Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה, הוצאו משרות, מטוסי הקונקורד הצרפתיים...מישהו כבר שקל להכניס את אחד המנועים למוסטנג? או לפיאט 500 אולי...פרטים למקום רכישת המנוע, בפרטי-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
לאחרונה, הוצאו משרות, מטוסי הקונקורד הצרפתיים...מישהו כבר שקל להכניס את אחד המנועים למוסטנג? או לפיאט 500 אולי...פרטים למקום רכישת המנוע, בפרטי-רן

רו, כוח ומנוע גדול זה לא מילים גסות :wink:

WHEN YOU HAVE TO SHOOT, SHOOT DON'T TALK

פורסם
אפשר ליבא כזה לארץ?

 

tim12.JPG

קובי את האמצעית לא, השאר כן...מדובר בטקס סיום קורס קבלה, בפקולטה ליהדות במערב ארה"ב, שני הקיצוניות בנות רב ידוע, ומתכוונות בכל מקרה לעלות לארץ, (האמצעית היא המדריכה ללשון...)

במסגרת הסכם העלייה עם הסוכנות....רגע התכוונת לרכב?...

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
רו, כוח ומנוע גדול זה לא מילים גסות :wink:

ממש לא ובטח לא לי....אבל כבר ראינו איך מתנהג רכב קטן (פורד אסקורט) עם מנוע גדול....

לפעמים הכוח הוא חיסרון....ראה תמונה מצורפת......

LoveHurts2.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

בעברי, נידרשתי ביחד עם אחרים לבדוק התאמה של רכב למשימה מיוחדת, כמובן שהבוחנים התחלקו לשני מחנות, האחת שדגלה במנוע חזק כמה שיותר, והשניה שדגלה במנוע בעל מומנט גדול יותר, וחלוקת משקל עדיפה...לנהג הממוצע (וכל מי שלא עבר בית ספר לנהיגת מרוץ, התחרה... ומתאמן לפחות שלוש פעמים בשבוע בתנאי אמת, הוא נהג ממוצע....) תמיד היה עדיף הסוג השני....כשאתה נילחם בכוח מנוע פרוע שמתפרץ, אין לך זמן לדברים אחרים כמו עקיפות, טקטיקה, וכו....מנוע משופר מחייב פרט לכייסים עמוקים גם הכשרה מתאימה, מסלול מתאים, ושותפים אמתיים למסלול

* אגב שסיימתי ללמוד בבית ספר לנהיגה מתקדמת בחו"ל (במקום שני באליפות לבוגרי בית הספר)הייתי יותר קטן-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
בעברי, נידרשתי ביחד עם אחרים לבדוק התאמה של רכב למשימה מיוחדת, כמובן שהבוחנים התחלקו לשני מחנות, האחת שדגלה במנוע חזק כמה שיותר, והשניה שדגלה במנוע בעל מומנט גדול יותר, וחלוקת משקל עדיפה...לנהג הממוצע (וכל מי שלא עבר בית ספר לנהיגת מרוץ, התחרה... ומתאמן לפחות שלוש פעמים בשבוע בתנאי אמת, הוא נהג ממוצע....) תמיד היה עדיף הסוג השני....כשאתה נילחם בכוח מנוע פרוע שמתפרץ, אין לך זמן לדברים אחרים כמו עקיפות, טקטיקה, וכו....מנוע משופר מחייב פרט לכייסים עמוקים גם הכשרה מתאימה, מסלול מתאים, ושותפים אמתיים למסלול

* אגב שסיימתי ללמוד בבית ספר לנהיגה מתקדמת בחו"ל (במקום שני באליפות לבוגרי בית הספר)הייתי יותר קטן-רן

אפשר לשאול היכן ומתי למדת?

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
אפשר לשאול היכן ומתי למדת?

ג'ים ראסל, סוף שנות השמונים העליזות, הייתי צעיר ושעיר.. ופוצצתי את כל החסכונות שלי על זה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אגב עוד משהו קטן אם יורשה לי, המרדף אחרי עוד כמה כוחות סוס, העלה באופנועים את הרף כל כך גבוה, שכל מי שקונה היום אופנוע ספורט מודרני, משתווה בנתונים לאופנועים שהתחרו עד לפני שלוש ארבע שנים במסלול....אני לא בטוח שכל רוכב שקונה כלי כזה יש לו את הכישורים המתאימים לרכב עליו וכך הדבר גם ברכב. רוב הנהגים בארץ לא יודעים לתקן היגוי יתר ברכב, לא כל שכן העברות משקל, הדבר הבסיסי ביותר בנהיגה של רכב משופר....

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

קובי

 

הכל מתחיל וניגמר בנהג.....הילל פוסק נהג במכונית של מיקל שומאכר....ולא הצליח להגיע לזמן המינימום של ההקפה, והוא אינו קוטל קנים בנהיגה, והרכב שנהג עליו היה הכי הכי....שומאכר יש רק אחד....

נהג טוב יגיע להישגים טובים יותר ברכב רגיל מנהג פחות טוב ברכב משופר-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

כמו החתימה של מוטי על ה 90 וה 900 כ"ס.

 

 

בכל מיקרה אני שוקל יבוא רצני , ובשבילך את המורה ללשון או מקסימום את סבתא ננה

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

קובי - המוסטנג מדהימה...

 

למרות שלשלך לא חסר... :)

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

×
×
  • תוכן חדש...