Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ד"א,ניסאן אמורים להתחיל יבא גם את המוראנו. אין לי מושג כמה מקומות ישיבה יש בו אבל הוא נראה ממש טוב :oops: . וגם המנוע שם כמדומני מחזיק בסביבות ה240 סוסים באורווה.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם
ד"א,ניסאן אמורים להתחיל יבא גם את המוראנו. אין לי מושג כמה מקומות ישיבה יש בו אבל הוא נראה ממש טוב :oops: . וגם המנוע שם כמדומני מחזיק בסביבות ה240 סוסים באורווה.
זה המנוע של ה 350z אני חושב.

 

אם אכן יש שם 7 מקומות זה יכולה להיות בחירה זולה מהמרצדס אך לא פחות טובה.

 

- מישהו יודע מה מחירו דרך ייבוא אישי?

פורסם

שאלה יהיו הדילמות שלכם

:roll:

 

מבין השתיים, אני הייתי בוחר במרצדס, ולו רק בגלל יכולת שטח עדיפה במקצת (עם חבילת השטח כמובן).

 

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

נמרוד - אתה מדבר שטויות..

אולי כל הגרמנים מנצלים את האופנה - אבל לטוארג' ולקאיין בהחלט יש יכולות שטח מכובדות..

וכנ"ל הML החדש בגרסאת שטח שלו..

 

את זה אתה חייב לתת להם..

 

לא כל אחד רוצה רכב מטורף כמו CJ8 שיעבור בולדרים של מטר..

יש אנשים שגם נסיעת שטח לייט מספיקה להם דיי והותר

ויש כאלה שבולדרים של 15 סנטימטר, סטייל מדרכות צפון ת"א - מתאימים להם.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
נמרוד - אתה מדבר שטויות..

אולי כל הגרמנים מנצלים את האופנה - אבל לטוארג' ולקאיין בהחלט יש יכולות שטח מכובדות..

וכנ"ל הML החדש בגרסאת שטח שלו..

 

את זה אתה חייב לתת להם..

 

אני לא חייב לתת להם כלום... שטח זה קודם כל לשרוד. ברכבים האלו צריך לנהוג בכפפות של משי כדי שישרדו בשטח. אני לא מדבר על זחילת סלעים, אני מדבר על מסלולי טיול רגילים ומסומנים בנגב. זה מתחיל מהצמיגים שלהם, שהם מגוחכים, וצריך לנהוג כמו על ביצים כדי לגמור טיול על ארבע גלגלים שלמים. לא, זה בעצם מתחיל בזה שהם באמת מכוניות כביש מוגבהות, ולכן הם באמת "רכבי שטח" מצויינים בכביש. הם בפירוש דרך אופנתית של ייצרן הרכב למכור לאנשים את מה שהם רוצים - סטיישן נוח ומרווח עם הרבה מושבים - אבל בלי שאנשים יצטרכו להודות שהם נוסעים במכונית סטיישן. אז הנה אני אומר שוב - טוארג זה פאסאט סטיישן מוגבהת עם מנוע גדול וריפודי עור. קאיין זה טוארג עוד יותר מנופחת עם סמל של פורשה.

 

מי שבשבילו שטח זה בולדרים של 15 ס"מ ברמת אביב, סבבא, שיהיה לו בכיף. מי שמחפש רכב כביש-שטח הגיוני, נוח בכביש וגם סביר בשטח, שאפשר גם להתאים אותו לשטח - צריך לחפש במקום אחר, אצל הייצרנים שיש להם מסורת של רכבי SUV - ג'יפ, לנדרובר, טויוטה, ובמידה רבה שאר היפאנים. לגרמנים יש מסורת של רכבי שטח קשוחים "צבאיים" - Gוואגון, יונימוג ועוד, אבל אין להם מסורת של SUV.

