Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל התחום הזה בכלל מפחיד אותי מהסיבה שלא רואים אותו בעין לעיתים גם לא מריחים אותו אבל הוא עדיין שם.

לנסוע עם גז באוטו לא מצטייר לי טוב משום מה, גם אם ההתקנה היא כמו שצריך, זה עדיין לא נוזל...

Honda hornet 600

 

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אסור לו להכנס לשם.

 

 

 

ארז, איך בדיוק המערכת תיהיה ישנה ?

 

יש לכם מושג כמה פעמים מכבי האש עושים את זה בבתים ?

יש לא מעט מכוניות מונעות בגז עם מערכות מיקסר ישנות מאוד ונוסעות כבר המון שנים על הכביש.

פורסם

ולהלן ציטוט מידיעות אחרונות מהבוקר: מדובר בהונדה אקורד מודל 2004, שהותקנה בה מערכת גז, על ידי חברת"מוביל בגז", שיש לה אישור של מתקין מורשה של משרד התחבורה , והמערכת ברכב זה עדיין לא נכנסה לפעולה, מכיוון שעדין לא קיבלה אישור ממשרד התחבורה, התקלה שנתגלתה הוסברה על ידי ממנכל חברת" מוביל בגז התקנות", בסולונואיד, יחידה חשמלית המותקנת על מיכל הגז, ואמורה לנעול את זרימת הגז במקרה של דליפה, בחלק היה תקלה והוא לא פעל, החלק הוחלף ועכשוו הכל בסדר.

 

הרכב הוא אב טיפוס וזוהי התקנה ראשונה של המערכת בדגמי הונדה אקורד, ולכן הוא טרם קיבל את אישור משרד התחבורה, האמור להתקבל בימים הקרובים,

ולבלו גיי המשיכי להעיר ולדאוג שחברי הפורום, ימשיכו לשמור על לשון נקיה, ממך זה נשמע נעים יותר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תסלחו לי,כבעלים של רכב מונע בגפ"מ.

מותר,מותר,מותר להכנס לחניון תת-קרקעי מאוורר.

אני מעשן ליד הבלון גז,כשאני מנקה את הבגאז' ולפעמים מטעם עצבים גם יכול לשחרר בו איזה מכה.

מתי יגיע הזמן לפתוח את הראש?

כשהדלק אצלכם ברכב נדלק ב220 מעלות צלזיוס,הגז אצלי נדלק ב560 מעלות צלזיוס.

הבלון עצמו עמיד בעצמה של 60 טון פגיה במיכל עצמו! תבדוק כמה המיכל דלק שלכם.

בבלון גז שלי יש שסתום לחץ,ומערכת חשמלית לשחרורו,הבלון גז עצמו צבוע בצבע אפוקסי.

אם הייתי מביא למישו פה מהפורום לנהוג ברכב,הוא לעולם לא היה מתאר לעצמו שהרכב מונע בגז,למה?

אין רמזים לכך-חוץ מכמה חיצוניים :)

גפ"מ זה הדור הבא,זה כמו תמיד לתדלק בדלק איכותי.

מקווה כמה פה הגיעו למסקנות שלהם.

תפתחו ת'ראש.

מקס.

פורסם
תסלחו לי,כבעלים של רכב מונע בגפ"מ.
נשמח לשמוע מה הקשר שלך לבתי עסק להתקנת קיט גז לרכב, מלבד היותך בעלים של רכב כזה. כי אתה נשמע כמו ג.יפית כשאתה מדבר על גפ"מ.
פורסם
נשמח לשמוע מה הקשר שלך לבתי עסק להתקנת קיט גז לרכב, מלבד היותך בעלים של רכב כזה. כי אתה נשמע כמו ג.יפית כשאתה מדבר על גפ"מ.
ידידי,אין שום קשר בינינו.

כל המסע הסברה הזה היה אך ורק כדי להדגיש,אני עכשיו שם לב שזה לא בדיוק יצא יפה.

אני רק מנסה להסביר פה לאנשים לפתוח את הראש,התקנתי גפ"מ ואני יכול להגיד שזה יותר טוב ממה שציפיתי שזה יהיה.

פורסם

להוסיף לצרפתיה שלי 80 ק"ג בתא המטען? היא לא תזוז.

ברור שאתה יכול להרשות את זה לעצמך, הרי אתה בעל קוואליר (לפי החתימה), מנוע 2400. :)

כל מערכות ההגנה על בלון הגז הזה נמצאות גם מפני שהוא רעיל מאוד לסובבים.

כמה חניונים תת קרקעיים מאווררים יש כבר?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
להוסיף לצרפתיה שלי 80 ק"ג בתא המטען? היא לא תזוז.

ברור שאתה יכול להרשות את זה לעצמך, הרי אתה בעל קוואליר (לפי החתימה), מנוע 2400. :)

כל מערכות ההגנה על בלון הגז הזה נמצאות גם מפני שהוא רעיל מאוד לסובבים.

כמה חניונים תת קרקעיים מאווררים יש כבר?

אתה קצת מפריז ומגזים יחדיו...:wink:

מיכל של 54 ליטר, עם משקל המיכל, נניח 60 קילו.

המיכל של הרכב הוא 65 ליטר, בהנחה שליטר דלק הוא לא בדיוק קילו 1.

