Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים יש לי בעיה קשה,

ירדתי היום לאוטו, הכנסתי דיסק חדש למערכת ושמעתי מוסיקה בדרך כלל זה עד ווליום 45-50 מתוך 60 שבפיוניר פרימייר 650 שלי.

קצת רקע כללי על המערכת- מורל אלייט מקדימה, מורל הייבריד אוביישן מאחורה אותם מגביר קיקר 650.4 וסאב של אוודיובן אותו מגביר מגבר של סאונדסטרים.

אז לעינייננו- אני נוסע לי בערך בווליום 45 ולפתע כל הרמקולים קיבלו עיוות מטורף של הצליל, צליל חנוק ומלא רעשי רקע מגעילים - כמובן שבאותו רגע חשבתי שאני מת, כי כשזה קשור למערכת שלי אני מתחיל להשתגע.

הדבר המעניין הוא שכשאני שם רק על הרמקולים הקידמיים + סאב או אחוריים + סאב זה לא קורה.

רק כש2 הזוגות עוברים יחד.

מישו חושב אולי שזה בגלל שאני צריך קבל?

תודה לכל העוזרים...

פורסם
אתה לא צריך קבל, אתה צריך לאבחן את הבעייה.
נכון..

תבדוק אולי החיווט פגוע, תבדוק את זה ואני ממליץ לא להפעיל את המערכת עד שאתה בודק מה הבעיה..

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

הבעיות הנ,ל בדרך כלל נגועות כהתקנה לא מספקת באיכותה.

 

 

"ביאור":

התקנה= כל מה שקשר ומתחיל בהוצאת המכשירים והחוטים ,מהקופסאות שלהם (בהנחה שהם חדשים) לתוך האוטו, ומסתיים בצלילים שמגיעים לאוזניך.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

המערכת מותקנת כבר שנה וקצת יותר בתצורה בנוכחית שלה, למה שעכשיו תהיה בעיה?

 

החיווט הוא חיווט איכותי של SOUNDQUEST, כבל 4 G שמתפצל במשוב האחורי עם מפצל של SOUNDQUEST ל2 כבלים של 8G, המינוס שלי מחובר לגוף הרכב בצורה טובה מאוד גם אחרי הורדת צבע הרכב מאותו האיזור.

בדקתי את כל חיבורי החשמל למגברים-הכל מהודק ומחוזק, כמו כן בדקתי את הכניסות לקרוסים גם שם אין בעיה כלשהי- מה אני כן יכול לעשות? אני לא מצליח לחשוב על שום דבר חוץ מלזרוק את האוטו אצל איזה מתקין ולהגיד לו מזה? וזה הדבר שאני הכי חושש ממנו כי הוא יכול לזרוק לי דברים לא קשורים שיכניסו לו הרבה כסף לכיס.

למישהו יש רעיון פרקטי לגבי מה אני צריך לעשות?

 

תודה לכולם.

פורסם
המערכת מותקנת כבר שנה וקצת יותר בתצורה בנוכחית שלה, למה שעכשיו תהיה בעיה?

 

החיווט הוא חיווט איכותי של SOUNDQUEST, כבל 4 G שמתפצל במשוב האחורי עם מפצל של SOUNDQUEST ל2 כבלים של 8G, המינוס שלי מחובר לגוף הרכב בצורה טובה מאוד גם אחרי הורדת צבע הרכב מאותו האיזור.

בדקתי את כל חיבורי החשמל למגברים-הכל מהודק ומחוזק, כמו כן בדקתי את הכניסות לקרוסים גם שם אין בעיה כלשהי- מה אני כן יכול לעשות? אני לא מצליח לחשוב על שום דבר חוץ מלזרוק את האוטו אצל איזה מתקין ולהגיד לו מזה? וזה הדבר שאני הכי חושש ממנו כי הוא יכול לזרוק לי דברים לא קשורים שיכניסו לו הרבה כסף לכיס.

למישהו יש רעיון פרקטי לגבי מה אני צריך לעשות?

 

תודה לכולם.

אם אין לך מושג, אז כדאי שתחפש מתקין הוגן.

ZZR

פורסם

הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו זה בעיה עם המגבר של הסטים, יכול להיות שנוצרת בעיה כאשר שני הסטים מוגברים ביחד... שווה לבדוק

 

אריק.

בשיפוצים

פורסם

נישמע כאילו האחוריים מעוותים

על כמה חתוכים

שינית הגדרות בזמן האחרון

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

שים לב שכאשר הוא מפעיל כל אחד מהסטים בנפרד או בנפרד ובנוסף סאב, אין עיוות, העיוות מתרחש רק כאשר ה650.4 מגביר בכל 4 הערוצים. תנסה להחליף מגבר ולבדוק.

 

אריק.

בשיפוצים

פורסם

נשמע כמו בעיה במגבר של הסטים

תשים כלשהו מגבר 4 ערוצים ותראה אם אתה מקבל רעשים כאלה

 

זה קורה גם בעוצמות נמוכות?

 

בנוסף לכך תבדוק את חוטי הRCA אם התופעה לא מסתדרת עם מגבר חליפי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

העיוות נוצר אחרי כמה דקות, לא ישר אחרי ההגבהה.

 

יש לי נפילות מתח באוטו כמו אורות מהבהבים בדש וגם בפרונט של האוטו, יכול להיות שהמגבר לא מקבל מספיק כוח?

לפי מה שהבנתי מאבא שלי המצבר גם מאוד מתאמץ כי היו חסרים לו מים או משו כזה ואז אבא שלי הוסיף לו מים.

הנפילות מתח הן ממש רציניות- הכוונה היא שממש שמים לב אליהן במיוחד במוסיקה שהבאס בה הוא גורם משמעותי כמו מוסיקה שחורה.

פורסם

יתכן והמצבר שלך מגיע לסוף חייו. הרי אמרת שעבדת אם המגבר והתצורה הנוכחית כבר שנה והכל עבד פיקס. מה גם לפי מה שהבנתי שללת בעית מגבר ע"י חיבור סטים שונים. מה שנישאר הוא חיווט,אלתרנטור,מצבר. אני היתי מהמר על מצבר.

פורסם

מצבר לא מהווה מקור מתח בזמן שהרכב מותנע...

 

ואם זה קורה אחרי כמה דקות זה אומר שזה קורה אחרי שמשהו מתחמם - לא מדובר כאן על משהו מנועי או חיווט כי אם על אחד מציודי ההגברה - תחליף מגבר ותראה אם זה קורה שוב

 

אופסססס - קראתי את הת'רד - קודם טפל בבעיה במצבר בלי שום קשר ואם יש לך נפילות מתח אז גם כדאי שתיגש לחשמלאי רכב ותעשה בדיקת עומס על המצבר ועל האלטרנטור...

 

אחרי זה עם הרעשים עדיין חוזרים - תבדוק את המגבר....

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...