Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי את המגבר שבחתימה שלי 4 ערוצים רכשי ביום שישי

עכשיו בספרון של המגבר יש הסבר לשיטת קירור מיוחדת

לפי הספרון צריך לפתוח את החלק המרכזי של המגבר ושם בפנים לחבר עליו את אחד הקבלים שקיבלתי

מישהו יודע במה מדובר?

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

פורסם

זו היא אופציה לחיבור של מאוורר לקירור של המגבר... בדרך כלל המגברים שלהם לא מתחממים, לרמות שמצריכות קירור, אלא עם אתה שם אותם בקופסא סגורה (בניות שקופות למיניהם) ואין שם זרימה של אויר חופשי, אז כן ציך אותו.

זהו הבחור:

http://www.lightningaudio.com/2004/products/product.asp?prodID=583

פורסם
כזה יש לי על המגבר עצמו כמו בלינק

מה שיש לך (לגם לי - בחותמת) זו היא רק הרשת עם 4 ברגים עם אני לא טועה, ברגע שתרכוש את המאוור , צריך לפרק את הרשת ושם מתחת יש את המקום שלו עם הפלג החיבור (שמצויין בספרון והכבל שקיבלת).

 

בברכה.

פורסם
זו היא אופציה לחיבור של מאוורר לקירור של המגבר... בדרך כלל המגברים שלהם לא מתחממים, לרמות שמצריכות קירור,

הקירור מאריך את חיי המגבר וגורם לו לעבוד בצורה מיטבית.

 

אפשר תמיד להוסיף מאוורר, זה רצוי ומומלץ, גם אם המגבר לא מתנתק בגלל חום יתר.

הצליל מתעוות בגלל חימום יתר של הרכיבים, הרבה לפני שהמגבר נכבה בגלל הגנת חום .

ZZR

פורסם

המגבר איכותי, אני מאוד מבסוט ממנו

אבל חלש... בכל זאת 50 רמס זה מעט אפילו למורל פולס...

אם יש לך אפשרות להביא את ה B2.400.4 שלהם תעשה זאת.

×
×
  • תוכן חדש...