Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום שישי המועדון ערך את מפגש הקיץ המרכזי, בהצלחה מרובה!

 

הוצאנו כמה שיירות מאזורי המרכז והצפון, ונפגשנו כ- 60 רכבים ומעל 100 חברים במסעדת "צל תמר" באשדות יעקב, לארוחה + בדיקה מעמיקה של ה-Brera + מסך ענק שמצידו האחד מוקרנים פרקים מההיסטוריה המוטורית האיטלקית ומצידו השני - ארגנטינה נגד גרמניה בשידור חי...

 

אתם מוזמנים להציץ בשרשור עם התמונות אצלנו - http://www.iaroc.org.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1512. אני חושב שהתמונה של הג'וליה נוסעת בכביש לצידה של ה-159 אומרת הכל...

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

סמל"ת באמת מתעלים על עצמם לאחרונה, עם תמיכה אדירה במועדון פיאט וככל הנראה גם במועדון אלפא.

 

התמונות מדהימות! כל הכבוד על מפגש שנראה שאורגן ברמת גבוהה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
ביום שישי המועדון ערך את מפגש הקיץ המרכזי, בהצלחה מרובה!

 

הוצאנו כמה שיירות מאזורי המרכז והצפון, ונפגשנו כ- 60 רכבים ומעל 100 חברים במסעדת "צל תמר" באשדות יעקב, לארוחה + בדיקה מעמיקה של ה-Brera + מסך ענק שמצידו האחד מוקרנים פרקים מההיסטוריה המוטורית האיטלקית ומצידו השני - ארגנטינה נגד גרמניה בשידור חי...

 

אתם מוזמנים להציץ בשרשור עם התמונות אצלנו - http://www.iaroc.org.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1512. אני חושב שהתמונה של הג'וליה נוסעת בכביש לצידה של ה-159 אומרת הכל...

בתמונה שאני ראיתי, ליד ה 159 נוסעת ברלינה ולא ג'וליה.
פורסם
אל תהיה קטנוני, העיקר שזאת אלפא שגם נוסעת!
מה קטנוני? מילא שאני לא אזהה, אבל חבר מועדון לא מבחין בין ג'וליה לברלינה? לאן נגיע?
פורסם

צודק, זו הברלינה של צביקה ... ככה זה כשעוברים על כל כך הרבה תמונות אחרי לילה לבן (התינוקת לומדת לבכות...)

 

את הג'וליה האדומה של ראובן רואים בתמונה אחרת.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

×
×
  • תוכן חדש...