Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל מי שאמר שמשטרה תוזיז את האנשים , הוא טועה , טועה בגדול

אצלנו בשכונה יש מנהג ישיבה על הספסלים במשך שנים , אף אחד לא מצליח להוזיז

את האנשים , לא משטרה , לא איומים ( מעניין מי יושב בדרך כלל בספסלים הללו)

ולא כלום , השכנים פשוט למדו לחיות עם הרעש והאנשים שיושבים למטה

בספסלים... פעם גם אני הייתי יושב איתם , אבל עברו הזמנים ...

ועכשיו פתחו אצלנו גן חדש , אז כולם עברו לשם ללילות של עישון וצחוקים...

כל לילה עד אור הבוקר...

משטרה לא תעזור שכן אין לה זכות לגרש אנשים ממקום מסויים , פשוט שהמשטרה באה

מדברים בשקט , ושהיא הולכת חוזרים למוטב....

אצלנו למשל המשטרה לא עוצרת אפילו ( מפחדים....)

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
סבבה,אבל על התכווצת אתה צריך להסכים לא .............. :wink:
.

 

לא הבנתי, "התכווצת"?

הסבר!

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

דניאל הנה כמה רעיונות שעלו במוחי:

א)תצטרף אליהם ותציע להם לעבור משם בתור "חבר"

ב)תשים גלימה שחורה ומסיכה כמו בסרט הצעקה ותרדוף אחריהם עם סכין קצבים(תאמין לי שאחרי זה הם לא חוזרים :lol: )

ג)תאסוף חרא מהכלבים\חתולים בשכונה שלך ותפזראת זה על כל האיזור

ד)תשלם לאנשי העולם התחתון שיעזרו לך

ה) תארגן כמה חברים עצבניים ותראו להם מזה בעצמכם

ו)תצא ערום מהבית ותרדוף אחריהם

ז)תקרא למשטרה (not)

ח)תמצא לך מקום מסתור לא בתוך הביית ומשם תזרוק עליהם ביצים.

ט)תנסה לדבר איתם ביפה.

 

מקווה שעזרתי :lol:

פורסם
דניאל הנה כמה רעיונות שעלו במוחי:

ב)תשים גלימה שחורה ומסיכה כמו בסרט הצעקה ותרדוף אחריהם עם סכין קצבים(תאמין לי שאחרי זה הם לא חוזרים :lol: )

ו)תצא ערום מהבית ותרדוף אחריהם

מקווה שעזרתי :lol:

 

 

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

פורסם
דניאל הנה כמה רעיונות שעלו במוחי:

א)תצטרף אליהם ותציע להם לעבור משם בתור "חבר"

ב)תשים גלימה שחורה ומסיכה כמו בסרט הצעקה ותרדוף אחריהם עם סכין קצבים(תאמין לי שאחרי זה הם לא חוזרים :lol: )

ג)תאסוף חרא מהכלבים\חתולים בשכונה שלך ותפזראת זה על כל האיזור

ד)תשלם לאנשי העולם התחתון שיעזרו לך

ה) תארגן כמה חברים עצבניים ותראו להם מזה בעצמכם

ו)תצא ערום מהבית ותרדוף אחריהם

ז)תקרא למשטרה (not)

ח)תמצא לך מקום מסתור לא בתוך הביית ומשם תזרוק עליהם ביצים.

ט)תנסה לדבר איתם ביפה.

 

מקווה שעזרתי :lol:

לא יעבוד מניסיון !

 

 

 

 

 

סתם לא

אני ביקשתי מהם עבור "בתור חבר" שמע דניאל זה הקאנטה שלנו אין מה לעשות

ד וה - הם יבואו :?

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

הנה עוד רעיון:

אמרת שהם יושבים בחניה,אז קח את האוטו וכשאתה חוזר הבייתה תיכנס

לחניה במהירות בלתי סבירה בעליל ותעצר 10 ס"מ לידם ע"י בלימה

ברגע האחרון (אם יש אפשרות לעשות זאת בעזרת הרמת הנד ברייק זה יהיה

יותר טוב),אחרי מספר פעמים שכמעט תהרוג אותם הם יעזבו מרצונם החופשי.

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם

אני רואה שאני צריך להיות יותר יצירתי.

זה מה שאתה עושה.

 

תזמין איזה מישהי הבייתה(חברה אם יש) ותתחיל לריב איתה בכאילו. תוסיף לזה איומים לרצח+צעקות+כלים שנישברים+חבילת חזיזים במקום אקדח אמיתי +צבע מאכל אדום שמשפריץ החוצה מהחלון עליהם

והם לא יחזרו לשם בטוח :lol:

פורסם
אני רואה שאני צריך להיות יותר יצירתי.

זה מה שאתה עושה.

 

תזמין איזה מישהי הבייתה(חברה אם יש) ותתחיל לריב איתה בכאילו. תוסיף לזה איומים לרצח+צעקות+כלים שנישברים+חבילת חזיזים במקום אקדח אמיתי +צבע מאכל אדום שמשפריץ החוצה מהחלון עליהם

והם לא יחזרו לשם בטוח :lol:

 

 

הם אולי לא יחזרו , אבל לשם שינוי , הפעם המשטרה תחזור גם תחזור....