Jeepolog.com

פורסם

אני מסכים לכל מילה שכתבת, נמרוד, אבל במקרה דנן שואל השאלה ציין את "דרישות השטח" של המכונית המבוקשת:

יכולת שטח בחול הכוונה היא להוריד אופנוע ים לחוף ...
פורסם
אני לא חייב לתת להם כלום... שטח זה קודם כל לשרוד. ברכבים האלו צריך לנהוג בכפפות של משי כדי שישרדו בשטח. אני לא מדבר על זחילת סלעים, אני מדבר על מסלולי טיול רגילים ומסומנים בנגב. זה מתחיל מהצמיגים שלהם, שהם מגוחכים, וצריך לנהוג כמו על ביצים כדי לגמור טיול על ארבע גלגלים שלמים. לא, זה בעצם מתחיל בזה שהם באמת מכוניות כביש מוגבהות, ולכן הם באמת "רכבי שטח" מצויינים בכביש. הם בפירוש דרך אופנתית של ייצרן הרכב למכור לאנשים את מה שהם רוצים - סטיישן נוח ומרווח עם הרבה מושבים - אבל בלי שאנשים יצטרכו להודות שהם נוסעים במכונית סטיישן. אז הנה אני אומר שוב - טוארג זה פאסאט סטיישן מוגבהת עם מנוע גדול וריפודי עור. קאיין זה טוארג עוד יותר מנופחת עם סמל של פורשה.

 

מי שבשבילו שטח זה בולדרים של 15 ס"מ ברמת אביב, סבבא, שיהיה לו בכיף. מי שמחפש רכב כביש-שטח הגיוני, נוח בכביש וגם סביר בשטח, שאפשר גם להתאים אותו לשטח - צריך לחפש במקום אחר, אצל הייצרנים שיש להם מסורת של רכבי SUV - ג'יפ, לנדרובר, טויוטה, ובמידה רבה שאר היפאנים. לגרמנים יש מסורת של רכבי שטח קשוחים "צבאיים" - Gוואגון, יונימוג ועוד, אבל אין להם מסורת של SUV.

נהגת על הקאיין או על הטאורג שאתה מדבר? כל כתב רכב שנהג על הקאיין (כולל אחד שאני מכיר באופן מאוד אישי) אומר שיש לה יכולת שטח פנומנאלית.

אבל כמובן שלך יש חוש שישי שבעזרתו אתה יכול לקבוע דרך תמונות את יכולת השטח של רכב.

חתיכת כישרון. :???:

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

כאחד שהיה שותף לכמה ממבחני הדרכים שנמרוד חתום עליהם, וגם החליף במבחנים איזה גלגל מפוצץ או שניים, אני יכול להעיד שלא צריך להיות נביא גדול או מדען כדי לדעת שהצמיגים שחלק מיצרני הSUVים מצטיידים בהם היום לא מתאימים לנסיעה בשטח.

 

לא כל דבר צריך לנסות כדי לדעת, כמו שלא צריך לבדוק מעשית אם העמסת רכב נוסף על גגון של רכב פוגעת ביציבות הרכב, או שכן, לדעתך? :?

 

אגב, לא, אני לא ממש אוביקטיבי. הפורום הזה היה נראה אחרת אם כולם היו "מדברים שטויות" או שהיו "חתיכת כשרון" כמו נמרוד ...

פורסם

לא כל דבר צריך לנסות כדי לדעת, כמו שלא צריך לבדוק מעשית אם העמסת רכב נוסף על גגון של רכב פוגעת ביציבות הרכב, או שכן, לדעתך? :???:

חנן,

 

אתה, בתור ג'פולוג, חושב שאפשר לדעת איך ג'יפ מסתדר בשטח אך ורק לפי הנתונים היבשים?

 

אתה באמת חושב שאפשר לומר דבר כזה: "ברכבים האלו צריך לנהוג בכפפות של משי כדי שישרדו בשטח. אני לא מדבר על זחילת סלעים, אני מדבר על מסלולי טיול רגילים ומסומנים בנגב. זה מתחיל מהצמיגים שלהם, שהם מגוחכים, וצריך לנהוג כמו על ביצים כדי לגמור טיול על ארבע גלגלים שלמים." לפני שנהגת על הרכב? בעיקר כשבכל כתבה שקראתי שנעשתה על הרכב , הוא הועמד במצבים לא קלים בשטח, ועבר אותם בהצלחה (אכן, לא בעזרת מכניקה פשוטה סטייל דיפנדר, אלא יותר באלקטרוניקה מסובכת סטייל דיסקו3. אבל עדיין, עבר).

 

 

נ.ב. סתם מצחיק שגם לך וגם לנמרוד יש CJ8 והיילקס..

 

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..


×
×
  • תוכן חדש...