Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי מוראל דוטק אחד הטויטרים מתנק לסרוגין בווליום גבוה החלפתי בין הקרוסים ושוב אותו הטוויטר עשה בעיות .

מה יכול להיות הבעיה?

האם הטויטר שרוף?

פורסם

מה שבטוח זה שהוא לא שרוף

כי אם הוא היה שרוף הוא לא היה עובד..

זה קשור למגבר איכשהו..תחכה לתשובה של יותר מבינים ממני.

פורסם

יכול להיות שייש בקרוסאובר הגנה על הטוויטר כאשר הוא מתחיל להיכנס לעיווטים , נסה להוריד טיפה גיין במגבר או להוריד מעט מהטראבל ב HU

פורסם

המיד שמחובר לקרוס פועל כשורה רק הטוייטר עושה בעיות.

שיחקתי ניסיתי לעשות כול מני קומבינציות החלפתי צדדים ותמיד הייתה אותה הבעיה.מאותו הטוויטר כך שאני לא בטוח שזה מהמגבר.

פורסם

בעיה אם אפשר כבר לקרוא לה "נפוצה" בטויטרים של מורל דוטק .

תקח אותם לחנות מפעל שבנס ציונה , ותוך 5 דקות תקבל טויטר חדש ללא שום שאלות מיוחדות (הם כבר רגילים לכך , בכל מה שנוגע ל-MT-11 )

מנסיון !

 

לטלפון וכתובת מדויקים : http://www.morelhifi.com/

זה נכון

פורסם
בעיה אם אפשר כבר לקרוא לה "נפוצה" בטויטרים של מורל דוטק .

תקח אותם לחנות מפעל שבנס ציונה , ותוך 5 דקות תקבל טויטר חדש ללא שום שאלות מיוחדות (הם כבר רגילים לכך , בכל מה שנוגע ל-MT-11 )

מנסיון !

 

לטלפון וכתובת מדויקים : http://www.morelhifi.com/

זה רק במידה ויש אחריות?

פורסם

קניתי את הסט יד שניה ואיתם קיבלתי גם את האחריות שהיא בתוקף לעוד מספר חודשים.

אני מקווה שלא יעשו לי בעיות כי האחריות (שזה בעצם הקבלה) הם על שם מישהו אחר.

יש לי עוד שאלה קטנה לפני שאני נוסע לשם, זה אפשרי שרק טוויטר אחד נפגע והשני תקין לחלוטין?

 

אגב

תודה רבה על העזרה המהירה.

פורסם
קניתי את הסט יד שניה ואיתם קיבלתי גם את האחריות שהיא בתוקף לעוד מספר חודשים.

אני מקווה שלא יעשו לי בעיות כי האחריות (שזה בעצם הקבלה) הם על שם מישהו אחר.

יש לי עוד שאלה קטנה לפני שאני נוסע לשם, זה אפשרי שרק טוויטר אחד נפגע והשני תקין לחלוטין?

 

אגב

תודה רבה על העזרה המהירה.

יכול להיות שרק טויטר אחד נפגע .

בכל מקרא אתה לא צריך להילחץ בכלל , כמו שאמרתי , המפעל כבר מכיר את הבעיה , ותקבל מענה ללא שום בעיה ואני מניח שאפילו תקבל טויטר חדש (מנסיון שלי ושל חברים, ובמספר מן המקרים הם אפילו לא ביקשו/שאלו על האחריות , 5 דקות חיכינו וקיבלנו חדש ) .

ולך יש אחריות , אז בכלל אין לך מה לדאוג .

זה נכון

×
×
  • תוכן חדש...