Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה אני בהתלבטות לקנות מגבר שמתי עין על כמה דגמים

 

PIONEER GM-X354

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=490&CatCode=91

מפרט טכני:

Specifications PWM MOSFET Power Supply Continuous Power (14.4V): 35Wx4 (4ohm), 40Wx4 (2ohm), 70Wx2 (4ohm) Max Power (14.4V): 70Wx4 (4ohm), 140Wx2 (4ohm) Frequency Response: 10Hz - 50kHz (0,-1dB) Total Harmonic Distortion: 0.008% (1kHz, 4ohm) Signal-to-Noise Ratio: 100dB (IHF-A) Dimensions: 11" x 2-5/16" x 9-5/16" Features Bridgeable 2/3/4 Channel Capability Balanced Isolator Input Circuit Screw-Type Power/Ground Terminals Screw-Type Speaker Terminals RCA Inputs (4 Channel) RCA Outputs (Full Range) Hi-Volt Input Level Control (400mV-6.5V) Molex Type Speaker Level Inputs (4 Channel) Selectable Crossover: 80Hz, -12dB/oct. LPF or 80Hz, -12dB/oct. HPF (A,B Ch.)

 

401288.JPG

 

אני ממש לא מבין את המפרט הטכני שלו ! פעם אחת כתוב 70X4 RMS ופעם שניה 35X4 RMS

מה הכוח האמיתי שלו? כיאני רוצה להגביר תחילה זוג קומפוננט מורל פולס 100 אר אמ אס אני רוצה לדעת אם הוא יספיק.?

 

 

 

המגבר השני ששמתי עליו עין זה

 

מגבר לרכב 4 ערוצים של CADENCE מדגם VA600

 

http://www.agasi.co.il/scripts/prodView.asp?idProduct=91

 

 

מפרט טכני:

 

- 4x50 וואט RMS ב 4 אום.

- 4x75 וואט RMSב 2 אום.

- ניתן לגישור ל 2x150 וואטRMS .

- 2X300וואט RMS PEAK BRIDGE.

- טווח היענות 20hz-25khz .

- יחס אות לרעש 100DB.

- DAMPING FACTOR 200-100hz.

- THD 0.05& .

 

BM72693136200552132238.jpg

 

 

 

איזה מהם יותר חזק? יותר איכותי? יותר אמין?

 

תודה מראש לעונים

חג שמח

קומפוננט: ‏6.5 ‏אינטש PULSE Morel

רדיו דיסק: Pioneer DEHP4050UB

מגבר : HIFONICS TXI640

סאב : 12'' pioneer impp 450w

 

פורסם

לגבי הפיוניר... לא לגעת..זה מגבר מאוד חלש..

זה כתוב לך פעמיים משום שהוא מוציא 4X35 ב-4 אוהם ו-4X75 ב-2 אוהם.

במילים פשוטות אם אתה רוצה להגביר את המורל פולס זה לא המגבר בשבילך.

חוץ מזה..מי קונה פיוניר? =)

 

הקאדנס אומנם קצת יותר חזק...אבל גם עליו לא הייתי ממליץ בשביל הפולס.

תחשוב קצת יותר יקר.

אתה צריך מגבר שיתן לך מינימום 4X75 ב-4 אוהם.

ולמה דווקא מגבר 4 ערוצים אם אתה רוצה להגביר רק קומפוננט אחד?

מגבר 2 ערוצים יספיק.

דולפינים יש בנשיונל ג'יאוגרפיק - לי יש אלפיין (RST)

היה לי סיוט היום בלילה - חלמתי שהמגברים שלי נכנסים למצב הגנה!!

פורסם

אם אפשרות להוסיף 6X9 בעתיד הרחוק או סאב

 

בגלל זה 4 ערוצים

קומפוננט: ‏6.5 ‏אינטש PULSE Morel

רדיו דיסק: Pioneer DEHP4050UB

מגבר : HIFONICS TXI640

סאב : 12'' pioneer impp 450w

 

פורסם

בעתיד הרחוק...

 

בעתיד הרחוק תקנה מגבר נוסף, עכשיו תקנה מגבר שיוכל להפיק מהפולס את המיטב.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

50 RMS זה לא מספיק למורל פולס

 

בעודש שמדובר בפאנל 35X4 מובנה של הטויוטהקורולה.?

קומפוננט: ‏6.5 ‏אינטש PULSE Morel

רדיו דיסק: Pioneer DEHP4050UB

מגבר : HIFONICS TXI640

סאב : 12'' pioneer impp 450w

 

פורסם

מה הקשר בין ה35*4 של ה"פנל" לבין ההספק של המגבר?

 

הספק של 50W זה לא הספק גרוע (זה מספיק לעשות נזק בלתי הפיך לאוזניים). אבל, תוכל להגיע לביצועים טובים בהרבה עם הגברה באיזור ה 100-120. יש כאלה, אני בינהם, שימליצו לך להשתמש במגבר חזק ב10%-33% מעבר ליכולת ספיגת ההספק של הרמקול וזאת בתנאי שהמגבר יכוון בצורה טובה.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

×
×
  • תוכן חדש...