Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ניר אתה צודק במאה אחוז - שבן אדם מבקש עזרה ספציפית בנוגע לכיוון ספציפי רק אדם שהתנסה ספציפית יכול להגיב - נקודה !!

 

ורומן - באלפיין אתה בוחר את האקולייזר מה שבא לך גרפי או פרמטרי

פשוט אצלי זה לא כך בגלל זה חשבתי שלאלפיין חדש יש אותו סיגנון.

לא סיפרת לי ניר!

אלפיין מהישנים שנת 2002.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני קפצתי עם הערה עוקצנית כי קצת הרגיז לראות מישהו שהתנשא על כולם

מסכים עם רועי, אף אחד לא ימות אם הבחור יראה תגובה על קרוסים למשל, שלפעמים זה מאוד עוזר .

אולם במקרה הספציפי הזה הוא כבר בדק אותם, עובדה שהוא בדק כי זה צעד חשוב כאשר הטויטרים צורמים יתר על המידה והבעיה לא ב HU.

 

בכל אופן, לא צריך לעשות סיפור כל כך גדול מכל תגובה פה, אני לא בא לריב עם אף אחד ולהפך הפורום משתפר לאט לאט ביחסים בין משתמשים.

פורסם

לאחר כל הויכוחים, ברשותכם אשאל 2 שאלות בנושא:

 

שאלה 1

לי יש אלפיין 9835. אני משתמש באקולייזר שלו ואני יודע שהוא גרפי לפי ההסברים שמצאתי בפורום (אני יכול לקבוע ל-5 תדרים מסוימים שאותם אני בוחר אם אני מנחית או מגביר אותם).

האם למכשיר שלי יש גם אקולייזר פרמטרי? איך נכנסים אליו? (אני לא זוכר שראיתי בחוברת שום הסבר).

 

שאלה 2

כל הרעיון במערכות איכותיות הוא שלא צריך להשתמש באקולייזר (לפחות זה נכון במערכות ביתיות). כל הרעיון הוא לשחזר מן הדיסק את הצליל האמיתי בו הוקלט.

לי יש רכיבים די איכותיים (מגבר זאפקו לקומפוננטים Ref350 וכן קומפוננטים לא רעים בכלל של Polk MMC6500 - נקנו בארה"ב).

ההתקנה פשוטה ואינה כוללת איטום (רכב חברה).

האם יכול להיות שבגלל שאין איטום כאשר אני מכוון את האקולייזר ל-Flat ומוריד את השימוש ב- MX (הלאודנס של אלפיין) איני שומע את הצלילים הנמוכים (מיד באס) בצורה מספקת?

כאשר אני מפעיל את - MX (רמה 1) ומגביר באקולייזר את הצלילים הנמוכים אז מתחילים לשמוע יפה יחסית את המיד באס (כאילו הרמקול 'נפתח').

 

תודה מראש

פורסם

הבעיה שלי עם ה-MX שהוא באמת גורם לבאס להישמע כמו שצריך,

 

אבל הוא מעוות את הצליל וגורם לצליל לא "טבעי",נסה להשתמש באקולייזר

כדי "לפצות" על חסרונו של ה-MX כאשר הוא מכובה או לחילופין להגביר את הסאב,

לי לפחות מהבמה הקדמית ה-MX רק גורע.

פורסם
לאחר כל הויכוחים, ברשותכם אשאל 2 שאלות בנושא:

 

 

 

שאלה 2

כל הרעיון במערכות איכותיות הוא שלא צריך להשתמש באקולייזר (לפחות זה נכון במערכות ביתיות). כל הרעיון הוא לשחזר מן הדיסק את הצליל האמיתי בו הוקלט.

לי יש רכיבים די איכותיים (מגבר זאפקו לקומפוננטים Ref350 וכן קומפוננטים לא רעים בכלל של Polk MMC6500 - נקנו בארה"ב).

ההתקנה פשוטה ואינה כוללת איטום (רכב חברה).

