Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סקסו vsx 1.6 אוטומט ואני מעונין לשפר אותו.. אשמח מאוד לקבל המלצות עיניניות.. איפה לשפר? ומה לשפר??

PASSAT 1.8T GOOD LIFE

פורסם

לשפר מאיזו בחינה? הרכב שלך נטול המאפיינים הספורטיביים של דגמי ה-VTR וה-VTS, ובנוסף הוא גם אוטומטי. לשפר אותו זה לא רעיון כל כך טוב לאור הדברים הללו...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אתה יכול לפרט לי איזה מאפיינים?? אני מאמין שאפשר לשפר משהו מכני.. שתגיע להספק כלשהוא..

PASSAT 1.8T GOOD LIFE

פורסם

אוקיי, אז אתה רוצה לשפר מבחינת כוח.

 

בהשקעה של עד 5000 ש"ח תוכל לשפר כנראה בכ-10 כ"ס. כל שיפור מעבר לזה יעלה הרבה יותר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בעצם מה שאני מנסה לעשות זה להניא אותך מלבצע את הדברים הללו, כי הם לא יתנו לך הרבה ויבזבזו לך הרבה כסף. בעקרון, אם תחליף את מערכת הפליטה (כולה - מתחילת הסעפת ועד לאגזוז), ותשפר קצת את היניקה למנוע בעזרת פילטר פתוח, כנראה שתקבל תוספת כוח זניחה למדי.

 

אל תנסה להפוך רכב לא ספורטיבי למשהו שהוא לא...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מה ההבדל בינו לבין ה vtr לשניהם יש 90 כח סוס. וזה שהvsx אוטומטית הופך אותה לכל כך מופרכת מבחינה ספוטיבית?.?

PASSAT 1.8T GOOD LIFE

פורסם

המנוע הינו החלק הפחות משפיע בחבילה. גם ב-VTR , לא על הביצועים מאפס למאה תפארתה.

 

ההבדל הגדול הוא הגיר. הגיר האוט' המיושן של ה-VSX מסרס את המנוע הלא ממש אימתני הזה עוד יותר - והתוצאה היא רכב עצל למדי.

 

כמו כן קיימים הבדלים בכיול המתלים , רכיבי המתלה ,למיטב ידיעתי גם במסרק ההגה (מהיר יותר) , במשקל (ה-3 דלתות אמורה להיות קלה יותר).

 

אתה משקיע את המאמצים שלך במקום הלא נכון. תיהנה מהרכב כמו שהוא , תוך שמירה על תקינותו. אם אתה חפץ בביצועים - עבור קודם כל לרכב עם גיר ראוי.

פורסם

שייך להחליף גיר?לידני? עלויות? קניתי את האוטו הזה במציאה ככה שאני מעדיף להשקיע בו..(הוא שמור מאוד ועם מנוע חדש)

PASSAT 1.8T GOOD LIFE

פורסם

קודם כל, אם אתה חובב נהיגה - למה קנית אוטומט?

 

מנסיון עבר, אל תשקיע במקום לא ראוי, משתי סיבות. א' - בזבוז כסף והתמורה שתקבל תהיה

מועטה. ב' - יהיה קשה למכור רכב שלא אמור להיות "משופר" עם שינויים שכאלה. זה יבריח קונים פוטנציאלים.

 

תמכור, ותקנה משהו אחר. אני ממליץ על 106/סקסו ספורטיבית.

קוואסקי EN 500 VULCAN

פורסם

אני כבר חודשיים מחפש בכל הארץ משהו ספורטיבי סקסו/106 ואין שום דבר נורמלי...

PASSAT 1.8T GOOD LIFE

פורסם

ואז כל מה שישאר לך לעשות זה לבדוק ולהחליף בולמים ומוטות טוריסון (***עריכה - לא פטריצ'ן , יה רומני . TORSION - יעני פיתול) ואנטירול...

ומערכת בלימה

ויש לך סקסו ספורטיבית (אתה רוצה לנחש את המחירים? )

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

כמה אמור לעלות החלפה לגיר ידני?? בנוגע לשאר השיפורים כבר ביררתי מחירים.. בסדר.. לא בשמיים..

PASSAT 1.8T GOOD LIFE

פורסם

באמת ?

איזה שיפורים ? פילטר ודוד אחורי ?

 

כי סעפת למיטב זכרוני לדוגמא מגיעה ל3500 או משהו דומה.

סט בולמים שלVTS מקורי ל2000 ( לא כולל הרכבה , כריות בולם , מיסבי כרית בולם ובאמפ סטופ )

ולא הרכבה

ראם אייר עוד כמעט 1000 שח ...

 

ולא דיברתי עדיין על הגיר ...

סתם אנקדוטות קטנות לפה ולשם...

 

ועוד נשארת רשימה ארוכה מאוד

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...