Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מתבלבט בין קליאו ספורט לפולו GTI.

אני יודע שה-POLO לא בליגה של הספורט (גם קראתי את מבחן הדרכים), אבל מבחינת אחזקה, צריכת דלק וטיפולים - מה יותר כדאי להחזיק?

אשמח אם מישהו יוכל לתת לי מספרים (גם ב-K של טיפולים ודלק).

סה"כ כמו שאתם יודעים הסיכוי למצוא קליאו במחיר מחירון בארץ הוא קטן מאוד.

יש את אלמנט הזמן שהוא פחות חשוב, אני יכול לחכות.

 

תודה רבה!

פורסם

"כדאי להחזיק" זה עניין יחסי. יש כאלו שמוכנים לאכול הרבה חצץ בשביל רכב מהנה ומתגמל ויש כאלו שתגמול כזה מדבר אליהם פחות מראש שקט באחזקת הרכב.

 

ספציפית לגבי הקליאו והפולו, אני לא כל כך בטוח שמחיר הרכישה והאחזקה של שתיהן כל כך שונה לטובת הפולו. בקליאו יש אמנם מספר מרכיבים יקרים להחלפה אך תדירות הטיפול בהם נמוכה (ע"ע מצתים).

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

כל כמה זמן\ק"מ מטפלים בפולו?

אתם יכולים לתת לי דוגמאות של מחירים לטיפול גדול (זה ממש יעזור)?

 

אני פשוט לקראת קנייה...

פורסם

בתור אחד שהייתה לו פולו GTI....

 

הביטוח הוא סטנדרתי לנהג חדש (עלה לי כ-5,500 מקיף). אני מאמין שלנהגים עם יותר נסיון הביטוח

הרבה יותר זול. ביטוח חובה רגיל למנוע 1.6.

לגבי דלק- שלי תודלק 95 (למרות שיש כאלה שאומרים 98 - בחברה ובמוסכים המליצו 95)

היא שותה בהתאם ל"כובד" הרגל. בבין-עירוני היא עומדת על 1 ל-10-11 ובעירוני אם הרגל תהיה יותר

כבדה- היא תהיה באיזור של 1 ל-7. אבל בכל לחיצה אתה תהנה מהתגובה שלה, גם בכוח

וגם ברעש. לא זכור לי שהאוטו אכל שמן.

מבחינת ביצועים ספורטיבים, אל תצפה ליותר מדי... אבל יש! בכל זאת יש לה "קצת" כוח, אחיזה לא

רעה בכלל ונוחות גרמנית טיפוסית. המושבים נוחים מאוד והיא דיי מרווחת.

טיפולים- טיפול 10K רגיל. עולה בין 500-1000, תלוי איפה אתה מטפל.

טיימינג (מקורי) פעם ב-90K- עולה כ-1,000-1,500 ש"ח כולל עבודה.

קלאצ'- יש לשים לב. תלוי בנהג (אפשרות לבלאי מהיר).

קלאצ' הוא עניין לא זול מכיוון שאין לו תחליפים והוא מקורי בלבד. הוא עולה כ-3,600 ש"ח ללא

מע"מ ועבודה. יכול להסתכם ב-4,500 ש"ח.

צמיגים- לי היו צמיגים מקוריים של DUNLOP (לא זוכר תדגם) 195/45-R15.

מכייוון שהחתך נמוך, צריך לשמור עליהם כמה שיותר ממדרכות ומהמורות. ביבואן של "דאנלופ" רצו

1,290 ש"ח על צמיג (!!) שבסופו של דבר אצל חבר של אבא שלי הצמיג הושג במחיר של 690 ש"ח.

הטיפולים לא בהכרח הכי זולים (בכל זאת גרמנייה...) אבל מחזיקים לאורך זמן.

 

סה"כ, הפולו היא אחת המכוניות היותר יפות (אם לא היפה מכולם..) שמוצאים במחיר הזה רק חבל

שהמנוע לא היה יכול להיות טיפה יותר חזק. בכל אופן ממליץ מקרב לב עליה אם תמצא אחת במצב

טוב ומצטער על כל רגע שמכרתי אותה.

 

 

אם יש עוד שאלות אני אשמח לענות.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

יש משפט ידוע שמתאים לסטואציה שלך וגם לבחור שנקרא כוח סוס!!!

