Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סיוויק 2001 , 1600 ES אוטו' , התעניינתי בכמה חנויות לגבי שיפורי ביצועים ובחנות אחת(שלא אציין את שמה כרגע) הציעו לי RAM AIR(שזה קיט יניקה?) של SIMOTA ב800~ ש"ח רציתי לדעת עד כמה זה יכול לשפר\לגרוע בביצועים ובצריכת הדלק או הפגיעה\לכלוך במנוע?

don't think too much , you'll lose it.

פורסם

תערוך חיפוש דשו עד דק את נושא הפילטרים.

 

לגופו של עניין - עלייה קטנה בהספק אוליי.

 

לדעתי האישית צנרת האלומיניום המגיעה עם חלק מהקיטים האלה נוטה להתחמם ולקלקל את האפקט של האוויר הר.

 

וכן ראם אייר זה סוג של קיט יניקה - ערוך חיפוש מדובר על דחיסה של אוויר מקדמת הרכב.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

בעיקרון אתה תרגיש יכולת נשימה יותר טובה בטורים גבוהים ובמידה ותיתן "קיק דאון"במהירות גבוהה אז הרכב יאיצ קצת יותר מהר כי ניכנס לו אוויר יותר קר בצורה הטובה ביותר.

 

תיבדוק טוב שהפילטר ששמים לך בתוך הקיט הוא באמת פילטר של סימוטה.

 

 

 

אופק.

פורסם
בעיקרון אתה תרגיש יכולת נשימה יותר טובה בטורים גבוהים ובמידה ותיתן "קיק דאון"במהירות גבוהה אז הרכב יאיצ קצת יותר מהר כי ניכנס לו אוויר יותר קר בצורה הטובה ביותר.

 

תיבדוק טוב שהפילטר ששמים לך בתוך הקיט הוא באמת פילטר של סימוטה.

 

 

 

אופק.

כן שמעתי שיש חברות שמייבאים את הסחורה מספק לא ידוע מסין ומדביקים עליו תווית של SIMOTA או של ספק ידוע בארץ לפני ההרכבה.. תודה על העצה , לגבי הצנרת אלומיניום אני יבדוק לגבי העמידות שלה.

 

ובנושא הדלק הוא אמר שצריכת הדלק תרד!! , זה לא הגיוני נכון?

don't think too much , you'll lose it.

פורסם

רוב הסיכויים שתרוויח עוד 0.7 כ"ס ב-6143 סל"ד, תגובה טיפה'לה טובה יותר לדוושת הגז וצליל מאוד נוכח. אל תצפה לשיפור בצריכת הדלק. ב-800 ש"ח השיפור הכי טוב לביצועים של הרכב זה קורס נהיגה מתקדמת.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
רוב הסיכויים שתרוויח עוד 0.7 כ"ס ב-6143 סל"ד, תגובה טיפה'לה טובה יותר לדוושת הגז וצליל מאוד נוכח. אל תצפה לשיפור בצריכת הדלק. ב-800 ש"ח השיפור הכי טוב לביצועים של הרכב זה קורס נהיגה מתקדמת.

 

רוני

מה הייתה ממליץ לי לשפר ברכב עצמו? , אני מוכן לקבל עצות גם לגבי סכומי כסף גבוהים יותר

don't think too much , you'll lose it.

פורסם

קיט אפצ'י - טורבו זו הצעה שתביא אותך לעוד 70 סוסים נוספים ב7000 סל"ד :-)

 

לגבי איי קיי איי אני יכול לומר ששמעתי את השם ואני רק יכול להניח שזו מערכת דומה בבסיסה לזו של סימוטה.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
קיט אפצ'י - טורבו זו הצעה שתביא אותך לעוד 70 סוסים נוספים ב7000 סל"ד :-)

 

לגבי איי קיי איי אני יכול לומר ששמעתי את השם ואני רק יכול להניח שזו מערכת דומה בבסיסה לזו של סימוטה.

 

ירון

איך מאייתים את זה בלועזית - Apache? , לא מצאתי את הקיט הזה בפורום דור 7 של הונדה(שזה פורום עצום) איפה אפשר להשיג אותו? , ותודה על התשובה הזריזה אני כנראה ילך להרכיב אותו היום :)

don't think too much , you'll lose it.

פורסם

אני מקווה שאתה צוחק :roll: .

 

השיפור הכי טוב לרכב שלך זה לשים צמיגים איכותיים וקורס נהיגה מיתקדמת.

 

 

 

אופק.

פורסם

אפצ'י זה הרעש החביב שרכב + טורבו עושה כל החלפת הילוך.

 

זה הרעש של שחרור הלחץ שנבנה ומשתחרר עם הרמת דוושת הגז.

 

קיטים של טורבו לא חסרים בלי עין רע לסיוויק. יש כאלה שבונים בארץ וכאלה שבאים בולט און (אחד על אחד על המנוע המקורי) מארה"ב ויפן.

 

הוצאה גדולה בהרבה מזו שביצעת היום.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

ירון אני חושב שהוא אמר את זה בצחוק...

 

ובכל מיקרה אני לא רואה אותו הולך לגדוש את הסיוויק שלו.

זה יצא יקר להחריד.

 

 

אופק.

פורסם

משום מה אני לא חושב שהוא צחק.

 

זה יקר אבל הכל יחסי בחיים.

 

עם הטורבו הוא לא ייאלץ לנחש אם קיבל 7 כ"ס או לא, הבעיטה שיקבל בגב תבהיר לו היטב שהוא קיבל 70 כ"ס נוספים.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

אני מקווה שהוא צחק :roll: .

 

אתה צודק, הכל יחסי. עדיף לגדוש סיוויק מאשר יונדאי אקסנט.

עדיף למכור סיוויק, להוסיף את ה 30K שתיכננת לגדוש בהם ולקנות אימפרזה, יותר חזקה, יותר מהנה, יותר אמינה, יותר יציבה, לא תחפור בורות עד לסין בכל יציאה מרמזור והכי חשוב, תיהיה חוקית!!!

 

 

אופק.

פורסם

ישבתי בסיויק 1.6 מוגדשת ,עם שליטה ממוחשבת על הבוסט מהווייסטגייט

 

מה אני יגיד לכם , יציבה היא לא ,בעיטה אתה לא מקבל בגב אלא חפירה ממושכת של הצמיגים בכל הילוך אפשרי , כי קשה להוריד כל כך הרבה כוח לשתי גלגלים קדמיים , אתה לא מרגיש בטוח , אבל הדבר הזה יצא מגלגול בהילוך משלישי בצורה די עצבנית

שניות מועטות ממש עד שהוא ישב על 200 קמ"ש , הרבה כוח היה לדבר הזה

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

×
×
  • תוכן חדש...