Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמעתי, וגם קראתי.

 

בארץ- כשאני רוצה לטייל בשטח- אני לא שואל אף אחד. נוסע ומטייל. אדמות ציבוריות, פתוחות לכל.

לפני שבועיים חזרתי משלושה חודשים בניו-זילנד.

יש שם 4 מסלולי 4X4 פתוחים לציבור. כל שאר השבילים שדורשים רכב שטח- הם אדמות פרטיות. אתה לא יכול לנסוע שם. בכלל.

באירופה- זה המצב לרוב. גם בחלקים נרחבים של ארה"ב.

 

אסף.

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

מעבר לזה, כל מקטרגי רכב השטח עדיין מפספסים משהו חשוב- מי שגרם לתאונה הוא האדם- הנהג- לא הרכב. גם אם הוא היה נוסע בBMW מגודלת- הוא כנראה היה גורם לתאונה באותם תנאים לא מדויק . הוא היה גורם לתאונה אולי אבל סביר להניח שהוא היה פוחד יותר ולכן מבחין יותר במה שקורה מסביבו והיה מנסה לבלום . ולבלום בבמוו זה הרבה יותר טוב מרכב שטח . אז אם תקח את מרחק העצירה הנמוך יותר + מקדם הפחד שהיה גורם לו לעוד שניה של ערנות , ואתה מקבל מרחק בלימה שהיה גורם להרבה פחות נזק ממה שנגרם.

מחר מישהו יעשה תאונה במכונית ספורטיבית קטנה- ידרוס ילד על מעבר חציה, למשל, ומייד כולם יעשו עליהום על מכוניות ספורטיביות קטנות, ויגידו שהכי גרועים הם אלו ב106 ראלי.

 

ועוד משהו- חלקכם הגדול מניח שמי שנוהג בטוארג (לדוגמה) נהיה מייד נהג מחורבן. אז מה... אין לדני לוי סיכוי לנצח מירוצים (סליחה, אימונים) עד שהוא יחליף את האוטו היומיומי שלו??..

לא נראה לי שדני לוי או כל אחד נורמלי שקורה לעצמו חובב נהיגה מעיז לנהוג בלי לשים לב לתנועה . ודני לוי יודע היטב את מגבלות הכלי שלו ולוקח אותם בחשבון . אתה רוצה לומר לי שכל הנשים שמובילות ילדים לביה"ס יודעות? לא ! אבל מה ההבדל ? הן נוסעות עם ילדים אז הן מפחדות ונזהרות קצת . הוא כנראה חשב שהוא חצי אלוקים ,ולא פחד ,כי לא יקרה לו כלום ולכן זה נגרם .

 

אסף.

בקיצר אל תתחילו להיות לי צדיקים/תמימים/או כל דבר אחר . ושוב פעם לא היה מענין אותי במיל כמה כסף יש לו וזה לא צריך להיות האישיו . אם אדם מרוויח כסף ביושר מגיע לו בכיף להנות ממנו . כול עוד הוא מבין שיש אנשים שאין להם . ולא משנה למה , והוא לא צריך לחשוב שבגלל שיש לו , אז כולם על הז**ן שלו . להיפך אם יש צריך להיות לך אחריות לאלו שאין .אז אתה לא רוצה לא צריך אבל להתנהג ובכביש כאילו שהם כמעט לא קיימים זה כבר מוגזם.

ולצפות שכול המדיה /העסקים/פוליטיקאים/משפטנים , יזדעקו להקל עליו כי הוא מי שהוא זה כבר מרתיח .

אתה רוצה באמת ובלב שלם לומר לי שאם שמו היה בוזגלו משדרות היו מתנהגים איתו כמו שהתנהגו עם זה ?

אני חושב שלא , אבל כל אחד יכול לענות על זה למצפונו והאמת שלו

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

וואלה- אין לי מושג איך היו מתנהגים עם כל אחד אחר (לא צריך ללכת עד בוזגלו מאיפה שלא יהיה- גם עם אסף מתל אביב היו מתנהגים כמו עם הבוזגלו ההוא, כנראה).

 

ואתה צודק בזה שנהגים מחורבנים הם נגים מחורבנים, לא משנה באיזה רכב הם נוהגים-

ונכון שרכב שטח הוא פחות יציב ופחות בולם ופחות הכל מרכב כביש.

המסקנה שלי היא שאסור לתת לנהגים מחורבנים לנהוג- צריך לעשות מהם נהגים יותר טובים.

המסקנה שלך היא שבגלל שיש נהגים מחורבנים שנוהגים ברכבי שטח- אסור ללתת לרכבי שטח לנסוע בכביש.

 

ושוב- תחשוב מה יקרה אם בן של עורך דין מפורסם ב106 ראלי ידרוס ילד במעבר חציה ויתחיל עליהום תקשורתי על כל בעלי ה106 ראלי, בשם איזשהו ספין תקשורתי.

