Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
עד לפה הסכמתי איתך, אבל בקשר לרכב מונע בתחנת דלק, אין סכנה ממשית, בעיקר בולשיט.

אם היית טורח להסתכל על המשאבה, היית רואה שהיא מוארקת, ידית התדלוק מצופה בגומי, ופתח התדלוק אינו מפלדה!. כמו גם הצינור שיורד למיכל הדלק.

כל רמיזה שעלול להווצר ניצוץ אשר יפוצץ תחנת דלק, מגוחכת.

מה גם ונניח והיית מדליק מצת ליד פית התדלוק, במקרה הכי גרוע, היו נשרפים אדים של בנזין, ותו לא. שום תחנה לא היתה מתרוממת באויר.

צודק 100%, האדים הם אלה שנשרפים ולא הנוזל.

בנוסף לכך, איך זה שאף אחד לא הזכיר שבכדי להצית את האדים צריך ריכוז של בדיוק 2-4% גז?

ולא אחוז יותר או פחות!

אחרת אין סכנה ממשית.זה מראה על בורות האנשים העוסקים במקצוע.

😈Seat Leon Cupra 280😈

פורסם
צודק 100%, האדים הם אלה שנשרפים ולא הנוזל.

בנוסף לכך, איך זה שאף אחד לא הזכיר שבכדי להצית את האדים צריך ריכוז של בדיוק 2-4% גז?

ולא אחוז יותר או פחות!

אחרת אין סכנה ממשית.זה מראה על בורות האנשים העוסקים במקצוע.

2-4% גז ו560 מעלות,כמו גם יש בתחנות דלק של גז מין דבר כזה כמו ברכב כדי למנוע הווצרות של אפילו חשמל סטטי לא מזיק.
פורסם

מה שהכי מוזר שרק בישראל עושים מיזה סיפור גדול!.

הייתי בבולגריה לפני שבוע וחצי, רק שתדעו ש-כ-ל הרכבים שם מונעים בגז ומתאן, גם לאדות מלפני 200 שנה!

הם נוסעים עם גז ללא בעיות מיוחדות כבר מתחילת שנות ה- 80. ופה בישראל? חס וחלילה, הרי חייבת להיות בעייה לא? ממתי הכניסו משהו ללא בירוקרטיה?

שם, כמו בכל העולם התקין אתה יכול להזמין רכב חדש (עם מזגן! זה חשוב! :roflmao:) ועם מערכת גז או מתאן מקורית ללא בלון בתא המטען ומערכת הכי טובה שגם לא צריכה בנזין להתעה בסביבות 60 אלף שקלים (מחיר של אופל אסטרה ידנית בערך).

אבל פה בישראל? מה פתאום...למה שהמדינה תוריד את המיסים על רכבים המונעים בגז ותעודד מעבר לגז, למרות שהכסף שאנחנו משלמים על הבנזין הולך ישר לבן לאדן, לפצצה האיראנית ולטרור!!! ואף אחד לא מבין את זה!!! הרי מאיפה הם יביאו כסף...הרי צריך לממן "סל תרופות" לא? תאמינו לי, נישבר לי הז** מהמדינה הזו, במיוחד אחרי שאתמול ראיתי בכותרת של העיתון שחולי סרטן המעי הפסידו במאבק. כל הכסף שאנחנו משלמים באגרות על רכבינו הולכים ונעלמים. לא איכפת לי שלא יפתחו כבישים עם הכסף, ז"א איכפת לי מאוד אבל אם לא לכבישים אז תנו אותו לאנשים שצריכים. זה הכי נורא לדעת שיש תרופה שיכולה להציל בן אדם ורק כסף מחורבן יאפשר לו קנייה של אותה תרופה.

מדינה אוכלת יושבייה. בושה וחרפה. האנשים שיושבים שם למעלה צריכים לקרוא שוב את מגילת העצמאות ולחשוב פעמייים אם יש להם מקום לחיות במדינה הזו.

 

איתמר.

