Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורת ABS בפולו GTI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שחפרתי פה בחיפוש וקראתי את כל הסיפור על החיישנים והתקלות שיכולות להיות גם במחשב,

יש לי שאלה.

 

בפולו GTI שהלכתי לראות השבוע, נורת ה-ABS דולקת באופן קבוע מרגע ההתנעה (נורית עם המילה "ABS" בצבע צהוב).

בעל הרכב טוען שככה זה "נהיה" לו פתאום ואף אחד בצ'מפיון לא יודע מה זה. אני לא כל כך תמים ומה לעשות, אני לא מאמין לו.

 

השאלה העיקרית היא:

האם בבדיקה של מכון רכב (מ.מ.מ, קומפיוטסט וכדומה) יצליחו לעלות על הבעיה ולהגיד לי מהי?!

כי חוץ מהבעיה הזאת הרכב נראה בסדר גמור.

 

 

תודה,

טל

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

תיכף יכנסו בעלי VAGים ויתנו מידע נוסף...

 

תקלה כזו יכולה לנבוע מחיישן שרוף שיעלה כמה מאות שקלים ועד מחשב ABS/רכב (תלוי איך הרכב בנוי) שיעלו כמה אלפי שקלים.

 

מכון בדיקה לא יכול לעלות על התקלה הזאת. אני חושב שאת המידע הכי טוב תוכל לקבל בקהילות מעבר לים המתמחות בתוצרת VAG.

 

בהצלחה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

בוקר,

 

המוכר משחק אותה לא יודע.

כבעל גולף דור 4 ו-5 אני מכיר את רכבי הקונצרן, במידה ונדלקת נורת אזהרה של מערכת ABS אזי קיימת תקלה בחיישנים המותקנים בגלגלים או מחשב ABS תקול ,במידה ומבצעים איפוס תקלות מחשב והבעיה לא נעלמת זוהי הוצאה כספית שיכולה להסתיים גם ב-6000 שקל.

לפני הקנייה מומלץ לבדוק את הבעיה במוסך של צ'מפיון.

במכוני בדיקה לא יכולים לקבוע מאיפה הבעיה נובעת.

איזה כייף לי :)

פורסם

היה פה פעם שרשור בנושא, מומלץ לחפש.

בנוסף:

למיטב הבנתי , במעבדתם של נ. אייל ואלדר הסכום המקסימלי שעלול לעלות פתרון תקלה כזו הוא 2000 ש"ח.

 

היתה לי את הבעיה (נורה נדלקת פעם ב...), פירקתי גלגלים , ניקיתי חיישנים - נעלמה כלא היתה.

קשה להאמין לאילו רמות טינופת חיישנים אלו יכולים להגיע !

 

נ.ב. רשת מוסכי צ'מפיון בדרך כלל אומרים אוטומטית שצריך להחליף מחשב , לפי מה ששמעתי , וכמובן דופקים מחיר מופקע.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

זו לא מחלה ! חיישנים מתלכלכים כתוצאה מנסיעה בדרכי עפר גשם ובוץ.

 

נקה את החיישנים בכול 4 הגלגלים.

איזה כייף לי :)

פורסם

במכון בדיקה לא ניתן לבדוק מדוע מע' ה ABS אינה תקינה. כל מה שכתבו קודמי נכון בקשר לאפשרויות גורם התקלה. אכן במעבדת נ. איל ושות' (שבאשדוד) ניתן (בדרך כלל) לאבחן ולתקן התקלה כולל מחשב המע' והמחיר יותר מתקרב ל 2500 ש"ח.

אתה יכול להתמקח עם המוכר וסכם איתו שהוא מתקן התקלה ואתה מקבל מכונית תקינה ועליך לוודא שאומנם בוצע תיקון והמע' פועלת ולא רק בטלו את נורת האזהרה כדי לרמותך.

אפשרות שנייה שאתה מוריד למוכר ממחיר הרכב וזה במשא ומתן ביניכם.

