Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב לנהג בודד ב 45K


sagi
שימו לב! השרשור הזה בן 6266 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היאריס יקרה מדי ולפי מה שהבנתי כמעט בלתי אפשרי למצוא אחת.

 

עזבתי קצת או הפונטו. בואו נדבר רגע על ה-206. שנת 2002 ידנית.

 

ההתלבטות הראשונה שלי היא בקשר לדגם. ה XR/T הרגילים או XS הספורטיבי?

 

האם הדגמים הרגילים חזקים מספיק לנסיעה בין-עירונית נעימה, בהנחה שאני לא מחפש את הספורטיביות?

 

אם אני כן בוחר להשקיע וללכת על ה XS, האם יש לצפות שעלויות התחזוקה שלו יהיו גבוהות משמעותית מה XT, כמו גם צריכת הדלק? אני מוכן לקבל עלויות גבוהות ב 10-20% אבל יותר מזה זה כבר יותר מדי.. מישהו מבעלי ה XS מוכן לחוות דעתו לגבי הפרמטרים האלה?

 

ודבר אחרון - האם הרכבים האלה נמכרים באופן סדיר מתחת למחירון? מצאתי XS אחת עם נתונים טובים למדי, "אבל" בעל הרכב דורש מראש מחיר נמוך בכ 10% מהמחירון.. האם זה צריך להדליק נורה אדומה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגרסאות הספורטיביות נמכרות לרוב מעל למחירון.

 

אין לך כל צורך בכך בשביל שיוט בינעירוני במהירות החוקית.

 

הגרסאות הבסיסיות בעלות מנוע של 1,400 יעשו את העבודה.

 

נכון, הם יעשו 0 ל100 ב12, 13, 14 שניות ולא ב9 ומשהו, אבל עלות אחזקתן תהיה זולה יותר כמו גם צריכת הדלק, מחיר הקנייה שפוי יותר, הרכב סביר להניח עבר חיים קלים יותר, ושתיהן ירגישו אותו הדבר על 110 באיילון.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה עם הקליאו II?

 

היא עולה על הפונטו בכל פרמטר בערך - נוחות, אבזור, התנהגות וכו' ונופלת ממנה רק במעט בעניין צריכת הדלק.

 

הקליאו II נמצאת ב"ראש הקטגוריה" ביחד עם ה206, רק מה?

 

מרפרוף ביד 2, עילעול במחירים המוצגים שם הבנתי שהקליאו II נסחרת במעט מעל פונטו משנתון מקביל הלא עוול בכפה :idea: .

 

בנוסף, הקליאו היא הבטוחה בקטגוריה, בין הנוחות אם לא הנוחה מבין כולם, ובעלת המנוע הטוב מבין כולם בקטגורית ה1.4 וה1.2 כאחד...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקליאו לקליאו? לא שיש לי טראומה מיוחדת מהנוכחית, אבל בכל זאת אולי כדאי לשנות קצת (למרות שמן הסתם זה רכב שונה לגמרי). איך האמינות של הקליאו 02-03 הידניות?

 

התחלתי לפזול מעט גם לכיוון הפורד פוקוס 01/02.. אני יודע שזו כבר קטגוריה אחרת (אין לי ממש צורך במשפחתית). העלות הבסיסית שלה דומה לשל 206 מאותה שנה. לא מפריע לי שהפוקוס אוטומטית. האם יש לצפות שעלויות התחזוקה של אחת כזו וצריכת הדלק יהיו גבוהות משמעותית משל ה 206?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה כתבה על הקליאו II כרכב משומש:

http://www.motocar.co.il/tests/test.aspx?VQ=KDM

לדעתי הכתבה די שלילית... אך זוהי רק דעתי...

 

שים לב לעלייה במרווח הטיפולים לעומת עלייה במחירי החלפים.

 

אין סיבה לעלות קטגוריה אם זה אינו צורך מהותי. כל עלייה בקטגוריה משמעותה עלויות נוספות.

בין אם באגרה, חלפים, צריכת דלק וכו'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם נחזור רגע לשאלתך לגבי הפונטו.

יש שתי סיבות ללמה אתה תמצא יותר דגמי SX ידניים מאשר דגמי ELX ידניים.

1. SX הגיעו רק בידני עד למתיחת הפנים. ולאחר מכן בגיר הרובוטי בנוסף לידני.

2. ELX הגיעו עם הגיר הרציף כבר מתחילת שיווקו של הדגם, יחד עם הגיר הידני. רוב האנשים העדיפו לקנות אותם עם גיר זה, מאשר עם הידני.

 

לי הייתה ELX רציפה במשך שנתיים. מאוד חסכונית בדלק, זריזה, מרווחת , ונוחה מספיק לטעמי. ההגה לא הכי ספורטיבי בעולם, אבל זה לא מה שמשנה כאן. לא הייתה לי טענה אחת כנגד הרכב הזה.

הטיפולים שלה מאוד זולים, אפילו הטיפולים של הפונטו שיש לי כיום זולים. לאומדן, טיפול 80K מלא בELX כולל טיימינג עלה לי 1600 ש"ח בזמנו במוסך המרכזי.

אם אתה כבר מכוון לפונטו, חפש ELX. גם עם הגיר הרציף היא עדיפה על דגמי ה SX לדעתי.

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, הגיע שבוע חדש ואולי גם הגיע הזמן לעשות משהו בפועל.

 

בינתיים הרכב שהכי נראה לי זה ה 206 1.4 2002, ידנית. היא נכנסת פחות או יותר בתקציב ולפי מה שקראתי אמורה להיות הנוחה מבין האופציות שהועלו וגם לא רעה לנהיגה.

 

עם זאת, מה שעדיין עוצר אותי זה בלבול לגבי האמינות/צריכת הדלק.

 

בקשר לאמינות אני שוב ושוב שומע שפיג'ו עדיין יכולה להתגלות כ"מכה" וזה די מפחיד אותי. הדעות שהועלו כאן ובמקומות אחרים בעבר מאוד מעורבות בהקשר זה..

 

בקשר לצריכת הדלק לא מצאתי שום כלום.

 

כמו כן, מישהו יכול להסביר מה ההבדל בין דגמי ה XR ל XT?

 

מצאתי כבר XR אחת שנשמעת די שמורה לפי הנתונים היבשים - ק"מ נמוך, טופלה במוסך מורשה ע"פ הבעלים. אבל - הייתה בליסינג בשנים הראשונות. המחיר שהוא דורש זה המחירון מינוס 8%, המחיר הסטנדרטי לרכב שהיה בליסינג.. האם זהו מחיר סביר לרכב בעל עבר כזה, או שמקובל להוריד יותר על ליסינג (אם בכלל מחליטים להתקרב, וגם בקשר לזה אני לא בטוח שכדאי..).

 

אגב, האם היו שינויים מהותיים ב 206 בשנים 2001-2003? אני תוהה אם יש סיבה להתאמץ להשיג שנתון גבוה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6266 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...