האם יכול להיות שבגלל שאין איטום כאשר אני מכוון את האקולייזר ל-Flat ומוריד את השימוש ב- MX (הלאודנס של אלפיין) איני שומע את הצלילים הנמוכים (מיד באס) בצורה מספקת?

כאשר אני מפעיל את - MX (רמה 1) ומגביר באקולייזר את הצלילים הנמוכים אז מתחילים לשמוע יפה יחסית את המיד באס (כאילו הרמקול 'נפתח').

 

תודה מראש

האם יש לך גם סאב ברכב? אם יש לך רק את הקומפוננטים אז זאת הסיבה שאתה נאלץ להגביר את תחום התדרים הנמוכים באיקולייזר. בד"כ קומפוננטים עובדים בשילוב עם סאב, שמספק את התדרים הנמוכים. אתה צודק שכאשר מערכת הסאונד מאוזנת אפשר להימנע בשימוש עם איקולייזר. אבל אצלך המערכת אינה מאוזנת, כניראה שאצלך ברכב אין סאב.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

יש לו סאב של קיקר vr..

(מרון זה יוני חח )

עוד לא שמעתי את המערכת עם הפאנל החדש יפושע!! =)

hu-pioneer 7500

 

amp-Hifonics Titan TX4405

component-morel pulse 6.5

sub- JBL gto 1200

פורסם
לאחר כל הויכוחים, ברשותכם אשאל 2 שאלות בנושא:

 

שאלה 1

לי יש אלפיין 9835. אני משתמש באקולייזר שלו ואני יודע שהוא גרפי לפי ההסברים שמצאתי בפורום (אני יכול לקבוע ל-5 תדרים מסוימים שאותם אני בוחר אם אני מנחית או מגביר אותם).

האם למכשיר שלי יש גם אקולייזר פרמטרי? איך נכנסים אליו? (אני לא זוכר שראיתי בחוברת שום הסבר).

5 ערוצים זה פרמטרי.
פורסם

היי

 

אם האקולייזר שלי גרפי אז האם יש לי גם פרמטרי?

לגבי סאב - כן יש לי (a/d/s). אבל שוב, הקומפוננט צריך לתת מיד באס יפה והסאב אמור לתת את התדרים הנמוכים באמת. כאשר אני מכוון את המערכת אני חושב שקודם מכוונים את הקומפוננט כך שיפיקו צליל מאוזן ורק אח"כ אני מוסיף את הסאב להעמקת הצלילים הנמוכים שהקומפוננט לא נותן.

לא כך?

פורסם

הקומפוננט צריך לתת מיד באס יפה והסאב אמור לתת את התדרים הנמוכים באמת. כאשר אני מכוון את המערכת אני חושב שקודם מכוונים את הקומפוננט כך שיפיקו צליל מאוזן ורק אח"כ אני מוסיף את הסאב להעמקת הצלילים הנמוכים שהקומפוננט לא נותן.

לא כך?

תלוי עד כמה אתה מנסה להפיק מהקומפוננט , ותלוי מהי נקודת התיחום הפנימית שלו (באיזה תדרים עקומת ההענות שלו ישרה ו/או לא נעה ביותר מ +- 0.5 אוהם)

 

באופן עקרוני נראה לי שלתת לקומפוננט לרדת יותר מ60-70 HZ זה לא כל כך טוב זה יכול לסחוב לך את הסאונד כי הוא מתחיל לרדת חזק .

אז תבדוק את זה ואם זה לא יצליח אני בטוח שאם תגיע למפגש יעזרו לך

בהצלחה יהודה

בברכה יהודה

פורסם
למי בידיוק עניתה?

מה זאת אומרת ההענות נעה מ0.5 אוהם?

עניתי ללבארי

וההענות התכוונתי שהקו בגרף לא יוצא מתחום של +- 0.5 אוהם שאז זה קרוב לקו ישר וזה בתחום ההענות של האלמנט

מקווה שהובנתי טוב ונכון

יהודה

בברכה יהודה

פורסם
אוהם... או DB-דציבל? אולי אני מיתבלבל?
רומן,

הרבה יותר הגיוני שיהודה מיתבלבל ואתה צודק.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.


×
×
  • תוכן חדש...