Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני מעונייין ברכב בטיחותי עם שוק טוב וסחירות טובה שניתן יהיה למוכרו בקלות בליי לספוג ירידת ערך משמעותית

חשוב שצריכת הדלק שלו תהיה נמוכה אך שהרכב יהיה משפחתי ולא קטן

חשבתי לקנות מודל ישן אך הבלאי עלול לגרום להוצאות נוספות ולכן החלטתי ללכת על מודל יותר חדש

מה האפשרויות

אני חשבתי בהתחלה על סוזוקי בלנו בגלל שהבנתי שצריכת הדלק בו נמוכה מאוד אך כשהתברר שענייין הבטיחות בו לא הכי טוב אז ררדתי מזה

כרגע אני חושב על סוברו אימפרזה שנת 93 או 94 ורציתי לדעת האם הוא בטיחותי ומה צריכת הדלק שלו וכמובן האם הוא רכב סחיר שלא סובל מירידת ערך משמעותית

לכל השואלים למה אני מעוניין שיהיה סחיר אז אני מעונייין להחזיק את הרכב למשך שנה בערך

פורסם

הבנאדם רוצה רכב עם שוק , ומשפחתי.. ואתה נותן לו סקסו !? אתה מרגיש טוב ?

 

לפותח השירשור (הוא אגב לא במקום הנכון !)

 

יש לך אפשרויות כגון הונדה שנתון נמוך (93-94) , טויוטה למינהן , אפילו סובארו משנים 93-4

פורסם

חברים, אני פותח השרשור

מה דעתכם על מאזדה 323F ממודל 93 (עם הפנסים הנפתחים) ?

האם רכב כזה עם 150,000 ק"מ מיד 2 יכול לבוא בחשבון? הוא רכב עם "שוק" ?

מה צריכת הדלק של הרכב הזה ?

ומהי צריכת הדלק של סוברו אימפרזה 1994 ?

פורסם
חברים, אני פותח השרשור

מה דעתכם על מאזדה 323F ממודל 93 (עם הפנסים הנפתחים) ?

האם רכב כזה עם 150,000 ק"מ מיד 2 יכול לבוא בחשבון? הוא רכב עם "שוק" ?

מה צריכת הדלק של הרכב הזה ?

ומהי צריכת הדלק של סוברו אימפרזה 1994 ?

לי יש מזדה 323 שנת 96 כבר שנה וחצי, ואני מאוד מרוצה ממנה.

 

היא לא התקלקלה אפילו פעם אחת, היא צורכת 9 ק"מ לליטר בעיר ו-14 ק"מ לליטר מחוץ לעיר, מתאימה להסעת 4 אנשים כולל הנהג, ויש לה שוק מצוין.

אז נכון שהנהיגה בה היא לא כמו בסיטרואן או בסיאט, ונכון שזה פחות "פוזה" לבוא איתה ליציאה, אבל אם אתה מחפש רכב שייקח אותך ממקום למקום במינימום עלות ובמינימום מאמץ - היא מתאימה לך.

 

הבעיה היחידה מבחינתך היא שמזדה 323 איננה רכב בטיחותי כל כך (נדמה לי שיש לה 2 כוכבים).

 

בהצלחה.

פורסם

אין לה שום כוכב......

 

היא לא נבחנה במחני הריסוק האירופאים, וגם אם הייתה נבחנת אני בספק שהייתה מקבלת אפילו כוכב אחד.

וכך גם רוב המשפחתיות היפניות בתקציב הזה.

אם בטיחות בראש מעיינך ואתה מתעקש על יפנית כדאי שתחפש בכיוון של מיצובישי כריזמה (עדיף בגרסת STAR עם 2 כריות וABS), עוד אופציה היא הלאנטיס שהגיעה תמיד עם 2 כריות ו ABS.

יש את הסוזוקי באלנו סופר עם 2 כריות וABS.

מתוכן מי יותר בטוחה אני לא יודע.

הנה לך קישור לאתר שמקשר לכל מיני מבחני ריסוק בכל העולם.

שים לב שאין דין מבחן אחד כדין אחר, ויש לקחת כל מקרה לגופו ולקרוא בכל אתר איך נערך המבחן!

http://www.safecarguide.com/mak/mak.htm

 

אם אתה באמת רוצה בטיחות+חסכוניות אז תקנה מגאן 96-97.

פורסם

אני חושב שהכריזמה בדגם הסטאר, לא נכנסת בתקציב (תקן אותי אם אני טועה ) פשוט אם הוא ימצא משהו הוא בטוח לא יהיה במצב טוב.

 

וגם הרכב הנ"ל לא חיסכוני במיוחד (מניסיון).

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם

אני ממליץ על ניסאן סאני ב20000 או לקחת אלמרה ולמתוח קצת את התקציב.

רכב אמין מאוד נוח לנסיעה.

מתאימה ל2 מבוגרים + ילדים.

נסעתי עם הרכב 4 אנשים מבוגרים יותר מטיול אחד לצפון נסיעה של כמה מאות ק"מ ואף אחד לא סבל .

מה שכן הרכב אכל עליות בלי מלח ועם מזגן ומטען בתא מטען ובקיבה :-P .

אמינות מוחלטת.

תקלות קטנות ומעצבנות לא קיימות הרכב עובר את תלאות הזמן בהצטינות.

אני מוכר אחת כזאת שמורה ומטופלת באהבה.

0522-439578

משה

×
×
  • תוכן חדש...