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לידיעתכם,

 

מבחני ריסוק ושריפה שנערכו במעבדות שונות באירופה הוכיחו שמערכות גפ"מ אשר הותקנו בהתאם להוראות הבטיחות וההתקנה,

בטוחים יותר ממערכות דלק מקובלות (בנזין וסולר). קיים תקן בטיחות אירופאי למערכות גפ"מ אוטומטיביות R67-01.

כיום נעים ברחבי העולם כ-10 מיליון רכבים המונעים על גז.....

 

 

:-P:wink::-P

פורסם
ברווז 1,אולי תסתום את המקור?

א. גפ"מ יותר בטיחות מכיוון שהתלקחותו נעשית במעלות כמעט פי 2 יותר גבוהות מאשר דלק רגיל.

ב. יש סיכוי סביר שהאדם התקין בעצמו בצורה חאפרית.

ג.כמו שאני רואה את זה,בשום מערכת גז מודרנית עם שסתום מקרה כזה לא יכול לקרות.

 

חבל לדבר שטויות בכזו נחרצות.

 

1. גפ"מ יותר רגיש לניצוץ, לא ניתן לראות אותו וכשהוא מתלקח הוא יוצר שובל אש עד למיכל הדולף. בהודו היה שובל אש של כמה מאות קילומטרים עם אלפי הרוגים כתוצאה מדליפת מיכל גז.

 

2. אתה יודע למי ניתנה הנבואה. חכה שיבדקו ואז תצא בהכרזות (אלא אם אתה מכיר את הרכב הספציפי והמערכת המותקנת בו).

 

3. בוא ניקח מקרה של חור בבלון או חור קטן בצינור. יכול לקרות או לא?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
עד לפה הסכמתי איתך, אבל בקשר לרכב מונע בתחנת דלק, אין סכנה ממשית, בעיקר בולשיט.

אם היית טורח להסתכל על המשאבה, היית רואה שהיא מוארקת, ידית התדלוק מצופה בגומי, ופתח התדלוק אינו מפלדה!. כמו גם הצינור שיורד למיכל הדלק.

כל רמיזה שעלול להווצר ניצוץ אשר יפוצץ תחנת דלק, מגוחכת.

מה גם ונניח והיית מדליק מצת ליד פית התדלוק, במקרה הכי גרוע, היו נשרפים אדים של בנזין, ותו לא. שום תחנה לא היתה מתרוממת באויר.

 

אתה יודע למה אסור לעשן בתחנת דלק? אסור בגלל שבתחנה רוב אדי הבנזין מתאספים ברצפה, והסכנה היא שמישהו יזרוק בדל סיגריה דולק על הרצפה, ואז התחנה יכולה להתרומם באוויר. תאמין לי שיש סכנה ממשית, ואם לא הייתה, לא היו חוקים נגד זה.

הסכנה היא, כאמור, לא שתזרוק סיגריה לתוך המשאבה, אלה שתזרוק על הרצפה.

פורסם
כנראה התקנה חאפרית.

 

לי יצא להיתקל במיצובישי L-300 שמונעת בגז בישול,שימו לב לזה, המערכת ניזונה מבלון גז ביתי רגיל שנמצא בין הנוסעים לנהג,לא האמנתי למראה עיני ,ברכב היו חמישה בלוני גז גדולים ,שניים בין הנהג לתא הנוסעים ושולושה בתא מטען.

 

שאלתי את הנהג אם הוא ניסה להיכנס לקניונים עם רכב כזה,הוא חייך ולא ענה.

 

בגז בישול רגיל יש שעווה

 

נראה שהוא לא יחייך עוד הרבה:mm_wink:

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
אתה יודע למה אסור לעשן בתחנת דלק? אסור בגלל שבתחנה רוב אדי הבנזין מתאספים ברצפה, והסכנה היא שמישהו יזרוק בדל סיגריה דולק על הרצפה, ואז התחנה יכולה להתרומם באוויר. תאמין לי שיש סכנה ממשית, ואם לא הייתה, לא היו חוקים נגד זה.

הסכנה היא, כאמור, לא שתזרוק סיגריה לתוך המשאבה, אלה שתזרוק על הרצפה.

 

קודם כל זה נכתב לפני 8 חודשים, מאז למדתי את הנושא קצת. אבל מי הקפיץ את זה??


×
×
  • תוכן חדש...