 

הדעות שאתם מייצגים כאן, מתמיהות אותי. הם מתאימות לפורום חובבי המשפחתומטיות 1600 הכסופות. לא לפורום חובבי רכב.

אסף.

פורסם

...ובכלל, אני לומד שהבעיה האמיתית היא לא עם SUVים אלא עם רכבי ליסינג...???

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=113723

:smile:

 

(ואגב, הנה הרכב שלי בצוותא עם כמה רכבי ליסינג... לסגור מעגל באופן משעשע:

http://www.kvishim.co.il/kvishim/Articles.asp?id=196&m=1

)

אסף.

פורסם

הצדק עם אסף. אתם עושים עליהום כישראלים אופייניים, ואפילו לא חושבים איך זה חל עליכם.

לדברים האלו נוטה להיות צורה של בומרנג. היום בעלי הטוארג, מחר אתם.

 

סלחו לי, אבל טוארג TDI הרבה יותר הגיוני והרבה פחות מזיק מאיוו 9. הוא לא צורך יותר דלק, הוא יותר בטוח לנוסעיו וכנראה מזהם פחות. אל תדברו איתי על בטיחות אקטיבית - כל יתרון מובנה שיש למכוניות מסוגה של האיוו מבחינה אקטיבית בטל בשישים לעומת סוג הנהיגה אותו היא מעודדת.

בנוסף, היא לא בדיוק זולה, ולרוב נרכשת על ידי אנשים מבוססים במשבר אמצע החיים, בדיוק כמו העו"ד מהפונטו.

 

איך הייתם מרגישים אם משרד התחבורה היה אוסר מכירה של כאלו? או מעלה עליהן מס? לא היה לכם נחמד, נכון?

 

אתם, בטיפשותכם חסרת הגבולות, עושים את החיים קלים בשביל האוייבים שלנו. האוייבים שלנו, למקרה ששכחתם, הם התנועות הירוקות (גם אם כולנו אוהבים טבע וירוק, איך נוכל להסכים למצע שדורש איסור של שיווק כלי רכב מסויימים?), הם התנועות הסוציאליסטיות שדורשות עוד ועוד מיסים, והם אור ירוק\הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים\משרד התחבורה.

כולם, כל אלו, שמים לנו רגליים בדרך לנירוונה מוטורית.

כמובן שהחיים הם מכלול של איזונים וכו', ולכן הגורמים שלעיל תמיד יתקיימו (וטוב שכך). זה לא אומר שצריך להצטרף אליהם בשביל לדפוק שכבה אחרת במגזר שלנו (מגזר רוכשי כלי הרכב, לתשומת ליבכם), בטח לא בידיעה שמחר זה יחזור אליכם.

 

כל הדיון הזה הלך לכיוון מאוד לא נכון. הבעיה היא הרי באמת לא ברכבי השטח, אלא במי שנוהג בהם.

חוצמזה, אף אחד לא פצה פה כשמכרו פה רבבות טנדרים בגלל הקלות במע"מ. שימו לב - אנשים קנו משאיות בשביל להתחמק מתשלום מס, ולאף אחד לא היה אכפת.

אבל, הטוארגים מעבירים אתכם על דעתכם. האם זה משיקולים רציונליים? לכאורה. אבל רק לכאורה.

שוב, אטרח לציין, כי טוארג מזיק פחות, בכל מובן, מאיסוזו איפון כפול הנעה עם שלדת סולם ומגן חזירים מקדימה.

 

האמת היא, שאתם פשוט לא אוהבים אנשים עם SHOWOFF. זה בסדר, גם אני לא ממש, אבל מכאן ועד להגיד להם מה לעשות ואיך לחיות - הדרך ארוכה.

 

אז מה כן היה צריך להיות הדיון, לפחות בחלקת האינטרנט הקטנה שלנו? כנראה שהיה יותר מועיל לדון בדרכים להוריד את המיסוי כך שאף אחד, כולל אם חד הורית קשת יום, לא יצטרך לסוע בפונטו.

על התרומה של הטוארג לתוצאה המחרידה ידעתם לספר, על התוצאה אם הייתה זו, נניח, מגאן ולא פונטו - לא?

 

בקיצור, פקחו עיניים, תסתכלו מסביבכם. יש כאן מספיק צרי עין, מספיק אמהות פולניות, מספיק פרמיטיבים ומספיק שודדי כספים שרק מחפשים אותנו - אסופת אנשים שנהנית בצורה לחלוטין לא קורקטית.

אל תתנו להם את הנשק.

 

ואגב, נתקלתי בהרבה יותר אלימות כביש מצד מכוניות חבוטות\ליסינג מאשר מבעלי SUV-ים נוצצים.

סתם שתדעו.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...