בהצלחה ובברכת חג שמח - רפי לין :-)

פורסם

XENON - כי אתה לא תתעלל ברכב של מישהו אחר, שלא שייך לך ואתה בקושי מכיר אותו (בטח לא כשהוא יושב לידך..)

מה גם שבמידה והABS לא עובד (וגם אם כן) בלימה פתאומית מ100 קמ"ש עלולה להיות בעלת השלכות קטלניות

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
XENON - כי אתה לא תתעלל ברכב של מישהו אחר, שלא שייך לך ואתה בקושי מכיר אותו (בטח לא כשהוא יושב לידך..)

מה גם שבמידה והABS לא עובד (וגם אם כן) בלימה פתאומית מ100 קמ"ש עלולה להיות בעלת השלכות קטלניות

לא הבנת מה הוא כתב? לקחת את הרכב לכביש מבודד, הגיע למהירות מסויימת ולבדוק את יעליות הABS

כך שאם זה לא עובד יהיה לו מספיק מרווח כדיי להמנע מהשלכות קטלניות

1.8T 8)

פורסם
... זוהי הוצאה כספית שיכולה להסתיים גם ב-6000 שקל.

לפני הקנייה מומלץ לבדוק את הבעיה במוסך של צ'מפיון.

במכוני בדיקה לא יכולים לקבוע מאיפה הבעיה נובעת.

תודה רבה על התשובה, אך איני חושב שבעיה כזאת יכולה להגיע לסכום של כ-6K ש"ח.

אחרי בירורים קטנים גם פה (בפורום) וגם אצל מוסכים אחרים, אף אחד לא זרק סכום שמגיע ל-6K.

לגבי הבדיקה הבנתי, האוטו ילקח לצ'מפיון בבני-ברק (חבר של אבא מכונאי מוסמך שם...)

ואם גם להם לא תהיה תשובה מספקת, הוא יבדק ב"פליקס".

נראה לי שאני יעשה את הבדיקות לפני בדיקת 'מכון בדיקה'.

 

היה פה פעם שרשור בנושא, מומלץ לחפש...
ההודעה הזאת נכתה אחרי החיפוש אחי, כך הבנתי פחות או יותר מה הבעיה ונסחתי את השאלה בהתאם.

 

... אכן במעבדת נ. איל ושות' (שבאשדוד) ניתן (בדרך כלל) לאבחן ולתקן התקלה כולל מחשב המע' והמחיר יותר מתקרב ל 2500 ש"ח.

אתה יכול להתמקח עם המוכר וסכם איתו שהוא מתקן התקלה ואתה מקבל מכונית תקינה ועליך לוודא שאומנם בוצע תיקון והמע' פועלת ולא רק בטלו את נורת האזהרה כדי לרמותך.

אפשרות שנייה שאתה מוריד למוכר ממחיר הרכב וזה במשא ומתן ביניכם.

בהצלחה ובברכת חג שמח - רפי לין :smile:

רפי. תודה רבה וחג שמח גם לך.

הרכב ילקח לבדיקה ובאמת נראה מהי עלות התקלה. כנראה שהאפשרות השניה (להוריד לו במחיר...)

תצא לפועל וכך אני אוכל לתקן את הרכב בראש שקט. דרך אגב, נ. איל ושות' מתקינים מחשב ABS חדש ומקורי?

 

 

בכל מקרה, תודה וחג שמח וכשר לכולם.

למי שיש עוד תאוריות/סיבות/פתרונות מוזמן לכתוב ולעזור.

 

טל

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

העניין יבדק בימים הקרובים ואני יחזור עם תשובה.

תודה לכל מי שהעלה פתרונות.

 

טל

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

איל נוימן הוא מבין הבודדים בארץ שמתקנים את מחשב ה ABS ויש לו גם מומחיות נוספת באלו של קונצרן VAG. בעל הרכב הקודם לא תיקן כנראה את מע' ה ABS בגלל עלויות כספיות.

במוסכים מורשי פולקסווגן רק מחליפים למחשב חדש ואין הם יכולים לתקן מחשבי רכב.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...