Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש אמת בדברייך.

 

גם אני שקלתי סיוויק מצוננת אבל נחזה שאקנה בסוף אימפרצה מהשיקולים שהעלת

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

שלא תבין לא נכון, אני ממש לא מזלזל בסיוויק גודשת, אני רק אומר שהיא לא מישתלמת.

 

אני בעלים (לא גאה במיוחד) של הונדה האצ'בק. תאמין לי שחשבתי על זה לא פעם ולא פעמיים.

בסוף ההחלטה היא לחכות לשיחרור ולקנות אימפרזה.

 

 

אופק.

פורסם

לא אימפרזה טורבו ולא סיויק מצוננת , מחירי הדלק היום זה שחיטה רבותי , מכוניות כאלה צריכות אוקטן גבוה כדי לעבוד טוב , ראיתם כמה עולה אוקטן 98 לאחרונה ?

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
לא אימפרזה טורבו ולא סיויק מצוננת , מחירי הדלק היום זה שחיטה רבותי , מכוניות כאלה צריכות אוקטן גבוה כדי לעבוד טוב , ראיתם כמה עולה אוקטן 98 לאחרונה ?

 

צודק, אני מציע שכל חובבי מכוניות הספורט יעברו לטויוטה פריוס. מה דעתכם? מוטי?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

 

אני בעלים (לא גאה במיוחד) של הונדה האצ'בק.

 

אופק.

הבעייה שלך היא שיש לך מנוע 1.4.

 

אם היה לך מנוע 1600... היית מדבר אחרת.

קו---------------------------------------

פורסם

יש לי מנוע 1600 יושב בבית כולל הכל, אפילו ציריות כבר יש לי. הוא עם שטר מכר של 1400 ככה שאין בעיה לאשר אותו.

יש גם את התקציב ליגדוש אבל בסופו של דבר החלטתי שפשוט חבל על הכאב ראש.

 

הרבה הישתנה בחודשיים האחרונים.

הדבר היחיד שעדיין לא הישתנה הוא שאני עדיין מקלל אותך כל ערב על האור הכחול שתקוע לי בעין כמו עצם בגרון. :-P

 

 

אופק.

פורסם

יש משהו מושך מאוד בסליפר כדוגמת סיוויק מוגדשת (ולא מוחצנת) ואני מאוהב ברעיון.

 

אם כל האהבה, עדיף לדעתי האישית אימפרצה.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

יש יותר מתת היגוי.

 

היכולת להנפיק 500 כ"ס מרכב כזה בהשקעה לא גדולה וכמות, הבחירה והקלות של החלקים השונים.

 

לדעתי זה הרכב עם האפטרמרקט הגדול ביותר.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
יש לי מנוע 1600 יושב בבית כולל הכל, אפילו ציריות כבר יש לי. הוא עם שטר מכר של 1400 ככה שאין בעיה לאשר אותו.

יש גם את התקציב ליגדוש אבל בסופו של דבר החלטתי שפשוט חבל על הכאב ראש.

 

הרבה הישתנה בחודשיים האחרונים.

הדבר היחיד שעדיין לא הישתנה הוא שאני עדיין מקלל אותך כל ערב על האור הכחול שתקוע לי בעין כמו עצם בגרון. :-P

אופק.

 

חבל... אני במקומך לא הייתי מוותר. זאת פשוט החלפה של מנוע. ככה שאין כאב ראש אם באמת יש לך הכל.

 

 

תשמע... גם המד טורים שלך לא 100%.....

קו---------------------------------------

פורסם

טוב שיגעתם אותי איך אני מוסיף עכשיו עוד 385 סוסים?? :)

 

ואהבתי תציטוט של פיש "יש גם את התקציב ליגדוש אבל בסופו של דבר החלטתי שפשוט חבל על הכאב ראש."

 

בסוף התקנתי את הקיט יניקת אוויר קר* של AKA , עושה צליל מתוק , מעבר לזה עדיין לא הספקתי לגלות :\

don't think too much , you'll lose it.

פורסם

איך אתה מוסיף ? בקלות.

 

משלם לבחור בשם אלי, שנמצא במוסך ELI MAX POWER באיזור תעשיה סגולה בפ"ת (לקראת סוף רחוב בן ציון גליס, מול תחנת הדלק של פז) בין 20 ל 30 אלף ש"ח , והוא בשמחה יתן לך בתמורה עוד כ 300 כ"ס וגיר ידני :)

 

דע לך שמדובר בשיפור מאוד משמעותי, ודרוש בדחיפות קורס נהיגה.

פורסם
איך אתה מוסיף ? בקלות.

 

משלם לבחור בשם אלי, שנמצא במוסך ELI MAX POWER באיזור תעשיה סגולה בפ"ת (לקראת סוף רחוב בן ציון גליס, מול תחנת הדלק של פז) בין 20 ל 30 אלף ש"ח , והוא בשמחה יתן לך בתמורה עוד כ 300 כ"ס וגיר ידני :)

 

דע לך שמדובר בשיפור מאוד משמעותי, ודרוש בדחיפות קורס נהיגה.

כסף קטן :lol: .

 

אני יוותר על התענוג אבל אולי אני יעשה קורס נהיגה מתקדמת בקרוב...

 

ד"א מה עוד יש לאלי הזה שם , משהו פחות HARDCORE?

don't think too much , you'll lose it.

×
×
  • תוכן חדש...