Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עקב אי אילו אילוצים ואין באפשרותי להשיג את הלוק של האופנוען ה"חללי" כדלקמן:

 

Imola%20suit.jpg

 

 

אבקש אופציות חלופיות, שיהיו מגניבות ומצחיקות, יש כבר את הנלווים (אופנוע).

 

# אבקש לא להפוך את השירשור הזה לשעשועון משחק מכור, או כל מיני צחוקים אפילו שזה דורש, תודה מראש.

פורסם

לא הבנתי מה כל כך חללי בתחפושת של שני ה"דוגמנים" למעלה. ראיתי אופנוענים הרבה יותר מחופשים עם לבוש כבד הרבה יותר - וזה בכלל לא נחשב תחפושת...

Twincharger Stratified Injection

פורסם

הלואי והיתה לי מסגרת כלשהי להתחפש בה :(

בטוח הייתי מוצא משהו מקורי, לא התחפשתי כבר מגיל 16... עצוב אה?

Twincharger Stratified Injection

פורסם

לדעתי תשאיל ממישהו אם הוא יסכים לך..

המחירים של כל דבר שיש כאן בשמיים.

תנסה להשיג קסדות משומשות וקרועות ובלויות ורק תצבע אותן בשחור וזהו

ומעיל אתה יכול לאלתר.

אבל הכי יפה ונוח זה להשאיל ממישהו ציוד טוב.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

אני בטוח שכל אופנוען ישמח להשאיל לו את הציוד רכיבה שלו.

ויסע עם ג'ינס וטי שירט בזמן שהוא מסתובב ברחוב עם הבגדים שלו.

 

אלא אם כן יש לך חבר טוב מאוד שיש לו את הציוד הזה, אתה יכול לשכוח מעניין ההשאלה.

שים מעיל עור, ג'ינס, כפפות וקסדה שזה לא כל כך בעיה להשיג ותיהיה לי בריא.

כן כן, לא לא.

פורסם

איפה היית לפני שנה שנתתי לחבר של חבר מכנסי רכיבה של דיינז בצבע שחור עם סליידרים לבנים והלוגו החתולי בתחת.

נשארו לי מעיל וקסדה אבל זה לא הולך לשום מקום...

ממליץ בחום להתחפש לאופנוען אמיתי, ז"א חולצה קרועה, לצייר שריטות על הידיים, דם בפה, להשחיר את השיניים הקידמיות והנה התחפשת לשליח תל-אביבי אחרי הגשם הראשון...

haters will hate

פורסם

קסדה כבר יש, שלך:).

 

אבל צריך את שאר המרכיבים.

חושבים שמעיל עור וג'ינס עם כפפות ילך טוב?

 

בדיוק זאת הנקודה, אפאחד לא ישאיל לי כי הוא בטח צריך, אולי רק כזה שנוסע עם האופנוע בסופי שבוע יסכים.

אולי מישהו מכיר אחד כזה?

:)

פורסם

יוני, יש לי מעיל עור של אופנוענים משנות השמונים במצב מעולה - אני אשמח להשאיל לך אותו,

כמובן במידה והוא יחזור במצבו המקורי... אתה יודע במה אני עובד - אם יהיו בעיות יהיה רע :)

 

אתה מוזמן לקפוץ לקחת.

קוואסקי EN 500 VULCAN

×
×
  • תוכן חדש...