Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ידיעה חדשה ב-YNET:

ת"א: כבאים מטפלים בגז שדולף מרכב ידידותי לסביבה

צוות של מכבי האש מנסה לטפל בדליפת גז מרכב ידידותי לסביבה ברחוב ויצמן בתל אביב. הכבאים מרססים את המקום במים כדי למנוע התלקחות של הגז.

 



 

(אבי כהן)

 

כרגע רק מופיע במבזקים אז לא יודע האם ניתן בכלל לתת קישור...

פעם ראשונה שאני שומע על תקלה ברכב גפ"מ שדולף... אולי לא בטיחותי בכל זאת בסופו של דבר....?

 

 

צביקה

...Carpe Diem

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם המילה הראשונה שנדלקה בראשי הייתה "חאפרלנד" אבל בואו נמתין ונשמע בדיוק את הסיבה לתקלה.

אירוע כזה (ולא משנה כרגע הסיבה) לא תורם במיוחד לפופולריות של העסק הזה בארץ...

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הידיעה הזו הגיעה לעיתון רק מכיוון שמדובר בגפ"מ.

מי יודע כמה ארועים דומים מתרחשים כל יום במיכל דלק רגיל, ואף אחד לא שומע עליהם.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

רז,

עם מיכל דלק רגיל יש פחות בעיות-סך הכל לכסות עם חול וזהו,האדים לא משתחררים ואין לדלק אוויר לבעור.

גז זה אחרת לגמרי-הוא לא נשפך לאיזור מוגדר אלא לחלל האויר,מספיק שמישהוא בסביבה לא מודע ומדליק סיגרייה באיזור רווי ו...קאבום.תקלה כזו ברכב גפ"מ זה בעייתי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

יכול להיות שהמערכת ישנה ואין לה שסתום שנסגר בעת דליפה, ואז מספיק שהוא ירד ממדרכה ופגע בצינור שהיה גלוי משום מה וקרע אותו.

פורסם

בכל מערכות הגפ"מ המותקנות ברשיון בארץ קיים שסטום, הנסגר במקרה של ירידת לחץ במערכת, כלומר, אם יש קרע בצינור גז, מופסקת זרימת הגז.

 

לכן יהיה מעניין לדעת את הסיבה לבריחת הגז, מכיוון שבתאוריה, המערכת עטומה וממוגנת מדליפה...

פורסם

ברווז 1,אולי תסתום את המקור?

א. גפ"מ יותר בטיחות מכיוון שהתלקחותו נעשית במעלות כמעט פי 2 יותר גבוהות מאשר דלק רגיל.

ב. יש סיכוי סביר שהאדם התקין בעצמו בצורה חאפרית.

ג.כמו שאני רואה את זה,בשום מערכת גז מודרנית עם שסתום מקרה כזה לא יכול לקרות.

פורסם
ברווז 1,אולי תסתום את המקור?

א. גפ"מ יותר בטיחות מכיוון שהתלקחותו נעשית במעלות כמעט פי 2 יותר גבוהות מאשר דלק רגיל.

ב. יש סיכוי סביר שהאדם התקין בעצמו בצורה חאפרית.

ג.כמו שאני רואה את זה,בשום מערכת גז מודרנית עם שסתום מקרה כזה לא יכול לקרות.

1. תלמד תרבות דיבור - אתה לא בצ'כונה

 

2. מכיר את מרפי? כל דבר שיכול להתקלקל - יתקלקל. אין מערכת ללא תקלות - פשוט צריך למצוא את מה שגורם להן

 

יכול להיות שהבלון עצמו נפגע..

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
מזל שהוא לא בחניון תת-קרקעי,

אסור לו להכנס לשם.

 

 

 

ארז, איך בדיוק המערכת תיהיה ישנה ?

 

יש לכם מושג כמה פעמים מכבי האש עושים את זה בבתים ?

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

כנראה התקנה חאפרית.

 

לי יצא להיתקל במיצובישי L-300 שמונעת בגז בישול,שימו לב לזה, המערכת ניזונה מבלון גז ביתי רגיל שנמצא בין הנוסעים לנהג,לא האמנתי למראה עיני ,ברכב היו חמישה בלוני גז גדולים ,שניים בין הנהג לתא הנוסעים ושולושה בתא מטען.

 

שאלתי את הנהג אם הוא ניסה להיכנס לקניונים עם רכב כזה,הוא חייך ולא ענה.


×
×
  • תוכן חדש...