"מי שממיין לא מז..ן"

תראה את זה ככה...שניכם כבר מחפשים רכב לא מעט זמן עם דרישות מסוימות מצידכם,כל יומיים אתם רושמים מודעת קנייה כזו או אחרת או שאליתות חוזרות על הרכבים.

הגיע הזמן קצת להתפשר ולמצוא כבר משהו.

בשבועות האחרונים נמכרו אם אני לא טועה משהו כמו ארבעה קליאואים(ביניהם שלי)כמה איביזות ו-2 פולו שאני יודע עליהם.

אז קדימה תקנו משהו שתוכלו כבר לשאול שאלות ספציפיות.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם

תראה.... אני קניתי פולו GTI יד ראשונה בלי תיקון צבע שנראית כאילו היא חדשה מהחברה,

ובגלל שהיא נקנתה מאדם מבוגר היא נקנתה ב-3 וחצי מתחת למחירון למרות המצב והנדירות שלה.

במכירה עעצמה היא נמכרה ב-5 מעל, ואם הייתי פחות לחוץ היא גם הייתה נמכרת ב-10 מעל-

מכיוון שהיא באמת הייתה שמורה ללא נגיעות צבע (!!!), אני כולה יד 2 וק"מ ממוצע.

לגבי זה אם היא 106 ראלי הוא משהו... היא נדירה בדיוק כמו 106 ראלי או 106GTI באותו אופן

ולפעמיים תמכר בסכומים גדולים יותר מהמחירון מאשר תמכר ראלי.

 

 

ל-maor172, אני שוב יגיד את זה וימליץ גם לבחור שפתח את התרד הזה ולשאר חברי הפורום-

אל תקנו חתול בשק!!! אז מה אם אתה לחוץ?! חכה עוד קצת ובסוף תקנה רכב שמור עם נתונים נורמליים

(ולא שנת 2002 יד 6 עם 150K ק"מ או כאלה עם שאסי שרוצים מחירון, כי זה כל אחד יכול לקנות). בכוונה הקצנתי.

בקיצור אני כבר נתקל לאחרונה בסיאטים מוגדשים עם ידיים נמוכות וק"מ סביר והכל עניין של זמן.

 

יום טוב לכולם

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

אתמול הייתי לפני סגירה של פולו GTI מודל 2000, יד שנייה, 96 אלף ק"מ ב-55 אלף, בלי אף תאונה ומטופלת בחברה.

אמרתי לבן-אדם שאני ידבר איתו בערב בקשר לבדיקה מחר (היום).

ומסתבר שמישהו אחריי לקח את האוטו.

 

יכול להיות שזה מזל משמיים ויכול להיות שלא.

מה זה התבעסתי !!!

 

ומפה בהקשר למשפט שאמרתם יוצא משפט חדש - "מי שמהסס לא מז....".

 

אני עדיין מחכה לקליאו 2001, איביזה טורבו או GTI משנה גבוהה (206,106) נורמלית.

הצפייה לאוטו יכולה לקחת שנים ! אני כבר מאבד את הסבלנות.

 

תודה בכל אופן על התגובות.

פורסם

אל תאבד שום סבלנות.

זה שם המשחק פה, רק סבלנות תביא לך את מה שאתה רוצה בדיוק..

יש אנשים פה בפורום שמחפשים הרבה מאודדד זמן רכב (אני אחד מהם), והחיפזון מהשטן !

תהיה סבלני ובסוף תמצא את המציאה שלך.. :)

פורסם

כזה דבר היית צריך לסגור!

או לפחות לעשות זכרון דברים על מקרי תאונות בלבד ושונות.

זה מה שאני עשיתי.... יום שישי זכרון דברים כדי שלא יקחו את האוטו וראשון בבוקר בדיקה...

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

130K ק"מ זה קצת יותר מדי.... והיא עומדת שם כבר יותר מחודשיים...!!!

משהו מסריח על דגם שנחטף השעות....

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

ישנה תופעה בלוח יד שנייה, ישנם ילדים קטנים שמפרסמים הודעות שקריות.

סתם כדי לעצבן אנשים.

פורסם

יש פולו GTI שחורה, 5 דלתות, שעומדת ברמת אביב בלי אויר בצמיגים.

 

אין עליה שלט למכירה אבל יכול להיות שבעליה ירצו למכור, הרכב עומד בחניה של של בית פרטי.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

×
×
  • תוכן חדש...