה בלי קשר לאטם ראש, אולי הוא פשוט היה כבר בסוף החיים וזה צירוף מיקרים מצער.

פורסם

וחלק ממנה חודר דרך טבעות הבוכנה (רינגים) לשמן ומדלל והורס אותו.

 

יש להחליף שמן לאחר ביצוע אינפוזיה, במיוחד אם היא מהירה (באופן יחסי)

 

אם האינפוזיה מאוד איטית, לא אמור לחדור חומר לשמן המנוע, אלא אם טבעות הבוכנה שחוקות ברמה מסויימת, אני בכל אופן לא מציע לקחת סיכונים, אלא לדאוג להחלפת שמן ופילטר.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
וחלק ממנה חודר דרך טבעות הבוכנה (רינגים) לשמן ומדלל והורס אותו.

 

יש להחליף שמן לאחר ביצוע אינפוזיה, במיוחד אם היא מהירה (באופן יחסי)

 

אם האינפוזיה מאוד איטית, לא אמור לחדור חומר לשמן המנוע, אלא אם טבעות הבוכנה שחוקות ברמה מסויימת, אני בכל אופן לא מציע לקחת סיכונים, אלא לדאוג להחלפת שמן ופילטר.

 

דני

 

אם החומר חדר לשמן מנוע, יכול להיות שהו גרם לנזילות ?

פורסם

החלף שמן ופילטר שמן, בצע ניקוי לסימני הנזילות הקיימות, ועקוב אחר התופעה אם חלפה או לא.

 

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

בוצע טיפול 135 אלף

הוחלף שמן ומסנן שמן

ניקו סימני נזילות, אבל אם החומר הספיק לגרום

נזק לאטם, ולמחזיר שמם לא נראה לי שיש כבר מה לעשות...

פורסם

ניקו טוב טוב את כל הנזילות?

יופי

עכשיו תעקוב באופן קפדני ביותר לגלות מאיפה בדיוק נוסעת הנזילה ואם אכן יש נזילה תקן אותה ואל תדחה את תיקון הנזילה.

פורסם

אפשר גם לא להחליף בכלל

אפשר סתם לבוא עם פטיש ולשבור חלקים במנוע.

השאלה היא אם אתה מעוניין לסוע על רכב תקין ושישרת אותך בנאמנות או לא... זה הכל

הרי תצטרך לתקן את הנזילה מתישהו... אז למה לדחות?

תחשוב גם שכרגע יש רק נזילה מאטם

אם לא תחליף והאטם יתבלה עוד יותר אתה תגיד למצב אולי של חדירת מים לשמן ושמן למים ואז זה יעלה הרבה יותר לתקן ויעשה נזק גדול הרבה יותר.

 

הבנת?

פורסם

לחות מסוימת יש בכל רכב של השנתון הזה,

איך אני יודע שזה הזמן להחליף את האטם?

וכשה זה מתגלה בוודאות יכול להיות מאוחר?

פורסם

לחות?

על מה אתה מדבר... אתה מתכוון אולי להזעה?

אתה יודע שזה הזמן כיהוא נוזל

ושזה מתגלה בוודאות זה בהחלט יכול להיות מאוחר מדי.

למה אתה מתעסק בשאלות לא רלוונטיות?

לך למוסך אמין ומקצועי שיבדוק את העסק ויתן לך הצעת מחיר.

אם תרצה להחליף אטם ראש לא במוסך תפנה אלי בפרטי.

פורסם

במוסך מצובישי מורשה אמרו שאלו נזילת ראש מנוע ומחזיר שמן,

וההחלפה לא דחופה, כל עוד ושומרים על גובה השמן.

חשוב לציין שגובה נשאר קבוע בין הטיפולים חצי שנתיים!

×
×
  • תוכן חדש...