Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניה מרוכזת של בליינדר M-20 לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני למעלה מחצי שנה אני וירון זורע ניסינו לארגן ללא הצלחה רכישה קבוצתית של מכשירי בליינדר M-10,

 

לאחר המון זמן שאני מנסה לתפוס את היבואן הצלחתי היום ויש כמה חדשות.

 

אין אפשרות להשיג את הM-10 אלא את המחליף M-20.

 

מחיר הM-20 הוא 2380 שקל וניתן לקבל הנחה די גדולה על קניה קבוצתית של 10 רוכשים ויותר.

 

לכל המעוניין להצטרף לקניה נא לפנות אליי בה"פ

 

תודה רבה

 

שי

 

מצורף לינק לאתר SpeedTraps שבחנו את המכשיר

 

http://www.speedtraps.co.il/pages/newhome.html

 

להכנס לקטגוריה של "הגן על עצמך" "משבשי ליזר" "בליינדר M-20"

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תוספת

 

מדובר על הנחה של 10 אחוז אבל לדעתי ככל שהקבוצה תגדל גם ככה ההנחה שלנו תגדל

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
למישהו ידוע מה ההבדלים בין ה-M10 ל-M20 ?

 

לפי הבנתי אין הבדל ענק

 

מדובר בשידרוג של הM-10 הישן.

 

היתרונות של המכשיר החדש על הישן לפי הבנתי הוא בעיקר בכיסוי שטח גדול יותר.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
זה רק אני או שזה לא חוקי?

חוץ מזה כשתופסים אותך עם זה זה לא טוב....

 

אז יעצרו אותך ללילה בתא חשוך עם כמה נרקומנים, מה הסיפור :?:

 

נכון להיום אין חוק לגבי בליינדר,

 

תריץ חיפוש היו דיונים ארוכים בנדון

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
למישהו ידוע מה ההבדלים בין ה-M10 ל-M20 ?

 

לפי הבנתי אין הבדל ענק

 

מדובר בשידרוג של הM-10 הישן.

 

היתרונות של המכשיר החדש על הישן לפי הבנתי הוא בעיקר בכיסוי שטח גדול יותר.

 

שי

 

תודה

לכל המהססים, אני ממליץ בחום על הבליינדר הוא הוכיח את יעילותו ב-4 הזדמנויות שונות

הטריגר לרכישה היה אחרי שמימלזו אותי (הצלחתי לבטל את הדוח) שווה כל שקל גם אם מכניסים לחישוב את החרמתו.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

אני גם רוצה, בעקבות פעילות האכיפה המוגברת בזמן האחרון :?

 

יש פה מישהו שהתקין כבר M-20? אני רוצה לראות את צורת ההתקנה, אני צריך התקנה ניתנת לפירוק מדי פעם (רכב ליסינג).

 

אגב, אני חדש פה, לפחות מבחינה אקטיבית... אני קורא את הפורום כבר הרבה זמן ושורץ גם בפורומים המקבילים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
אני גם רוצה, בעקבות פעילות האכיפה המוגברת בזמן האחרון :?

 

יש פה מישהו שהתקין כבר M-20? אני רוצה לראות את צורת ההתקנה, אני צריך התקנה ניתנת לפירוק מדי פעם (רכב ליסינג).

 

אגב, אני חדש פה, לפחות מבחינה אקטיבית... אני קורא את הפורום כבר הרבה זמן ושורץ גם בפורומים המקבילים.

 

לכמה חבר'ה בפורום יש כבר M-10 זמן מה והם מאוד מרוצים, הM-20 חדש ולדעתי עדיין אין אותו לאנשים פה.

 

תהליך ההרכבה של המכשיר הוא קל אבל אי אפשר לפרק ולנתק אותו כמו גלאי, הוא אמור להתחבר לגריל הקידמי של הרכב.

 

ראה באתר

 

http://www.blinder.dk/uk/install.htm

 

 

install-mounted.jpg

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

אני יודע שזה מתחבר לגריל...

 

הכוונה היתה יכולת לפרק 2-3 פעמים בשנה כשמוסרים את האוטו לטיפולים, טסט וכו' - לא לפרק ולהרכיב כל יום! זה כן אפשר?

 

אני פשוט מפחד לתת להם את האוטו לטיפול ולקבל אותו חזרה בלי המכשיר ואז לך חפש - אין להם שום אחריות על פריטים שהושארו ברכב...

 

יובל,

בשאיפה לקורולה "FULL ל.א" - ולנטיין כבר יש, מעניין מה חסר :roll:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.


×
×
  • תוכן חדש...