Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7318 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

המגבר הינו ALPINE F545

מיועד לעבודה אם סט של מורל הייבריד בחיבור BI-AMP.

 

נתוני היצרן של הסט:

תחום היענות של הוופר 35-3000HZ

תחום היענות של הטוויטר 1600-25000HZ

 

חשוב להדגיש כי חיבור הBI-AMP יתבצע דרך הקרוסים המקוריים, מכיוון שהנסיון שלי בתחום כיוונים הוא מועט וברצוני לשמור על הקרוס שיכול להגן על הרכיבים.

 

השאלה היא על איזה תדר מומלץ לחתוך את הרכיבים דרך המגבר?

 

תודה רבה

פורסם

עידכון, שוחחתי כרגע אם היצרן (מורל) והומלץ לי לכוון את המגבר ללא חיתוך על FULL RANGE.

הקרוס יחתוך את התדרים כנדרש.

 

אני לא מעוניין בינתיים להשתמש בקרוס של HU בגלל שלא למדתי את הנושא לעומק.

פורסם

אם מידבאס זה עובד בתיבה 5-8ליתר אין צורך לחתוך אותו.

אצלך הוא עובד על נפח של הדלת, שווה לחתוך ב60-80 הרץ בשביל לא לגרום לו נזק מכני.

פורסם

אם אתה מחבר דרך הקרוס הפסיבי אין צורך לחתוך את הטוויטרים כיוון שהם נחתכים

דרכו ב-1.8KHZ מה שכן יש לך אופצייה לבחירה לגבי שיפוע החיתוך של12DB/6DB.

×
×
  • תוכן חדש...