Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, ביום חמישי בבוקר אני נוסע עם חברים לאילת עד שבת בערב לציון סיום הלימודים. רציתי המלצות לגבי המסלול לשם. חשבתי על כביש 6, ירידה בקצה הכי דרומי שלו ומשם כביש 40 עד ההשתלבות עם כביש 90 ואז ישר עד אילת. אבל רציתי לעבור דרך ירידות סדום, ואין לי מושג איפה זה נמצא ואיזה דרך לקחת בשביל להגיע לשם.

עוד אופציה הייתה כביש 6, שוב עד היציאה האחרונה, לעלות על כביש 40 עד צומת להבים ומשם כביש 31 מזרחה עד לים המלח, ואז דרומית על כביש 90 עד אילת. הדרך הזו נורא ארוכה אבל אני מניח שהנופים יהיו הרבה יותר יפים מאשר סתם במדבר. אבל שוב, אני לא יודע איפה זה ירידות סדום אז לא יודע אם לקחת את המסלול הזה או לא.

אשמח להמלצות ותשובה לשאלתי בנוגע למיקום ירידות סדום.

 

תודה מראש,

אורן.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

מצפה רמון בלבד.

אתה נוסע בכביש 40, עוקף את ב"ש (שמאלה ברמזור אאל"ט), ממשיך לפי השילוט למצפה רמון על כביש 40, ממשיך ממשיך, פונה שמאלה במקום הנכון כדי לא להגיע לניצנה, (תסתכל במפה, כביש 40 "נשבר" ואם ממשיכים ישר עוברים בלי לשים לב לכביש אחר שמגיע לניצנה)

מגיע לשיזפון, שם 2 אפשרויות:

 

א. שמאלה, לכיוון קטורה, התחברות עם כביש הערבה (ימינה) ולאילת.

 

ב. (מומלץ, טיפה יותר ארוך) ימינה, לכיוון כביש הגבול המערבי והרי אילת - מגיעים לאילת מהצד השני, בלי לראות בכלל את כביש הערבה. מעולה.

 

 

הערה כללית: מומלץ מאוד מאוד לנסוע באור יום, הלוך וגם חזור. יותר כיף ויותר בטוח.

את ה"חזור" ניתן לתזמן כך שמגיעים לב"ש עם רדת החשיכה, צפונה לב"ש הכבישים מוארים ברובם ובעלי גדר הפרדה, כך שלא קריטי עניין החשיכה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

דרך עפולה.

הכי טוב עפולה. אפשר לקנות פיצוחים.

 

 

 

 

מי ישמע אתה נמצא בלונדון ורוצה למצוא דרכים להגיע למוסקווה. כולה 2 דרכים עיקריות, אפשר גם דרך מצריים. אבל לא כדאי. אל קאידה רוצים לחטוף מישהו. הלואי יחטפו שפעת עופות.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
מצפה רמון בלבד.

אתה נוסע בכביש 40, עוקף את ב"ש (שמאלה ברמזור אאל"ט), ממשיך לפי השילוט למצפה רמון על כביש 40, ממשיך ממשיך, פונה שמאלה במקום הנכון כדי לא להגיע לניצנה, (תסתכל במפה, כביש 40 "נשבר" ואם ממשיכים ישר עוברים בלי לשים לב לכביש אחר שמגיע לניצנה)

מגיע לשיזפון, שם 2 אפשרויות:

 

א. שמאלה, לכיוון קטורה, התחברות עם כביש הערבה (ימינה) ולאילת.

ב. (מומלץ, טיפה יותר ארוך) ימינה, לכיוון כביש הגבול המערבי והרי אילת - מגיעים לאילת מהצד השני, בלי לראות בכלל את כביש הערבה. מעולה.

 

 

הערה כללית: מומלץ מאוד מאוד לנסוע באור יום, הלוך וגם חזור. יותר כיף ויותר בטוח.

את ה"חזור" ניתן לתזמן כך שמגיעים לב"ש עם רדת החשיכה, צפונה לב"ש הכבישים מוארים ברובם ובעלי גדר הפרדה, כך שלא קריטי עניין החשיכה.

 

אוקיי ובאיזה מהאופציות נמצאות ירידות סדום? פשוט זה משהו שאני ממש רוצה לעשות.

למה כביש הערבה לא מומלץ בכלל?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם
אוקיי ובאיזה מהאופציות נמצאות ירידות סדום? פשוט זה משהו שאני ממש רוצה לעשות.

למה כביש הערבה לא מומלץ בכלל?

1. עזוב את סדום. לסדום תקדיש יום נהיגה כשתיסע לים המלח

2. כביש הערבה אהוד על רוב ישראל כולל משטרות ומשאיות, אתה מוזמן להמשיך ולנסוע בו [כך תותיר את מצפה רמון עם פחות תנועה כמו ששאר העולם אוהב]]

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
אוקיי ובאיזה מהאופציות נמצאות ירידות סדום? פשוט זה משהו שאני ממש רוצה לעשות.

לעשות מה? דריפטים?? סחיפות? לשרוף בלמים?

מה כ"כ מעניין בירידות האלה?

פורסם
לעשות מה? דריפטים?? סחיפות? לשרוף בלמים?

מה כ"כ מעניין בירידות האלה?

ממש ממש לא...

לא יודע תמיד רציתי לנסוע שם.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...