Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם לפעול בגישור?

אם יש לך צורך בכוח ויש לך מגבר סביר ומעלה אין לפי דעתי שום בעיה קריטית שתמנע מלפעול בצורת עבודה זו.

 

אם יש לך מגבר 4*50 סביר ואתה צריך להגביר מידבאסים בריאים או סט קומפוננט רציני אז התוצאה הסופית כתוצאה מעבודה על 2*150 (הנחה סבירה של גישור מגבר 4*50) תהיה עדיפה על הסתפקות בכוח המועט (אך הקצת יותר נקי) שיאפשר המגבר ב 50 לערוץ.

 

מגברי 2 ערוצים חזקים הם נדירים ויקרים, בהרבה מקרים עדיף לקנות מגבר 4 ערוצים קטן וסביר ולפעול בגישורים ואת הכסף שנחסך להשקיע בנקודה אחרת במערכת - התוצאה הסופית תהיה לרוב טובה יותר.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

אני לא הכי מבין בתחום...אבל מנסה :wink:

הייתי מציעה לפותח ההתרד לתת דגם מדויק של מגבר עליו הוא רוצה לבצע גישור ערוצים..

ואז לחברי הפורום בעלי הידע תהיה אפשרות לקבוע יותר עובדות בנושא הנ"ל..

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
אוגי וניר - נסחפתם כאילו עבר כאן צונאמי... :lol:

 

במילת סיכום: עד כמה אם בכלל גישור גורע מאיכות הסאונד השמיע של המגבר?

 

איתמר.

במידה וניתן לסמוך על הצהרת החברה ביחס לנתון זה, ובמידה ואפשר לדעת באילו תנאים הוא נמדד (התנגדויות ותחומי תדרים).

אחרי חילוק בפי 2 כתוצאה מגישור, ואחרי התחשבות באובדן הDF ע"י קרוס פסיבי בדרך או ללא שימוש בקרוס פאסיבי, וכמובן אובדן הDF כתוצאה מהתנגדות הכבל רמקול שמחובר לאלמנט(בכל מקרה).

שינוי למצב של DF מתחת ל25 = עיוות בצלילים גבוהים ואי דיוק בבאס(אי יכולת שליטה מלאה באלמנט)= חוסר נאמנות למקור.

 

כל עוד הוא ישמר בגבול של 26 ומעלה לא יהיה שינוי בצליל כתוצאה מכך.

 

אפשר אולי לדעת על איזה מגבר מדובר? וכך אולי יהיה אפשר לענות באופן יותר קונקרטי.

under construction..

פורסם

שקלתי גישור של מגברי רוקפורד בצורת הטרפז (כמו אלה שנמצאים בחתימה). כנראה שבסוף מה שיקרה הוא שאני ארכוש מגברים יותר חזקים מהסדרה וזהו, בלי להתעסק בגישורים.

 

ניר, אני משער שאתה יודע למה אני שואל את השאלה :wink: ...

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...