אתה נוסע עם 20 ליטר בנזין בסך הכל, מה שאומר בערך, בערך! תוספת של 15 קילו... סתם חישוב פרוע...

פורסם

גם 15 קילו זה יותר מדי בשבילי. :)

חוץ מזה, לא נתפס לי לנסוע עם בלון גז מאחור. מה, אני בניין?

אני מעדיף מנוע חשמלי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
ברווז 1,אולי תסתום את המקור?
המקור שלי יישאר פתוח,"ידידי" המיתלהם(אולי תחפש את המילה במילון אם אתה לא מבין)

שמע נא, מעט דרך ארץ לא תוריד חלילה מכבודך אשר אותו איבדת ברגע של אי-צלילות-מחשבתית-עקב-תגובה-שלא-אהבת.

במילים אחרות, דבר יפה.לא מוצא חן בעיניך?-יופי.אין לי בעייה עם זה. אבל יש דרך יפה להגיב גם עם משהוא שלא מוצא חן בעיניך.

חוץ מזה-שמעת את עצמך?!

אני מעשן ליד הבלון גז ולפעמים מטעם עצבים גם יכול לשחרר בו איזה מכה.

במילים אחרות, "אני משוגע"

בבלון גז שלי יש שסתום לחץ,ומערכת חשמלית לשחרורו,הבלון גז עצמו צבוע בצבע אפוקסי.

ממש זוג צעיר מאוהב...

תפתחו ת'ראש.

עם מה שכתבת קודם,ראשים עלולים להיפתח.מהפיצוץ.

מקס.

היי-למה שלא תחבר למערכת גז שלך גם פתיל פריימקורד ותדליק אותו? יצא זיקוקים יפים אח'שלי...

גם אם המערכת הזו היא מהבטוחות בעולם, למה להיסתכן לעזאזל?! אני בטוח שאתה מאלה שמשאירים רכב מונע בתחנת דלק בעת תידלוק עם סיגרייה בפה או ביד.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
אני בטוח שאתה מאלה שמשאירים רכב מונע בתחנת דלק .
עד לפה הסכמתי איתך, אבל בקשר לרכב מונע בתחנת דלק, אין סכנה ממשית, בעיקר בולשיט.

אם היית טורח להסתכל על המשאבה, היית רואה שהיא מוארקת, ידית התדלוק מצופה בגומי, ופתח התדלוק אינו מפלדה!. כמו גם הצינור שיורד למיכל הדלק.

כל רמיזה שעלול להווצר ניצוץ אשר יפוצץ תחנת דלק, מגוחכת.

מה גם ונניח והיית מדליק מצת ליד פית התדלוק, במקרה הכי גרוע, היו נשרפים אדים של בנזין, ותו לא. שום תחנה לא היתה מתרוממת באויר.

פורסם
המקור שלי יישאר פתוח,"ידידי" המיתלהם(אולי תחפש את המילה במילון אם אתה לא מבין)

שמע נא, מעט דרך ארץ לא תוריד חלילה מכבודך אשר אותו איבדת ברגע של אי-צלילות-מחשבתית-עקב-תגובה-שלא-אהבת.

במילים אחרות, דבר יפה.לא מוצא חן בעיניך?-יופי.אין לי בעייה עם זה. אבל יש דרך יפה להגיב גם עם משהוא שלא מוצא חן בעיניך.

חוץ מזה-שמעת את עצמך?!

היי-למה שלא תחבר למערכת גז שלך גם פתיל פריימקורד ותדליק אותו? יצא זיקוקים יפים אח'שלי...

גם אם המערכת הזו היא מהבטוחות בעולם, למה להיסתכן לעזאזל?! אני בטוח שאתה מאלה שמשאירים רכב מונע בתחנת דלק בעת תידלוק עם סיגרייה בפה או ביד.

.

נכון,אבל לא מעשן בתחנות דלק רק כי אוסרים עליי לא כי אני לא יכול.

אני מוכן להתערב אתך בעייני כל חברי הפורום פה,אתה תנסה לנקב את המיכל שלי/לפוצץ אותו באיזה דרך שבא לך.

ואני בדיוק באותם אמצעים ינסה לפוצץ את שלך,בוא נראה מי ילך הביתה ברגל ראשון?

אם אתה לא מודע למה שאתה מדבר על גפ"מ,אל תדבר -חוק בסיס שלמדתי עוד ביימי ביסודי.

מיכל גפ"מ יותר בטוח ממיכל דלק,כנ"ל החומר עצמו.

עכשיו בוא נניח 2 מושגים שיעזרו לך לפתוח את המחסור בידע שלך בתחום:

1. www.google.co.il

2.http://www.progas.co.il

שיהיה בהצלחה!

נ.ב

אני יודע מה זה מתלהם :)

 

ויש גם לציין שהמיכל שלי הוא 80 ק"ג,והוא לא שוקל אפילו 50 ק"ג.

והוא בטוח שוקל פחות מהמיכל דלק.

ואם יורשה לי לציין, אפילו אם היה שוקל 80 ק"ג,.עדיין הניקוי בגאז' שעשיתי עבורו השיל לפחות80 ק"ג.


×
×
  • תוכן חדש...