:D

פורסם

גם אני סבלתי מהתופעה הזו...

 

קרוב לבית שלי יש רחוב ששם נמצאים כל הנערים ה"גנסטרים" של האזור, הם נוהגים לעבור בשביל שנמצא מאחורי הבית שלי (ליד החלון שלי) תוך כדי שהם צועקים ועושים בלאגן, ולפעמים הם פשוט עוצרים בשביל סתם כדי לשבת כמה זמן לפני שהם ממשיכים הלאה, ועושים רעש שחבל"ז בדרך כלל בשעות הלילה המאוחרות.

 

אני שבדברים האלו אני קריזיונר, פתחתי את החלון וצעקתי להם לסתום את הפיות, לאחר שקיבלתי קללות בתגובה, לקחתי אלה ויצאתי אליהם בתחתונים, לא לקח להם הרבה זמן לברוח (כל עוד רגליהם שלמות), מאז הם לא עוברים יותר בשביל הזה.

 

אני באמת לא אלים ולא רואה את האלימות כפיתרון לשום דבר, אבל במקרים קיצוניים צריך להפעיל גם את הצד הזה, וגם שנערים "גנסטרים" לא מבינים אחרת.

Finger's gonna kill me.

פורסם
גם אני סבלתי מהתופעה הזו...

 

קרוב לבית שלי יש רחוב ששם נמצאים כל הנערים ה"גנסטרים" של האזור, הם נוהגים לעבור בשביל שנמצא מאחורי הבית שלי (ליד החלון שלי) תוך כדי שהם צועקים ועושים בלאגן, ולפעמים הם פשוט עוצרים בשביל סתם כדי לשבת כמה זמן לפני שהם ממשיכים הלאה, ועושים רעש שחבל"ז בדרך כלל בשעות הלילה המאוחרות.

 

אני שבדברים האלו אני קריזיונר, פתחתי את החלון וצעקתי להם לסתום את הפיות, לאחר שקיבלתי קללות בתגובה, לקחתי אלה ויצאתי אליהם בתחתונים, לא לקח להם הרבה זמן לברוח (כל עוד רגליהם שלמות), מאז הם לא עוברים יותר בשביל הזה.

 

אני באמת לא אלים ולא רואה את האלימות כפיתרון לשום דבר, אבל במקרים קיצוניים צריך להפעיל גם את הצד הזה, וגם שנערים "גנסטרים" לא מבינים אחרת.

 

עדי, עם איך שאתה נראה, האלה מיותרת :D

הם ירוצו מפחד ברגע שיראו אותך (ועוד בתחתונים :shock:)....

 

(הכל בצחוק כמובן :))

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
הנה עוד רעיון:

אמרת שהם יושבים בחניה,אז קח את האוטו וכשאתה חוזר הבייתה תיכנס

לחניה במהירות בלתי סבירה בעליל ותעצר 10 ס"מ לידם ע"י בלימה

ברגע האחרון (אם יש אפשרות לעשות זאת בעזרת הרמת הנד ברייק זה יהיה

יותר טוב),אחרי מספר פעמים שכמעט תהרוג אותם הם יעזבו מרצונם החופשי.

 

LOL

אתה באמת מצחיק.

אני מנתניה. אני רוצה להיות במקום שבו תעשה דבר כזה לערס נתנייתי.

זה יהיה מחזה משעשע מאוד.

אצלי המצב הרבה יותר בעייתי, אני גר בקומפלקס של 3 בניינים (סלאמס...אין כסף בבית...) שבמרכזו יש גן ציבורי גדול. בלילות החופש הגדול יש כאן התאספויות עד השעות הקטנות של הלילה מלוות בסטייג'ים\תחרויות של קטנועי 50 סמ"ק קצוצי אגזוז (או מה שזה לא יהיה), למשטרה אין סיכוי מולם כי הרבה יורת קל לברוח עם טוסטוס כאן, מה גם שהמשטרה בנתניה לא ממש עושה את עבודתה...

בקיצר, הדבר היחיד שעזר היה לרדת יום אחד למטה עם עוד שני חברים "גדולים" ופשוט "להפיל" אחד אחד מהקטנועים שלהם... זה עלה בהמון קללות, די הרבה שפשופים ומכות (לא לנו זה בסדר :lol: ) אבל נכון לעכשיו המצב שקט מאוד בלילות...

זה בטח ישתנה עוד שבועיים שלוש... :roll:

:-)

פורסם
כמו שאמרתי ,

אני לא מבין מה הבעיה להזמין משטרה ?

 

תזמין משטרה כמה פעמים והם יעלמו.

 

רציני !.

המשטרה באים אומרים להם להיות בשקט והם לא שמים עליהם קצוץ

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

ועכשיו בנימה רצינית.

 

תארגנו מכתב תלונה לעריה\משטרה שעליו חתומים כל השכנים ובכלל כל מי שזה מפריע לו ותשלחו אני מאמין שאז התופעה תטופל כמו שצריך.


×
×
  • תוכן חדש...